Go Back   Forum 4Tuning > Car Styling > CAR STYLING

CAR STYLING Cele mai reusite proiecte de styling prezentate in amanunt si supuse votului tau

View Poll Results: Tuning auto personalizat
Cāt de important este designul unui kit exterior pentru voi? 22 66.67%
Sunteti interesati de o astfel de achizitie? 15 45.45%
Care ar fi pretul pe care sunteti dispusi sa platiti pentru aceste servicii? 11 33.33%
Care ar fi perioada de timp in care ati lua in considerare achizitionarea acestor servicii? 9 27.27%
Sunteti interesat de achizitionarea unui kit exterior complet sau numai de componente? 15 45.45%
Multiple Choice Poll. Voters: 33. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-09-12, 11:29   #31
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Pentru cei care doresc sa ma ajute in formarea unei idei asupra gradului de interes pentru acest tip de tuning pot raspunde la chestionarul aflat aici.

http://www.kestionare.ro/k/k.aspx?k=4454

P.S. Daca postarea acestui link este interzisa de regulile forumului rog administratorul sa il stearga.
gsdesigncenter is offline  
Old 23-09-12, 11:52   #32
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Postez cateva schite pentru Audi 80, Alfa Romeo 145 un BMW E30 total modificat si o skita realizata cand ma plictiseam
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bmw e 30 concept.jpg
Views:	93
Size:	1.14 MB
ID:	2559809   Click image for larger version

Name:	skita 1.jpg
Views:	71
Size:	1.02 MB
ID:	2559810   Click image for larger version

Name:	Alfa_Romeo_145.jpg
Views:	72
Size:	380.4 KB
ID:	2559811  

Click image for larger version

Name:	Audi 801.jpg
Views:	73
Size:	2.84 MB
ID:	2559812   Click image for larger version

Name:	Audi 8011jpg.jpg
Views:	64
Size:	2.62 MB
ID:	2559813  
gsdesigncenter is offline  
Old 24-09-12, 08:04   #33
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Astept comentariile si propunerile voastre. Ma asteptam la o multime de comentarii, propuneri...critici....sincer e destul de dezamagitor ca sunt aproape singurul care postez aici.
gsdesigncenter is offline  
Old 24-09-12, 09:42   #34
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Revin cu link-ul pentru kestionar...

http://www.kestionare.ro/k/k.aspx?k=4454


Va rog completati cu seriozitate.


Multumesc.
gsdesigncenter is offline  
Old 29-09-12, 23:28   #35
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Am o propunere pentru voi. Eu propun realizarea unui kit pentru un tip de masina...si astept din partea voastra idei despre cum ar trebui sa arate kitul respectiv.
gsdesigncenter is offline  
Old 29-09-12, 23:29   #36
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Totodata revin cu link-ul pentru kestionare...pentru cine nu l-a completat.
gsdesigncenter is offline  
Old 30-09-12, 09:16   #37
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Pentru saptamana aceasta BMW E46.

Astept sugestiile voastre
gsdesigncenter is offline  
Old 30-09-12, 23:49   #38
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Quote:
Originally Posted by gabriel_cars View Post
Aici vroiam sa aduc discutia, la valoarea remuneratiei pentru ca oricat de artisti am fi si oricat de mult ne place sa lucram, e o activitate care trebuie platita bine ca sa fie facuta bine. Este la fel de adevarat ca nu este o garantie ca daca dai ceva mai mult o sa si primesti un proiect si o realizare buna , daca spui ca dai 5000 de euro o sa gasesti in mod sigur destui sa zica ca sunt mama si tatal designerilor iar la executie nu mai este nimeni ca ei, si dupa acest discurs la final vezi dezastrul,concretizat intr-un design mediocru , executie slaba a proiectului ( muchii strambe , racorduri intre suprafete cu raze extrem de variabile .. etc ) . Ce spui tu este ok in doua variante, la inceput de afacere sa tragi tare in speranta ca iti faci publicitate si ulterior sa lucrezi pe niste preturi rentabile sau cand este vorba de un proiec sa zicem " in familie " pentru ca in cazul in care lucrezi ca designer , dupa asta inca 3 oameni la executie , si asta in cazul in care doi din ei sunt designerul initial ( tu ) si unul face si vopsitoria , toate astea pentru cca 1000 de euro , si intr-o activitate ce presupune cel putin o luna de lucru , devine sa zic cel putin nerentabila dpdv al unei afaceri bazate pe asa ceva. Nu mai trebuie sa mentionez cat de lunga poate sa fie discutia ce are in vedere raportul dintre cat a dat proprietarul pe masina si cat este dispus sa dea pe un proiect si o executie a unui tuning personalizat . Daca a dat sa zicem 6000 de euro pe o masina sh ( BMW , AUDI , etc.. ) este foarte clar ca sunt extrem de putini dispusi sa dea si 2000 pe un asemenea proiect, indiferent de cat de valoros ar fi el ca design si cat de bine ar urma sa fie pus in practica. Sunt putini care iau o masina cu o suma si intru-un interval relativ mic sa fie dispusi sa bage inca 1/2 , 1/3 din valoarea initiala a masinii intr-un asemenea proiect. La masini de la 12.000 euro, 15.000 de euro in sus discutia poate sa fie mai " lejera " pe acesta tema. O discutie mai exacta despre piata autohtona cred ca poti sa o ai cu cei ( nu este obligatoriu sa fie persoane care sa se ocupe de design ) care detin ateliere de profil si sunt in contact des cu persoane care doresc diverse interventii de tuning auto.
Un pachet de tuning serios (Leonul galben NBC, Leonul galben ZAR, 350Z-ul lui Soty, cei doi Subari ai lui Sebastian şi Andrei Ţentean etc) te duce uşor la o sumă la fel de mare ca şi preţul maşinii sau mai mare. Chiar şi un tuning moderat, să zicem un Stage II (modificarea puterii motorului >25%, suspensii, consumabilele frānelor fără a te atinge de etriere, ambreiaj, rigidizări şasiu, tapiţerie custom) pe o maşină medie cum ar fi un Passat sau E46 te duce uşor la 4000-5000 EUR. Nu simţi povara financiară fiindcă nu dai banii odată, ci īn timp, dar de dus, tot se duc.

