![]() |
Re: Volvo S60
masina revine la vanzare
4500 cash 5500 skimb |
Re: Volvo S60
up.......
|
Re: Volvo S60
https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...5i-v6-24v.html astept pm! spor la vanzare! :D
|
Re: Volvo S60
up.....
|
Re: Volvo S60
sus cu suedeza
|
Re: Volvo S60
VOLVO S60 2.4I, 170CP BENZINA, CUTIE MANUALA 5+1, AN 2001, INM RO.
MASINA FUNCTIONEAZA PERFECT, NU NECESITA INVESTITII. CA SI DOTARI ENUMAR CATEVA, CUM AR FII CLIMA BIZONALA, INTERIOR SEMIPIELE IN 2 CULORI, COMENZI VOLAN, CARKIT CU 2 TELEFOANE FUNCTIONAL IN ORICE RETEA, SISTEM AUDIO PROFESIONAL MARCA DYNAUDIO ORIGINAL VOLVO, 4 GEAMURI ELECTRICE, OGLINZI ELECTRICE, ETC. PRETUL 4500e/5500 skimb tel 0764366616 |
Re: Volvo S60
up....
|
Re: Volvo S60
http://audi.anunturi-auto.4tuning.ro...0-9747486.html
Te intereseaza un schimb? |
Re: Volvo S60
sall schimb cu un passat 1.8t full tear interesa?????bafta
|
Re: Volvo S60
valabill
|
Re: Volvo S60
up....
|
Re: Volvo S60
sus cu avionu'
|
Re: Volvo S60
Salut, un Opel Tigra 1.4 16V + 3.000EUR?
Tigra e inm BG, dar pot asigura procura sau contract de V-C pt inmatriculare RO. Eu am masina de 3,5 ani si merge foarte bine. COnsuma in regim Bucurestean 7%. |
Re: Volvo S60
skimbat ulei+filtre
|
Re: Volvo S60
sus cu ea
|
| All times are GMT +2. The time now is 12:17. |
- Copyright 2026 4Tuning