![]() |
Re: Fotografiile mele - MillionDollarBaby
maxim shasa cai. Foarte taia aia cu motociclistii
|
24 Attachment(s)
Quote:
Quote:
New :arrow: Italia , Perugia / Magione |
Sunt marfa pozele :x
Imi place poza asta in special : https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1256732699 App .. ce iso ai avut ? Ca se vad pixelii pe imagine .. ntz ntz ntz.. mai invata fotografie =)))) :lol::lol: hai ca am zis-o pasta :lol: |
Ditamai ISO-800 si ditamai F22... de aia arata asa:)
|
Quote:
Quote:
:lol::lol:Voi aveti ceva cu mine , inafara de prostia mea ca nu mi-am dat seama ca era obiectivu cu ceva micut pe el , nu are ce sa nu-mi placa ....:lol::lol: sunteti niste brute :lol: |
11 Attachment(s)
FriendShip & PlayGround |
Ce ie aicea ma ?
Haifaiv ? :lol: :lol: Hai ca st marfa pozele :> Mai ales prima =p~ .. e forta =p~ In poza asta ai focalizat linia si stalpu din dreapta :lol: : https://forum.4tuning.ro/attachment.p...7&d=1257162465 Cand te mai duci la vreo sedinta foto sa imi dai buzz sa te mai invat cate ceva :lol::lol: |
Quote:
bhai asta de se considera perfect :lol: ce zici tu acolo ? sa te iau cu mine ? nicciodata :lol::lol: da ma stiu ca am focalizat pana mea , dar mi-a focalizat mie sufletu frigu :lol: ca astea aveau chef de poze eu ...pana mea :lol::lol: , bine ma o sa incerc sa-ti dau un buzz ...da cred ca te-am sters :rolleyes::hug::mrhappy: glumeam la faza cu stersu :lol: |
Acum stim de ce deraiaza trenurile in Romania :lol:
|
Nu vreau sa vin cu tine , ca mie sa nu sara fetele alea pe mine p*m ... incerc sa fiu fidel :rolleyes: :lol::lol::lol::lol:
|
Quote:
Quote:
bine ma , stai acasa ....bhai inteligentule !!!:lol::lol::lol::lol: |
Mama da' se bat campii rau pe aici...
Vad ca ai numai fotografi profesionisti pe topic'ul asta...care isi dau cu parerea grav de tot... Cum ti-am mai spus si atunci...stii tu...foloseste modul Manual...in nici un caz Auto...in ultim caz modul P care iti ia automat F'u si timpul de expunere...si nu se activeaza blitul automat + iso la cat vrei tu, metering la fel... E doar un sfat...incearca si ai sa vezi. |
In caz ca te refereai la mine .. era doar o gluma :lol:
|
Pozele din vacante mi se par chiar reusite :P
|
Frumoase poze ! Felicitari !
|
| All times are GMT +2. The time now is 08:34. |
- Copyright 2026 4Tuning