Primul minivan modern din istorie, un fel de bunic al lui Mercedes-Benz Clasa R. Proiectat de inginerul aviator William B. Stout si designerul John Tjaarda
Motor: Ford Flathead V8, 3620cc, 2 supape/cilindru laterale, ax cu came central, racit cu apa si amplasat in spate, impreuna cu cutia de viteze, la fel ca intr-o Broscuta sau Porsche 911
65-85 CP in functie de carburatorul montat (simplu sau dublu)
Cutie de viteze manuala in 3 trepte model Ford reproiectata de W.B. Stout
Suspensii independente pe toate rotile, cu "coilovers" (arcul si amortizorul formau o singura piesa) inalte pana la linia geamurilor si care suspendau greutatea caroseriei intre ele, sistem asemanator cu cel folosit in zilele noastre de trenurile de mare viteza cu inclinare (Talgo).
Unele dintre exemplarele fabricate au avut arc lamelar dublu montat transversal in spate
Frane cu tamburi
Dimensiuni: ampatament 3,43 m, lungime ~4,88m
9 exemplare construite la comanda
Interiorul era modificabil in orice configuratie dorita, scaunele fiind mobile si echipat cu o masuta de asemenea mobila. Era gandit ca un birou pe roti, sau ca o versiune ceva mai mica a vagoanelor de cale ferata de lux ale vremii
Prototipul construit in 1932 avea caroserie autoportanta din aluminiu cu unele elemente de otel. Dintre exemplarele care au urmat, 8 aveau caroserie de otel autoportanta, iar ultimul, construit in 1946, caroserie din fibra de sticla si suspensii pneumatice.
Calitatea si manevrabilitatea aveau un cost totusi, iar ciudatul microbuz costa aproape de 4 ori mai mult ca un Chrysler Imperial si se apropia de un Rolls-Royce 20/25
~Nautilus