Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Arad

Reply
 
Thread Tools
Old 25-04-09, 21:10   #1
Tibi Baias&KoRacing

Stage 1
 
Tibi Baias&KoRacing's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 11
Default CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Informaţii eveniment


Evenimentul “Cursa de Accelerare KO Racing 2009” este organizat de către Asociaţia Sportivă KO Racing CLUB.


1. DENUMIRE EVENIMENT: “Cursa de Accelerare KO Racing 2009”

2. DATA: 9 Mai 2009

3. LOCAŢIA: Centrul Agro Transilvania Cluj (sat. Dezmir, str. Crişeni, jud. Cluj)

3. PROGRAM:

Spectatorii: orele 20:30 – 02:00

Concurentii: orele 17.30;
Maxim 50 locuri !!!!!!!!!!!!!

Selecţia se face doar de către Preşedintele Asociaţiei Sportive KO Racing CLUB în persoana D-lui Tibi Baias, în funcţie de autoturism, locul de provenienţă al concurentului, numărul de locuri rămase disponibile până în acel moment, etc. Taxa de inscriere este 60 lei. Doritorii pot să rezerve în prealabil locuri prin contact telefonic la numărul 0726116661, aceştia urmând să fie rugaţi să trimită pe adresa de e-mail a Preşedintelui Asociaţiei, ko_racing81@yahoo.com, detalii privind autoturismul (poze, date tehnice) şi date privind concurentul. În cel mai scurt timp, aceştia vor fi contactaţi în vederea primirii unui răspuns.

4. CONDIŢII DE PARTICIPARE:

a. posesor permis de conducere sau dovadă valabilă în original, categoria B;
b. cartea de identitate a concurentului;
c. certificatul de înmatriculare al autoturismului în original (inspecţia tehnică periodică la zi);
d. achitarea taxei de participare 60 lei;
e. completarea şi semnarea fişei de înscriere (nu completaţi date false, în caz contrar, veţi fi eliminaţi din concurs, fără returnarea taxei de participare).

!!! NU INSISTAŢI ÎN CAZUL ÎN CARE NU ÎNDEPLINIŢI CONDIŢIILE MAI SUS MENŢIONATE. Fara actele menţionate în original nu se pot înscrie autoturisme!


!NOTĂ! AUTOTURISMELE DE TIP HOME-MADE SUNT ACCEPTATE ÎN COMPETIŢIE, ÎN URMA VERIFICĂRILOR TEHNICE DE RIGOARE.


5. REGULAMENT DE CONCURS:

Concursul de accelerare - viteză se desfăşoară pe distanţa de 201 metri. Pornesc câte două maşini în paralel, cu startul de pe loc şi sosirea în lansare. Concursul se desfăşoară pe grupe, acestea stabilindu-se în funcţie de puterea motorului (declarată de fabricant) ce echipează autoturismul înscris în concurs, exprimată în cai putere, precum şi alti factori de departajare.

Grupele sunt următoarele:

A1 AUTO între 75 - 100 CP
A2 AUTO între 101 - 130 CP
A3 AUTO între 131 - 165 CP
A4 AUTO intre 166 - 200 CP
A5 AUTO între 201 - 300 CP
A6 AUTO peste 300 CP

A7 AUTO integrale (4x4)


!!! REGULI DE ÎNCADRARE ÎN GRUPE (CLASE).

Pentru stabilirea grupelor se ia în calcul puterea motorului ce echipează în acel moment autoturismul, iar în cazul unor intervenţii majore, cum ar fi aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultând astfel un motor de alt tip, se aplică coeficientul respectiv şi se reîncadrează noul motor.

Autoturismele cu tracţiune integrală se încadrează direct în grupa A7, indiferent de puterea autoturismului, exprimată în cai putere.

Exemple de mod de calcul:

Pentru montare suplimentară de turbo: (puterea de fabrică) x 1,6 = puterea de clasă
Pentru compresor: (puterea de fabrică) x 1,3 = puterea de clasă
Pentru nitro, nos: (puterea de fabrică) x 1,4 = puterea de clasă

Pentru combinaţia acestor modificări, de exemplu turbo+NO2, se ia în calcul coeficientul mai mare, cel de NO2.

