![]() |
Re: E 30 DIVISION
1 Attachment(s)
cam asa ar trebui sa arate desenul care vreau sa l fac pe ursuletz ... poza este mai veche
|
10 Attachment(s)
Quote:
@ blondu - si la al meu se lucreaza la masina pun cateva poze si eu cu bordu nou ,fara bord ..... |
pozele astea imi trezesc cosmarul :)))) ...
|
11 Attachment(s)
oo super poze neamtzule tata bravo:P ii super neamtzule poza aia o sa dea bine acum parasolarul..
Poze noi sper k dau bine la ochiii oricum nu sunt eu profesionist:Pdar dupa mine o marfa, astept pareri...225,50/16 fata/spate:D urmeaza spatele astept flansele |
4 Attachment(s)
Quote:
P.S-sambata schimb cu kidu si baia de ulei ca este sparta o pun pe cea noua :D si poate mai facem ceva sa vedem :D |
continuam neamtzule..cum mama naibi..doar tre sa cream alte cosmaruri :))))))))) dar de data asta fara accidente da?:)))) ..... blondule ar trebui sa mai cobori putin ursul sa dea si mai bine
|
o sa mai coboare putin Kyd-ule knd o sa fie gata... Mam tot gandit knd o sa terminam masinile ce dreq o sa ne facem :-? ce mai lucram ce poze mai punem :)):?:
|
Quote:
|
asai Kyd-ule ai dreptate:P
|
ce se mai aude de parasolar:-?:D:rolleyes2
|
Quote:
|
bine domn sef... u ceai mai lucrat
:lol: |
Quote:
|
Quote:
@ Kidu - nu am mintit chiar imi place bulina sincer ;) |
5 Attachment(s)
Pun si eu ceva poze sa va mai clatiti ochii..:D chesti mici:P (ARO & WSD) 'prima intalnire'
|
| All times are GMT +2. The time now is 01:07. |
- Copyright 2026 4Tuning