![]() |
Re: schitze mashini ... necopiate !!!
ma nu ma cuvinte.....BRAVOOOOOOOO
|
marfa... kiar ai talent... dar vezi k ai o probl cu spoileru fata la beetle-ul ala :|
cat despre mecedesuri... eu nu le suport personal... dar sa nu intram in detalii... e vb despre altceva p topicul asta... |
marfa... kiar ai talent... dar vezi k ai o probl cu spoileru fata la beetle-ul ala :|
cat despre mecedesuri... eu nu le suport personal... dar sa nu intram in detalii... e vb despre altceva p topicul asta... |
bravo, f. tari desenele esti tare ;)
|
merci :) ........
|
mersi de beetle
super tare si lai facut si repede....bravooo |
apropo de numele topicului ..astea sunt desene ..nu schitze ...da hai sa trecem peste asta ...sunt super mishto ... BV !
|
frmoase desene...altele ai?
|
7 Attachment(s)
misto...mai trb sa lucrezi la detalii...dar se vede k ai imaginatie!!!:shock:
si eu unul ma ocup de asa ceva!!!...am cam lasato mai moale...dar nu pot sa le pun pe forum k nu am scanner...dar totusi dak ma ggandesc mai bine am un telefon destept...are camera...am sa incerc sa fac niste poze la ceva schite!!! Aste le-am facut intro ora!! la ora de programare parca:-P inca o data...le ai...practice si cred k o sa devii printre cei mai buni;) |
cred k era mai frumos si mai bine dak le postai in alt topic... si cred k ar trebui sa iti asculti propriul sfat si sa fii mai atent la detalii + sa mai exersezi perspectiva... bafta
|
:D mersi....asa am sa fac!!! mai am multe altele...mai reusite dar cum am zis deocamdata nu pot sa le pun pe calc!...:sad:
Daca ai si tu ceva schite posteazale...poate am sa mai invat ceva!!!:D |
deocamdata mi-e lene sa le postez si aici... poti sa dai click p portofoliul meu in semnatura sau intra p linku asta dak vrei sa vezi nijte desene mai veki d-ale mele http://z4.invisionfree.com/darkdesig...topic=508&st=0
|
Acolo esti pe alt forum vad ca!!! :D le dai la straini idei:lol:
Da sunt bune....unele mai reusite decat altele!!! Tu esti la vreo scoala de desen sau este o pasiune a ta? |
saby e de apreciat efortul dar mai trebuie sa lucrezi...
|
o foarte mare pasiune de-a mea... si da... postez mult mai mult acolo ... pt k am fost dezamagit cumplit dupa concursul de la 4tuning...
multumesc totusi ;) |
| All times are GMT +2. The time now is 04:54. |
- Copyright 2026 4Tuning