![]() |
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
ceva provizoriu=))))
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
am auzit io de ceva provizoriu la motor ;) oricum fain, la mai mare
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
io inca ma abtzin.......(razvi...sa nu te enervezi prea tare :)))
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
pai era cazu ;) bv lui
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
respect pentru ambii sau ambele masini...dar...cum sa zic...e cava asa spectaculos in chestia asta ca tre sa aiba topic special??? Piry boy..de ce nu faci un Topic general ptr rezultate de la liniutze?? ca mai sunt si alte "duele" ca se le zic asa....parerea mea
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
Quote:
|
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
ma.....gata :D o castigat OPEL KADETT
statisticile voturilor vad ca spun 11 - 11 (50%-50%) |
Re: Opel Kadett (NUI) VS Fiat Punto HGT
pai vezi ca eu nu vb prostii;)
|
| All times are GMT +2. The time now is 09:57. |
- Copyright 2026 4Tuning