![]() |
Re: E36 - motorsport project
arata in mare fel jantele pe masina ta! NICE!
|
pui si bandourile pe masina vara asta? :D
|
provenzano : thx
nosfer : da o sa le pun zilele astea , de cand sti tu au fost puse si cam cu o luna in urma le am demontat sa le vopsesc din nou ca nu erau bine vopsite |
ah, nu stiam exact :D eu am vazut-o fara bandouri pana acum :rolleyes2 abia astept sa o vad live iarasi
|
Quote:
|
frumos....ce anvelope ai pus pe jante? ca am si eu la fel jantele si inca ma gandesc daca sa pun 205 cu 40 sau 215 cu 40
bafta cu proiectul! |
Quote:
|
motzu : 205 40 17
adi_mao : thx |
Masina asta arata mai bine in realitate decat in poze. Sper ca faci bandourile negre...arata dubios totul galben,parca e scapata in vopsea...ii mai da un contrast cu galbenul si merge si cu carbonul de la oglinzi ;)
|
Quote:
|
1 Attachment(s)
Nu te-ai gandit niciodata Dane sa-i faci plafonul negru lucios,folie neagra pe faruri si semnale galbene??
Ar fi un contrast frumos,galben cu negru!Ar da smecher,parerea mea! Ti-am pus o poza mai jos..pe mine ma innebuneste pisica asta:D |
E o masina frumoasa aia de mai sus dar se poate si mai bine decat atat.Daca stam sa copiem acele 5-10 pisici ultramediatizate de afara unde am ajunge?
|
Quote:
Bine,poti sa faci ceva ce nu s-a mai facut dar probabil ar iesi o tiganie... Oricum eu daca as fi avut culoarea care o are Dan as fi cautat sa am si elemente negre pentru ca,contrastul e frumos,arata ciudat bandourile in aceasi culoare cu masina,acum el le face cum doreste....eu doar mi-am zis parerea. |
pai lasa ca o sa aiba senzori de pe bara spate negri si lipul de sub bara fata;)
|
da , sincer mie imi place si asa cum am facuto io si ca cea din poza de mai sus , e destul de greu de ales , deocam data o las cu bandouriile galbene doar lipuriile de pe bari o sa fie negre , daca as avea o a doua pisica cu siguranta as vopsio aceeasi culoare iar cu bandouriile negre , exact cum e aia din poza :lol:
|
| All times are GMT +2. The time now is 12:35. |
- Copyright 2026 4Tuning