horguemtuning, am mai avut parca discutia asta telefonic. eu m-am interesat pentru domi in germania de compresoare la rothe-motorsport (
www.rothe-motorsport.de)cu care lucram, ei nu au numa pt gama vw, seat, skoda, etc... si mi-au recomandat turbo tuning pietz(
www.t-t-p.de), ei au si pentru bmw printre altele, dar acestia mi-au spus ca e30 nu-i o baza potrivita pentru compresoare, in principal din cauza computerului.da, la fel ca altii iti zic si eu sa schimbi motorul, dar daca vrei neaparat sa-l faci pe asta incearca ceva artizanal.oricum la compressor(daca nu vrei sa-l fortezi prea tare) nu-i mult de lucru, in principal sa-l decomprimi,si injectoare mai mari. recomandabil ar mai fi un pop-off pe admisie sa nu-ti crape galeria. daca vrei sa-l fortezi mai tare ar trebui umblat si in motor ,pistoanele/bielele/cuzineti, etc. la turbo ii destul de mult de lucru, trebuie sa faci circuit de ulei si modificat galeria de evacuare,decomprimat, etc...
eu vreau sa experimentez pe transitu meu ( ii 2.5 diesel aspirat), ca oricum vreau sa-i schimb motorul(planul ii de 3.0 v6 cosworth), un compresor de insecticide de tractor.costa in jur de 2 mil. si baga 1.6 bari la 3900rpm. is curios cat rezista.
in ceea ce priveste chip-ul, parca ai zis ca-i jetronic uite-te in computer daca are chip, sau hai pe la noi.daca are se poate face,sau cel putin incerca. la 318( daca bine retin) de 113cp stock cresterea ii de 16 cp si 18 nm.
mai putem oferi si axe cu came, cresterea ar fi undeva intre 10-15 cp, in functie de profil,fulie reglabila de axe si arcuri de supape.