![]() |
oricum mie cel mai mult imi place semnul de pe luneta!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
trebuie sa ma apuc sa fur si io semne de pe la masini sa imi pun pe adidasi un opel, mercedes, etc. vad ca merge treaba :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
hehe, si eu vreau unu de bmw pentru slapi
|
1 Attachment(s)
:shock:
|
Re:
Quote:
|
si kiar slabutz...
|
1 Attachment(s)
don't try this at home!
|
mergea si un spoiler mult mai fain... in rest imi place
|
3 Attachment(s)
in caz ca nu mai ai loc in casa....pune-ti totul in masina frate, dupa exemplu:
|
pfuai maaaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: noh..te declar seful vanatorilor anti kitsch sa mor eu...daca iti e vecin sa stii unde e parcata masina...da-mi un pv..ca am si eu vreo 2-3 saci de jucarii care i-as arunca...macar la el in masina ar sta mai bine :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
bai tata asta e fara nici o limita, mia trebuiau niste elefanti din aia mari, cum sunt prin benzinarii, de 1 m pe 1 m si era complet :lol: :lol:
|
:lol: :lol: :lol: da aleks....dar ai avut tu vreodata brad de craciun mai frumos impodobit in masina ta?? nu cred :lol: :lol: :lol: asta e seful sefilor...cappo di tutto cappi ...sau asa ceva :lol: :lol:
|
nu am vechini chiar asa nebuni :lol: am racolat-o pe undeva prin fata garii am ramas ceva de genu :shock: ...eram cu tata si ne-am apaucat amandoi de ras ca nebunii :lol:
|
Re:
Quote:
|
Re:
Quote:
|
de aia ne intelegem noi, k privim lucrurile la fel...
si tot tiganeli sunt ***urile puse pe aici, oriunde ar fi ele facute :wink: |
| All times are GMT +2. The time now is 19:15. |
- Copyright 2026 4Tuning