![]() |
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1. Botdriver: 19
2. 3SGE: 7 3. cristiano304: 6 4. robbyxX23: 5 5. MnezO: 3 6. AxYJamaicanu: 3 7. ditza v8 : 3 8. ionut159: 3 9. brownshark: 3 10. 555 : 2,5 11. adisoruc: 1,5 12. Yackone: 1 13. razvy_91: 1 14. Gincsi: 1 15. Green: 1 16. Mimi17: 1 17. yo_cosmin:1 18. nobertinio: 0,5 19. danny126:0,5 |
Re: Ghiceste masina !!!
aia albastra mica e un S15. Se pune???:lol:
|
Re: Ghiceste masina !!!
incearca sa o ghicesti pe aia din plin plan:D
|
Re: Ghiceste masina !!!
GMC YUKON ???
|
Re: Ghiceste masina !!!
nup mai incearca
|
Re: Ghiceste masina !!!
Ford SDX F-750 built by:Alton Truck MFG :D
|
Re: Ghiceste masina !!!
corect::D
|
Re: Ghiceste masina !!!
1 Attachment(s)
1. Botdriver: 19
2. 3SGE: 7 3. cristiano304: 6 4. robbyxX23: 5 5. MnezO: 3 6. AxYJamaicanu: 3 7. ditza v8 : 3 8. ionut159: 3 9. brownshark: 3 10. 555 : 2,5 11. adisoruc: 1,5 12.danny125:1,5 13. Yackone: 1 14. razvy_91: 1 15. Gincsi: 1 16. Green: 1 17. Mimi17: 1 18. yo_cosmin:1 19. nobertinio: 0,5 |
Re: Ghiceste masina !!!
ceva englezesc: jensen - bristol - triumph
dar nu dau de ea |
Re: Ghiceste masina !!!
nup,nu este un model englezesc este o frantuzoaica:D
|
Re: Ghiceste masina !!!
Talbot Solara/Simca 1307
|
Re: Ghiceste masina !!!
pe aproape:-)...este 1968 Talbot Sunbeam Arrow Rapier
|
Re: Ghiceste masina !!!
deci am luat punctu'? :)
|
Re: Ghiceste masina !!!
numai 0.5
|
Re: Ghiceste masina !!!
puneti clasamentul si urmatoarea masina
|
| All times are GMT +2. The time now is 18:26. |
- Copyright 2026 4Tuning