![]() |
Re: Renault Megane
5 Attachment(s)
mult succes frate si asta kiar a investit mult in megane u asta ultimu da e un coupe ca si al meu da e mortalllll in rest nam ce sa zic doar sa arat si micutzu meu cu motoru lui de 2l 16v e williams sau nu ca nu stiu ce e aia de fapt ???
|
sal all.........frate ma ajuta si pe mine cineva?....gasesc si eu o harta de romania pt navigatzie la o laguna 2? cine imi da si mie o idee?
|
am si eu nevoie de un body kit pt un renault megane exact ca cel al lui seby...cine ma ajuta ?
|
Quote:
|
de asta te intreb ca si al meu e 2 l 16v si nu stiu ce sa zic oricum ma zboara din minti daca i dau gaz calumea vreau sa vb cu tine ai un nr de tell sau id de mess pls :D
|
|
Quote:
|
stiu dar te prind mai rar pe mess vroiam neaparat sa te intreb daca spoileru fata ti lai cumparat de la noi si cu cat ca aici in olanda e 300 de euro unu frumos de tot:rolleyes2 si daca se potriveste pe coupe:?:
|
Quote:
|
ce faci mai seby,nu mai spui nimik?noroc cu mita in seara aia...
|
fratilor am un megane 19dti si ma facut un logan 1.6 16valve
|
Quote:
|
sal...cine poate sa ma ajute si pe mine sa`mi zica deunde pot sa cumpar un motor pt un renault megane cope capacitate 200 FSI
|
--------------------------------------------------------------------------------
sal...cine poate sa ma ajute si pe mine sa`mi zica si mie deunde pot sa cumpar si eu un motor de 2000 FSI pt un renault megane coach 1997 |
ce 2000 fsi mah :lol::lol:poate F3Rsau in cel mai fericit caz F7R nu fsi :lol:ce e audi sau vw
|
| All times are GMT +2. The time now is 21:26. |
- Copyright 2026 4Tuning