![]() |
Re: Ghiceste masina !!!
ceva ford?
|
Re: Ghiceste masina !!!
nu e ford
|
Re: Ghiceste masina !!!
Ceva japo??
|
Re: Ghiceste masina !!!
Triumph Spitfire???
|
Re: Ghiceste masina !!!
nu e Triumph nu e japo e din europa
|
Re: Ghiceste masina !!!
1963 Innocenti 950 Spider (ce seamana cu fiat 1500 spider....)
|
Re: Ghiceste masina !!!
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
Nissan Figaro ;)
|
Re: Ghiceste masina !!!
Quote:
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1. Botdriver: 19
2. 3SGE: 9 3. cristiano304: 7,5 4. robbyxX23: 5 5. 555: 3,5 6. MnezO: 3 7. AxYJamaicanu: 3 8. ditza v8 : 3 9. ionut159: 3 10. brownshark: 3 11. adisoruc: 1,5 12.danny125:1,5 13. Yackone: 1 14. razvy_91: 1 15. Gincsi: 1 16. Green: 1 17. Mimi17: 1,5 18. yo_cosmin:1 19. danny_bik3ru :1 20. nobertinio: 0,5 21. FranktheTank: 0,5 |
Re: Ghiceste masina !!!
Citroën Ami 6
|
Re: Ghiceste masina !!!
Bine! Urmatoarea!
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1. Botdriver: 19
2. 3SGE: 9 3. cristiano304: 7,5 4. robbyxX23: 5 5. 555: 3,5 6. MnezO: 3 7. AxYJamaicanu: 3 8. ditza v8 : 3 9. ionut159: 3 10. brownshark: 3 11. adisoruc: 1,5 12.danny125:1,5 13. Mimi17: 1,5 14. Yackone: 1 15. razvy_91: 1 16. Gincsi: 1 17. Green: 1 18. yo_cosmin:1 19. danny_bik3ru :1 20. vlad_:P: 1 21. nobertinio: 0,5 22. FranktheTank: 0,5 |
Re: Ghiceste masina !!!
ce se intampla cu clasamentul?
ex: am 1,5 pct si altul care are 1 pct e peste mine ca loc?:)))) |
| All times are GMT +2. The time now is 20:28. |
- Copyright 2026 4Tuning