![]() |
Re: Aduc/comand orice tip de echipament audio pe pe siteurile din US!
Salut. cat ma costa Pioneerul asta? http://www.ebay.com/itm/Pioneer-FH-X...item1c3626bf5f
|
2 Attachment(s)
Recomand :D Cele mai bune preturi si deasemnea user foarte serios si promt.Comanda a ajuns fix la timp fara intarzieri.
|
Quote:
Scuze ca raspund cu intarziere dar nu am obs mesajul! Ar ajunge 164$ la mine in B! (au si livrare directa dar intra in vama si nu vreau sa ma risc( creste pretul binisor cred) Mersi! |
Quote:
Sa te bucuri de el! PS: Era greu cu draci ori am imbatranit eu??? |
Are 25 de kg :))
Saracul baiat de la Fan,ma intrebat daca am adus pietre din Bucuresti. I-am rupt spatele si lui :twisted: dar meritau nenorocitii :twisted:. Multumesc inca odata pentru toata rabdarea oferita.Sutele de mesaje trimise pana si in concediu.Rar mai vezi oameni care chiar se implica .Sigur o sa mai apelez la servicile dvstra! |
Quote:
Mersi mult de tot! Rabdare am pt ca asa e firesc! Imp e sa aiba si oamenii rabdare! Numai bine! |
Salutare.
Un pret estimativ la 2 bucati din astea? http://store.soundsolutionsaudio.com...mid-range.html Pana la tine in Bucuresti. Multumesc frumos. O seara buna ! |
Quote:
Salutare! Problema este la au shipping mare in US pt ele( 36$ deci ele acolo costa 145$! La noi in Bucuresti ajung 208$ Multumesc! O zi buna! |
Salut! Si eu as fi interesat de un difuzor de la crescendo..mai exact http://store.crescendoaudio.com/pwx-8-mid-range/
Stii tu un site unde fie cat mai ieftine? din punct de vedere al transpotului ma refer..ca pretu tot cam ala e peste tot in US. Ms. |
Quote:
pretul e cam acelasi pest e tot si shippingul cam tot ala) e un produs mai greu de 2+ 3 kg si de aceea nu illivreaya free! la mine in B ajunge 94$. Mersi! |
3 Attachment(s)
Stiu ca nu e ok sa arat ce a luat lumea dar trebuie sa recunosc ca asa ceva nu am mai vazut!:)
Sa le tapanesti sanatos! ZV 4!!!!!!! |
Mersi mersi!
Astept sa vina si celelalte 2 ;) :twisted: |
1 Attachment(s)
De fapt hai sa pun o poza cu ambele, care isi asteapta fratiorii :lol:
|
Quote:
|
Quote:
|
| All times are GMT +2. The time now is 19:56. |
- Copyright 2026 4Tuning