![]() |
Re: Live for Speed
Quote:
|
Quote:
|
Spunea cineva mai sus ca a condus 300 km. Asta poti sa vezi numai pe serverele de cruise sau e vreun add-on?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://imageshack.us/a/img253/2549/56638589.jpg Quote:
|
1 Attachment(s)
:arrow::arrow::arrow:
|
2 Attachment(s)
-____-
|
Quote:
|
Quote:
el a intrebat daca numai pe cruise se poate vedea e36 m60 v8 http://imageshack.us/a/img15/9193/lfs00000054f.jpg |
Quote:
|
1 Attachment(s)
Manea style...just 4 fun :))
|
Quote:
|
Quote:
|
|
|
2 Attachment(s)
pute a nou
|
Quote:
|
|
Salutare....voi pe ce servere mai jucati?....ca de ceva timp caut si eu unu bun de drift si nu gasesc.....multumesc......si apropo ce se mai aude cu un campionat ceva???
|
server am gasit dar nu imi merge scrie ca host is another version nu stiti ce versiune trebuie sa ma pot juca pe server momentan am LFS Drift Edition este 0.5 Z25
|
Iti trebuie versiunea 0.6B .
|
Cand facem si noi un Campionat?? cu tweak..
|
Pai la campionat ma bag si eu, dar despre ce tweak vorbesti????
|
ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problema ? incerc sa ma conectez pe 5559 si imi spune Initial Synchronization Failed ..ce trebuie sa fac?
|
1 Attachment(s)
dai sa tune!!
|
Dak are cineva un layout bun al traseului de la Long Beach poate sa il puna aici plz???Ms anticipat.
|
Am tot cautat pe forumurile din Romania, iar aparent asta e singuru forum unde inca se mai discuta intens de acest joc.
Mi-am achizitionat si eu recent S2 (il joc de foarte multi ani) si vreau sa stiu daca exista vreo liga oficiala, un grup oficial, nu stiu.. intreb si eu. Problema e ca din cate observ, majoritatea stati pe servere crackuite, iar pe mine ma intereseaza ceva oficial. |
Incearca sa le dai PM celor care au S2 cumparat ;)
|
Nu prea stiu cine il are cumparat si cine nu. Nu e ca si cum exista o lista. Ma gandeam ca daca postez, la un moment dat tot citeste cineva care detine S2 si are mai multe informatii.
|
DanMoody, putini care au licenta posteaza pe aici. Cel mai ok este pe forumul oficial ( lfsforum ).
|
|
@DanMoody: eu am S2.De la noi din Romania un grup ceva, nu prea am gasit, dar din afara sunt destule.Intra pe lfsdrift pe forum si gasesti acolo mai multe despre ce te intereseaza.
|
1 Attachment(s)
Rain rain rain :D
|
a ploaie nu arata......puteai sa faci reflexi pe strada......frumos sa mai intuneci putin ceru....dar fie.....ai de invatat asa de inceput imi place
|
2 Attachment(s)
|
1 Attachment(s)
|
Cumpar licenta Lfs S2.. Pm me cine are.
|
Quote: