27-06-11, 22:38
|
#181
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 94
Member of: [VW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by chupa 11
Sorin vad ca tot bate campii,nu are cum sa puna nici un arc deoarece turbina e cu wastgate intern,iar turbina face presiune atat cat comanda ecu(softu) prin intermediul valvei n75 si al actuatorului.......ultima data cand am masurat presiunea era 1.2-1.3 bar la 3000 rpm.Daca vrei alta presiune ar trebui sa incerci alt soft!!!
|
ba gimi...eu intreb profesionistii...nu sunt asa priceput ca voi...invatati-ma ce am de facut...stiti bine ca sunt noutz in bransha
|
|
|
27-06-11, 22:45
|
#182
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by sorin_JZA
ba gimi...eu intreb profesionistii...nu sunt asa priceput ca voi...invatati-ma ce am de facut...stiti bine ca sunt noutz in bransha
|
as zice sa iei alta turbina de pe un s3 de 1,8t si un remap de la revo si ai sa fii multumit zic eu.Cat crezi ca ai acum dupa resoftarea de la revo cu stock?undeva la 185 190 cred daca nu ma insel?
__________________
UrS4 Revo SmS ....PS! Sold
(Check my photo album )
S2 coupe
(entry level 300+)
|
|
|
27-06-11, 22:51
|
#183
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 94
Member of: [VW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by costash
as zice sa iei alta turbina de pe un s3 de 1,8t si un remap de la revo si ai sa fii multumit zic eu.Cat crezi ca ai acum dupa resoftarea de la revo cu stock?undeva la 185 190 cred daca nu ma insel?
|
s3 are k04??????.....nu stiu cat am acum....am sa fac un dyno dar nu stiu cand....candva am facut un dyno dar aveam doar un soft despre care nu stiam nik si aveam 202
|
|
|
27-06-11, 22:56
|
#184
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 94
Member of: [VW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by sorin_JZA
s3 are k04??????.....nu stiu cat am acum....am sa fac un dyno dar nu stiu cand....candva am facut un dyno dar aveam doar un soft despre care nu stiam nik si aveam 202
|
si pe atunci nu aveam nik pe masina....just soft no name
|
|
|
28-06-11, 09:00
|
#185
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 132
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by sorin_JZA
s3 are k04??????.....nu stiu cat am acum....am sa fac un dyno dar nu stiu cand....candva am facut un dyno dar aveam doar un soft despre care nu stiam nik si aveam 202
|
Si acu o sa te intreb eu de cate ori ti-am spus sa pui turbina cu galerie si injectoare de s3???????dar tu ai spus ca i-ti ajunge ce ai ..................,
|
|
|
28-06-11, 09:04
|
#186
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 132
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by costash
as zice sa iei alta turbina de pe un s3 de 1,8t si un remap de la revo si ai sa fii multumit zic eu.Cat crezi ca ai acum dupa resoftarea de la revo cu stock?undeva la 185 190 cred daca nu ma insel?
|
cat despre turbina lui Sorin....K03s are paleti de k04 in corp de k03.........cam asa ceva,oricum poate ajunge undeva la 230-235 cai,un k04 mai poate urca pana la 250-260 safe,asta cu intercooler,injectoare,pompa de benzina mai mare,evacuare si sigur soft
|
|
|
28-06-11, 14:09
|
#187
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 217
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by chupa 11
cat despre turbina lui Sorin....K03s are paleti de k04 in corp de k03.........cam asa ceva,oricum poate ajunge undeva la 230-235 cai,un k04 mai poate urca pana la 250-260 safe,asta cu intercooler,injectoare,pompa de benzina mai mare,evacuare si sigur soft
|
Parerea mea este ca nu se merita sa pui k04 pe 1.8 T . Cresterile sunt prea mici fata de k03 . Cel mai bine full banana adica gt2871 cu biele IE , injectoare , intercooler , evacuare , admisie , soft si scoti un 350 lejer .
__________________
REAL POWER - Dealer REVO & Superchips - Acum si in Suceava
www.realpower.ro
www.superchips.ro
Skoda Octavia 2 RS 2.0 TFSI stage 3 by REVO - more to come soon ...
|
|
|
28-06-11, 20:22
|
#188
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by honda_mda
Parerea mea este ca nu se merita sa pui k04 pe 1.8 T . Cresterile sunt prea mici fata de k03 . Cel mai bine full banana adica gt2871 cu biele IE , injectoare , intercooler , evacuare , admisie , soft si scoti un 350 lejer .
|
Cam asta ar fii calea cea mai buna, un gt28 ai top end super bun si tot ce mai trebuie pe langa.Daca ar fii sa nu umblii in motor sa nu te bagi la biele ,balansari de arbore etc,care sunt cam costisitoare si la noi se fac dupa urechi dar cu injectoare ,intercooler,pompa si ceva evacuare , ar fi cel mai bine sa o remapezi live si sa nu ti dea torq in turatii joase ca sa nu suprasolicite bielele prea tare .Ai sa ai ceva mai mare lag a turatii scazute dar asta e.
|
|
|
28-06-11, 20:30
|
#189
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 217
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by costash
Cam asta ar fii calea cea mai buna, un gt28 ai top end super bun si tot ce mai trebuie pe langa.Daca ar fii sa nu umblii in motor sa nu te bagi la biele ,balansari de arbore etc,care sunt cam costisitoare si la noi se fac dupa urechi dar cu injectoare ,intercooler,pompa si ceva evacuare , ar fi cel mai bine sa o remapezi live si sa nu ti dea torq in turatii joase ca sa nu suprasolicite bielele prea tare .Ai sa ai ceva mai mare lag a turatii scazute dar asta e.
|
Eu iti pot spune ca de obicei (la 1.8 T cu big turbo) s-au folosit doar biele forjate Integrated Engineering si masinile merg fara probleme . Pe asta am mers si eu .
|
|
|
28-06-11, 20:46
|
#190
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by honda_mda
Eu iti pot spune ca de obicei (la 1.8 T cu big turbo) s-au folosit doar biele forjate Integrated Engineering si masinile merg fara probleme . Pe asta am mers si eu .
|
Da ,nu e problema de biele pana in 350 sigur cu stock,dar pt o maxima siguranta e f bine de pus.Cel care face remapul poate sa puna parametrii de siguranta etc dar asta ramane la latitudinea fiecaruia.
|
|
|
28-06-11, 20:49
|
#191
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by honda_mda
Eu iti pot spune ca de obicei (la 1.8 T cu big turbo) s-au folosit doar biele forjate Integrated Engineering si masinile merg fara probleme . Pe asta am mers si eu .
|
Motoarele se strica sau merg aiurea datorita resoftarilor sarace .Nu ai sa vezi niciodata motoare sparte tunate de tuneri profesionisti.
|
|
|
29-06-11, 14:08
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,210
Member of: [SEAT]
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by costash
Da ,nu e problema de biele pana in 350 sigur cu stock,dar pt o maxima siguranta e f bine de pus.Cel care face remapul poate sa puna parametrii de siguranta etc dar asta ramane la latitudinea fiecaruia.
|
pe 1.8t bielele nu tin mai mult de 280 cai!!!!
|
|
|
29-06-11, 15:36
|
#193
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 465
Member of: [VW] [Accelarate Club] [Old School Cars]
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by miler21
Baieti am si eu o intrebare la voi ca vad ca va pricepeti.....De ce aproximativ la 4000 km se sparge teava de la injectoare la un A4 1.9 TDI din 2001 ?
MS !
|
Ma puteti ajuta ???
|
|
|
29-06-11, 16:59
|
#194
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 132
|
Re: PROVOCARI
Quote:
Originally Posted by miler21
|
Cu o provocare sigur ca te ajutam......cu cine vrei sa te dai???vezi si tu conducta aia poate e stransa tensionata,sau poate atinge in ceva........
|
|
|
29-06-11, 17:01
|
#195
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 132
|
Re: PROVOCARI
colegii.....da nimeni nu mai face o provocare ceva....................
|
|
|
|
|