![]() |
Re: E46 - coupe WGG
frumoasa masina..sa o stapanesti sanatos si bafta cu proiectul..;)
|
32 Attachment(s)
Multumesc pentru urari:D
Poze detaliate dupa cum am promis. Si un mic filmulet la sfarsit |
Quote:
suspensie,si daca te grabeai prindeai si o bara de mtech 2 fara bandouri de coupe :D |
Moama coaie, ce marfa, masina asta chiar are geamuri d-alea care se lasa jos jos...
Si dispar in usi, sa moara vetaa, vreau si eu tiuning d-asta Glumesc, arata bine masina... acum e numai in mainile tale, daca faci ceva calumea cu ea, sau nu :) |
Bara M tehnic puteam sa o iau acum o sapt de cand stiam ca iau coupeul dar nu vreau sa pun M tehnic 2 pentru ca imi place mult asta stok, de M tehnic2 m am cam plictisit..... daca e sa pun pun M tehnic 1 care face botul masinii mai bombat...aia e perfecta pt coupe..
Razvane da ai dreptate...tehnologie multa pe bemveurile astea:) Nu stiu daca sa pun sau nu geamuri negre... daca as pune as pune 30% pe toata masina...dar imi e ca dupaia e prea neagra...shadow line si geamuri negre...nu se mai vede forma masinii dupaia... |
"engial ais" nu pui?? bmw fara einGELUri aiurea:)
|
toate la randul lor:D
|
vezi ca mtech1 nu exista pt coupe :)
|
4 Attachment(s)
Quote:
|
in nici un caz ceva oem :)
|
iti zic eu ca e KIT M TEHNIC 1 pt coupe original de fabrica ;)
|
hahahaha.tare asta cu original de fabrica.ok daca zici tu.spor!:))m-ai amuzat.
|
dupa ce te informezi te rog sa revii si sa ma anunti daca gresesc;)
|
pai eu sunt documentat.mai arata-mi o poza cu un coupe cu mtech1 in afara de asta :Psa ma convingi
|
stiu unul in bucuresti , si mai stiu unul dar nu mai tin minte exact unde l am vazut... Din moment ce vrei sa te informezi e normal sa cauti singur nu?:D
De ce te-as ajuta eu? eu platesc la facultate ca sa fiu informat :D |
| All times are GMT +2. The time now is 00:57. |
- Copyright 2026 4Tuning