Folosirea unui bloc motor întâlnit pe mai multe modele, dar cu configuraţii diferite, nu poate determina în mod direct clasa, aceasta fiind determinată de configuraţia generală, nu doar de seria blocului motor.
Pentru schimbat chiulasa:

Motor Opel-115cp-8valve - se schimbă chiulasa, se montează de 16v, rezultă motor de 136cp sau 150cp.
Motor VW 1,8-90cp-8valve - se schimbă chiulasa, se montează de 16v, rezultă motor de 130cp.

Dacă apar cazuri speciale, organizatorul poate întruni o Comisie Tehnică, abilitată să dea derogări în ceea ce priveşte clasa de participare.


!NOTĂ! COEFICIENŢII AU UN CARACTER FORMAL, NU REFLECTĂ REALITATEA 100%.


!!! IMPORTANT !!!

CONCURENTUL ESTE OBLIGAT CA ÎN FIŞA DE ÎNSCRIERE SĂ DECLARE ATÂT PUTEREA REALĂ A MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT ÎN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL CU CARE VA CONCURA, FIIND EXPRIMATĂ ÎN KW SAU CP, FIE DIN CERTIFICATUL DE ÎNMARTICULARE AL AUTOTURISMULUI SAU DIN CUNOŞTINTELE ACESTUIA (ÎN CAZUL ÎN CARE MOTORUL CU CARE ESTE ECHIPAT AUTOTURISMUL NU CORESPUNDE CU MOTORUL MENTIONAT ÎN CERTIFICATUL DE ÎNMATRICULARE), CÂT ŞI INTERVENŢIILE MAJORE, DACĂ ACESTEA EXISTĂ (aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultând un motor de alt tip), PENTRU RECALCULAREA PUTERII REALE A MOTORULUI. ÎN CAZ CONTRAR, DACĂ ÎN URMA VERIFICĂRILOR TEHNICE SE CONSTATĂ FAPTUL CĂ PARTICIPANTUL A DECLARAT FALS ÎN FIŞA DE ÎNSCRIERE, ACESTA VA FI ELIMINAT DIN CONCURS, FĂRĂ A-I MAI FI RETURNATĂ TAXA DE ÎNSCRIERE.

ORGANIZATORII NU IAU ÎN CALCUL ALTE MIJLOACE/MODALITĂŢI DE CREŞTERE A PUTERII MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT ÎN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL SAU DE MODIFICARE A RAPORTULUI CP/MASA AUTOTURISM (CIP TUNING, TOBE, COMBUSTIBIL, UŞURARE CAROSERIE, ETC).

Ordinea grupelor (A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7) se va stabili prin tragere la sorţi.
Concurenţii vor fi grupaţi câte doi, în urma tragerii la sorţi de către organizatori, tragere efectuată pentru fiecare grupă în parte, aceasta având loc chiar la începutul competiţiei. În cazul în care una din grupe va avea un număr impar de concurenţi, concurentul rămas singur în urma tragerii va intra direct în finala grupei.
Cursa se va desfăşura în sistem piramidal, aplicându-se regula 2 din 3.
Vor exista locurile I, II, III pentru fiecare grupă.
Există posibilitatea de susţinere a probei “ La Liber”, în funcţie de timpul disponibil.



REGULAMENT CONCURENŢI:

! Autoturismele participanţilor trebuie sa aibă toate elementele de caroserie montate fără pericol de desprindere, cât şi sistemul de semnalizare si frânare în stare de funcţionare. Maşinile trebuie sa fie dotate cu extinctor.
! După înscriere şi verficarea tehnică, automobilul rămăne în regim de parc închis, concurentul nemaiavând voie să părăsească incinta Centrului Agro Transilvania, în caz contrar, acesta este eliminat din competiţie, fără a i se returna taxa de înscriere. Din acest moment, până la festivitatea de premiere sau orice situaţie prin care concurentul este eliminat din concurs (abandon tehnic, renunţare la continuarea cursei, indisciplină), concurentul se supune în totalitate programului impus de organizator.
! În incinta Centrului Agro Transilvania, pe toată durata desfăşurării competiţiei, în autoturismul înscris în concurs este admis doar concurentul. De asemenea, pe toată durata desfăşurării competiţiei, acestuia îi este strict interzisă încredinţarea autoturismului unei alte persoane.
! Dacă concurentul efectuează manevre suplimentare sau inutile, punând în pericol integritatea fizică a spectatorilor, celorlalţi participanţi sau a altor autoturisme înscrise în concurs, acesta va fi eliminat din competiţie, fiind obligat să părăseasacă incinta Centrului Agro Transilvania, fără a i se returna taxa de participare.

! Nu are dreptul să conducă autoturismul înscris în concurs decât concurentul care poate face dovada existenţei brăţării de unică folosinţă de culoare roşie de pe mâna stângă. Intră în posesia brăţării persoanele care au calitatea de concurenţi, respectiv persoanele care au întrunit toate cerinţele organizatorilor privind înscrierea în concurs. Concurentul participă STRICT cu autoturismul cu care s-a înscris în concurs, numărul de înmatriculare al autoturismului trecut şi pe brăţara roşie atestând acest lucru.

! Concurentul este obligat să facă dovada existenţei cel puţin a unei plăcuţe de înmatriculare pe autoturismul înscris.

! Concurentului care se află sub influenţa băuturilor alcoolice şi/sau substanţelor psihotrope îi este STRICT INTERZISĂ participarea în competiţie.

! La start, concurentul este obligat să respecte următoarele reguli: să fie atent la indicaţiile coordonatorului, să fie singur în maşina cu care concurează, să poarte centura de siguranţă, să închidă geamurile, să aprindă luminile de întâlnire, să se asigure că roţile viratoare sunt direcţionate drept, să blocheze uşile şi să pornească doar la culoarea verde a semaforului. În cazul în care un participant va anticipa startul, cursa se va repeta. Dacă se repetă de trei ori, concurentul în cauză va fi eliminat.









REGULAMENT SPECTATORI:


! Este interzis accesul spectatorilor aflaţi sub influenţa băuturilor alcoolice.

! Organizatorii îşi rezervă dreptul de a selecta spectatorii (în cazuri speciale).

! Este interzis accesul cu băuturi alcoolice în incinta Centrului Agro-Transilvania.

! Spectatorii sunt obligaţi să rămână în locurile special amenajate pentru aceştia de către organizatori. Intrarea spectatorilor în zona de concurs este strict interzisă.

! Persoanele care nu respectă normele vor fi evacuate din incinta Centrului Agro-Transilvania de către agenţii de securitate.

! În cazul în care spectatorii îşi pun în pericol siguranţa personală, prin nerespectarea marcajelor de delimitare (garduri, bandă de delimitare) dintre zona de concurs şi spaţiul special amenajat pentru aceştia sau deteriorează banda de delimitare sau gardurile, refuză să se conformeze cerinţelor agenţilor de securitate, în cazul în care sunt accidentaţi de către un autovehicul care rulează în perimetrul Agro-Transilvania, organizatorii sunt scutiţi de orice răspundere.

! Spectatorii pot fi amendaţi de către organele de poliţie sau jandarmeriei de la faţa locului.







Data: 25 Aprilie 2009
Cu stima,

Tibi Baias,
Presedinte KO Racing CLUB
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	afis 9 mai 2009 jpg.jpg
Views:	124
Size:	1.52 MB
ID:	891612  
Tibi Baias&KoRacing is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 12:34   #2
brummy
Racing Syndicate Member

Stage 5
 
brummy's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,097
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[Opel]
Default Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

prezent
brummy is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:20   #3
Costel-TBO
Racing Syndicate Member

Stage 5
 
Costel-TBO's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 308
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by brummy View Post
prezent
prezent si io
Costel-TBO is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 22:34   #4
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

bafta baieti
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 09:39   #5
Costel-TBO
Racing Syndicate Member

Stage 5
 
Costel-TBO's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 308
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default Re: CURSA DE ACCELEREARE KO Racing CLUB 2009 - Cluj-Napoca

Quote:
Originally Posted by NEo007 View Post
bafta baieti
mersi
sa venim cu rezultate bune...
Costel-TBO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -