Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > Timisoara- 25.06.2005

Timisoara- 25.06.2005 TIMISOARA etapa din 25 06 2005 Acceleratie viteza 400m

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-06-05, 14:15   #16
zaporojet

Stage 3
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 100
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"RoSonic\"
Ce am vrut eu sa spun, e ideea ca ambele variante pot fi aplicate in functie de dorinta celor ce stabilesc regulamentul, neputandu-se spune ca una este mai normala decat alta, cum spusese mai sus Cioli.

Dar nu cred ca este \"in orice competitie\" asa cum zice Soichiro.

Si oricum, varianta aleasa de LR pare mai buna din prisma specificului curselor lor, de competitie pentru masini de strada, conduse de soferi nelicentiati. La fel si incadrarea lor in grupe in functie de puterile masinilor... este una foarte apropiata de ideea de intreceri intre masini de strada si nu de masini special construite pentru \"drag\" (pentru profesionisti) si folosite doar in acest scop astfel incat sa se faca departajere pe baza cilindreei.
Depinde de regulile stabilite. e nrmal sa spui asta, dar ti se pare normal ca timpul de masurare sa inceapa dupa ce masinile au parcurs in demaraj maxim un metru?
Cel mai greu e sa plici apoi ai aderenta si accelereaza.
La Arad e o eroare totala celulele de start care pornesc masurarea timpului sunt la un metru de linia de start.
Corect nu poate fi sub nici o forma in modul relatat mai sus.
Sistemele astea de masurare a timpului sunt simple dar trebuie sa le montezi bine si dau rezultate bune atunci.
Celulele incep sa dea drumul la scurgerea timpului cand se trece cu ceva prin ele, cea mai inafara parte a masinii, probabil bara fata.
Celulele de sosire oresc timpul cand sunt perturbate de partea frontala cea mai avansata.
Inteleg ca e o cursa de 400m minus un metru adica 399m cu startul lansat si final lansat.
Asta e la Arad!
__________________
petrol
zaporojet is offline  
Old 29-06-05, 15:56   #17
cata77

Stage 1
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12
Default

Frumos ar fi sa se afiseze timpii tuturor concurentilor. Nu de alta, dar chiar daca nu m-am clasat in primii 4, as fi curios sa stiu ce timp am scos.
Macar cu atat sa ma aleg (de data asta ).
cata77 is offline  
Old 29-06-05, 18:19   #18
HondaCBR

Stage 4
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 206
Default

asta e acelasi cronometru folosit acum 2 ani la timisoara, de fapt este un fel de timer nu cronometru, si mai mult ca probabil ca nu l-ati sincronizat calumea pe ala de la finish cu ala de la start si acuma incercati sa aburiti lumea cu cronometru de formula1 si wrc asta al vostru' o fi tagheuer ce cronmetrau avioanele in al 2-lea razboi mondial.

daca vreti sa vedeti un cronometru de ultima ora merge-ti la speedracing, unde au adus baietii doua PC-uri cu un soft special de drag racing, cu senzori adevarati la start si finish si cu semafor. Se face clasamentul pe loc, nu dupa unspe ore dupa ce pleaca toata lumea acasa.

daca nu trece-ti cel mai bun timp si timpii celorlalti participanti, nu vad la ce mai foloseste cronometrarea ?, poate cei ce nu au fost primii vor sa stie ce timp au scos, ca data viitoare sa-l imbunatateasca.

cea mai plictisitoare cursa din cate am vazut, trebuia sa astept 20 minute sa vad doua masini, si de la 100 metrii de start pana la finish nu se mai auzea nimic, nici nu stiam cine castiga
HondaCBR is offline  
Old 29-06-05, 19:46   #19
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Cronometrare cu ceas TAG fara fotocelule la start nu se mai foloseste in cursele de afara de ceva timp, nici nu mai stiu de cand. Nu este deloc concludenta. Concurentii poate nu sunt atenti cand ajunge ceasul la 00 si pleaca peste 2-3 secunde, dar cronometrul deja a pornit. Se foloseste christmas tree, cu cel putin 2-3 etape intermediare de galben pana la verde si fotocelula la cel mult o jumatate de metru de linia de start. Timpii se afiseaza astfel pe loc, de obicei pe o tabela sau 2 langa finnish. Asta inseamna cronometrare concludenta de drag racing.
 
Old 30-06-05, 00:56   #20
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

cel mai bine e cu semafor , cu 4 \"lumini\": un rosu care anuntza ca masina e in pozitia corecta pt start si apoi rosu galben si verde clasic.

Pe grila de timp ar trebui indicat: timp de reactie, 60 ft, 1/8 mile si 1/4 mile, viteza de iesire si timpul. Astfel cine vrea sa vada strict timpul facut il poate vedea, cine vrea sa ia in calcul si timpul de reactie il poate aduna timpului fara probleme.

In rest timpii afisati acolo sunt slabutzi. Ar fi chiar interesant de vazut totzi timpi de la totzi concurentii in toate mansele. In probele eliminatorii de la final nu s-a mai cronometrat?
pimp_lex is offline  
Old 30-06-05, 08:01   #21
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"pimp_lex\"
cel mai bine e cu semafor , cu 4 \"lumini\": un rosu care anuntza ca masina e in pozitia corecta pt start si apoi rosu galben si verde clasic.

Pe grila de timp ar trebui indicat: timp de reactie, 60 ft, 1/8 mile si 1/4 mile, viteza de iesire si timpul. Astfel cine vrea sa vada strict timpul facut il poate vedea, cine vrea sa ia in calcul si timpul de reactie il poate aduna timpului fara probleme.

In rest timpii afisati acolo sunt slabutzi. Ar fi chiar interesant de vazut totzi timpi de la totzi concurentii in toate mansele. In probele eliminatorii de la final nu s-a mai cronometrat?
A fost ceva mai bine in care concurentul putea vedea secundele care le are pana la start.
Masinile sunt si au fost asezate corect la start cu botul in dreptul liniei de start.
Exista multe tipuri de curse si de arbitraj.
La noi arbitrajul este asigurat de Federatia Roama de Automobilism si se pare ca nu au dat rateuri.
Concursul nu e contra timp ci cine ajunge primul la capatul celor 400m.
Avem in lucru un sistem superperformant de cronometrare, cel mai performant din Europa dar cred ca-l putem folosi doar anul viitor.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 30-06-05, 18:04   #22
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

da, sunt mai multe tipuri de curse intradevar. Unele doar cu E.T, aduca timpul fara altceva, altele care au si timpii de reactie inclusi (tip \"street\" cum le zic astia) si altele unde conteaza cat de constantzi sunt timpii (faci o mansa si apoi trebui sa scoti timpi cat mai apropiatzi de acela, fara sa-l depasesti).
pimp_lex is offline  
Old 01-07-05, 14:10   #23
cata77

Stage 1
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12
Default

Cum ramane totusi cu afisarea timpilor tuturor concurentilor?
cata77 is offline  
Old 02-07-05, 09:34   #24
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"cata77\"
Cum ramane totusi cu afisarea timpilor tuturor concurentilor?
Nu am considerat ca e important sa afisam tot dar pe viitor nu ar fi o problema desi nu vad sensul acestor informatii.Consideram ca prea multa matematica ia din spectacolul si emotile cursei.
SEBASTIAN is offline  
Old 02-07-05, 09:53   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

De actualitate!


https://www.4tuning.ro/forum/viewtopic.php?t=8860
SEBASTIAN is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -