![]() |
Re: Ghiceste masina !!!
eo ma dau batut :))) nujtiu......apropo bot se stie cu astea..e primu la puncte :>
|
Re: Ghiceste masina !!!
gata...eu ma dau batut...ii aicea de aproape 2 saptamani si nime habar nu are, asa k spune-ne ce masina este si pune alta poza :P
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1951 allard k2 roadster
alta |
Re: Ghiceste masina !!!
Ce seamana masinuta cu trabi.. :lol:
Volga? |
Re: Ghiceste masina !!!
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
e trabant :))
|
Re: Ghiceste masina !!!
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
morris major 1959 ?
|
Re: Ghiceste masina !!!
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
austin lancer atunci :P http://www.postvintage-tas.org/New%20Vehicles%2019.JPG
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1. Botdriver: 20
2. 3SGE: 10 3. cristiano304: 8,5 4. robbyxX23: 6 5. AxYJamaicanu: 4 6. 555: 3,5 7. MnezO: 3 8. ditza v8 : 3 9. ionut159: 3 10. brownshark: 3 11. adisoruc: 1,5 12.danny125:1,5 13. Mimi17: 1,5 14. vlad_:P: 1,5 15. razvy_91: 1 16. Gincsi: 1 17. Green: 1 18. yo_cosmin:1 19. danny_bik3ru :1 20. Yackone : 1 21. nobertinio: 0,5 22.FranktheTank:0,5 |
Re: Ghiceste masina !!!
nissan?
|
Re: Ghiceste masina !!!
nu :)
|
Re: Ghiceste masina !!!
opel sau fiat....sau o masina albastra:)
|
Re: Ghiceste masina !!!
e ceva japonez?
|
| All times are GMT +2. The time now is 11:04. |
- Copyright 2026 4Tuning