![]() |
Re: fetele noastre, bune si rele
Ma presimt eu ca tu esti cam imprevizibil :lol: :twisted:
|
Oficial I`m Solo Again!!poza Se Poate Shterge Sau Poate Sa Ramana!!ramane La Latitudinea Voastra Sau A Lu` Tng ....!!
|
Las-o ma ca amintire :((
|
chill don`ule...k poate vine alta rpd!!....dar nu ma grabesc ...k sunt prea stresat cu bac`u!!..kred k o persoana kre a trecut prin asta sau trece acuma poate sa ma consoleze!!...oricum nu e asta cea mai mare problema a mea!!a fost frumos kt a durat....dar ....toate lucrurile frumoase au un END!!..chiar dak a fost prea rpd:)
|
mama ce pledoarie!!! lasa kraven...mergem odata la agatat k si eu sunt....frectie...solo...ce zici...???
|
nu mersi!!....yo deja am pe cineva in gand!!nu ma duc cu tine la agatzat k ma fac drq de ras:))...just kidin`!!!....si dak e sa ies mi`e k te agat pe tine drq....te iau la una mik.....dar doar dak imi dai bon fiscal:))))
|
mancami ai......:)
|
2 Attachment(s)
deocamdat sunt singur.......dar am o poza cu o foarte buna pretena......dak era singurik.............pacat........dar oricum e o dulcika.....
|
Quote:
frumoasa fata si masinileee |
Quote:
|
Quote:
|
pun si eu cu sormea ?? :mrgreen:
|
Lasa ca am pus eu cu sor-ta!
Pozeee maa, ce credeai!!! (la Diverse poze/filme) |
Quote:
|
DON`ule mai vrem poze!!!! nu ne ajung alea!!mai pune...:))...shantzule no offence...da` sorta e fata de nota 25!!
|
| All times are GMT +2. The time now is 17:28. |
- Copyright 2026 4Tuning