![]() |
Re: Strech Tyres - experienta, marci gume, dimensiuni.
dap, multumesc de interes, ma interesa configuratia asta sa nu ceara presiune exagerata sa ma zdruncine si la un muc de tigara! oricum 2,5 bar este ok, avand in vedere ca eu merg cu 2 -2.2 ...
|
Quote:
Eu pe 10J , cu 215/40/17 Pirelli PZero Nerro, am mers cu 3,5 si era OK. Cat despre colegul de mai sus cu 5-6 bari, ba nene, aia e presiune de dube si microbuze, care au anvelope categoria C, unde racordul este mult mai ranfortat decat anvelopele normale, si pana si alea, cu incarcatura maxima merg pe presiune de 5 :lol::lol: |
Quote:
Quote:
|
da ma refeream la presiunea pentru a se intinde gume...si undeva peste 3...pentru presiune constanta
|
o intrebare,curiozitate
gumele care sunt rc(runflat)se intind la fel de bine ca si cele normale? ma refer la o dimensiune identic,latime de jante la fel si etc....dupa montare este diferenta intre ele sau nu? |
Quote:
|
Quote:
aveam un dubiu si o discutie cu cineva,zicea ca dupa montare nu este nici o diferenta,sunt la fel |
2 Attachment(s)
185/35 r17 pe 8j
|
Quote:
|
Quote:
|
ceva pareri despre gumele Pirelli P zero nero?....ma intereseaza daca intra la gumele categoria"se intind bine"...
in principiu caut total altceva(marca)dar tot ce am gasit pentru dimensiunea cautata de mine este Pirelli si atat |
Quote:
Pot sa te asigur ca Pzero Nero sunt grave pentru stech. Se intind super bine. |
Quote:
sper sa fie ok si atat |
Asasinezi limba romana, amice
|
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::twisted::twisted::twisted::lol::lol::lol:
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 02:16. |
- Copyright 2026 4Tuning