O simplă restaurare a unei maşini de epocă, fără reparaţii la motor, cutie, suspensii, doar dezmembrarea completă şi refacerea caroseriei, electricii, consumabilelor, poate să te ducă uşor la 10 000 USD.

Partea proastă la un proiect cu "mama şi tata designerilor pe 5000 EUR" e faptul că sunt la fel de designeri pe cāt sunt eu popă şi nici clientul nu e cu mult mai breaz, iar publicul spectator crede că 4632528578 monitoare LCD, o vopsea perlată şi un kit de riceri pe un 1.9TDI/130 fără modificări mecanice reprezintă o capodoperă a tuningului (care e maşina de care vorbesc, se ştie ). Aruncăm sume enorme pe prostii, dar nu ne bazăm bugetul pe un calcul ingineresc şi nici nu prea avem unde şi cu cine să-l facem. Ceea ce e ciudat. Ştiind cāte institute comuniste au făcut foamea pānă prin 2004-2006, cānd au īnceput să le īnchidă, nu ar fi fost un capăt de ţară de angajat serviciile unor ingineri mecanici şi aerodinamicieni, sau ceva timp la un tunel aerodinamic, un dinamometru performant... Nici măcar nu era nevoie ca ei să facă proiectul cap-coadă, ci doar să se uite pe planuri şi să indice dacă OZNul desenat e eficient aerodinamic sau nu.

Uite aşa ne-am ales cu monstruozităţi ca BMWul 850i negru mat cu striaţii de Ferrari Testarossa şi cu cocalarii de aici de pe forum care te făceau albie de porci de la īnălţimea prostiei şi ignoranţei lor.

~Nautilus
Nautilus is offline  
Old 05-10-12, 16:47   #39
B-61-KYS

Stage 5
 
B-61-KYS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,095
Member of:
[DACIA]
[Ghetto Cult]
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Quote:
Originally Posted by gsdesigncenter View Post
Postez cateva schite pentru Audi 80, Alfa Romeo 145 un BMW E30 total modificat si o skita realizata cand ma plictiseam
O singura intrebare: tu ai circula c-o masina care sa arate ca in modelele desenate de tine ?
B-61-KYS is offline  
Old 06-10-12, 15:52   #40
Manson
Virtual Tuner

Stage 5
 
Manson's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,767
Member of:
[Virtual Tuning]
[DAEWOO]
[Design Team]
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Quote:
Originally Posted by B-61-KYS View Post
O singura intrebare: tu ai circula c-o masina care sa arate ca in modelele desenate de tine ?
ma uit la ele si zici ca sunt masinile la LEEPU ala care era pe discovery (scz daca nu i-am scris numele corect)
Manson is offline  
Old 08-10-12, 08:35   #41
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Sigur ca as circula cu o masina desenata de mine. imi plac masinile vechi...si cred ca schimbandu-le un pic forma devin mai actuale...mai interesante, respingand banala forma pe care toata lumea o cunoaste, fiind apreciata atat de iubitorii masinilor clasice....si castigand adepti si din grupul celor mai "moderni".

Cat despre asemanarea cu Leepu...o iau ca un compliment, imi place tipul...cam exagerat pentru gustul meu...dar incearca sa scoata niste masini din banalitate...nefiindu-i teama sa experimenteze.

Multumesc pentru pareri. Astept in continuare impresiile voastre.
gsdesigncenter is offline  
Old 08-10-12, 19:56   #42
silviun95

Stage 5
 
silviun95's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,161
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Eu doar te-am sfatuit sa mergi pe un tuning mai "decent", sunt prea exagerate bodykiturile facute de tine, si strica aspectul masinii, daca vrei sa incepi o afacere cu tema asta, ar fi bine sa te documentezi in legatura cu stilurile de tuning folosite la ora actuala, sau macar sa inveti sa folosesti mai bine photoshopul sau ce utilizezi tu pentru modificat.

Masinile modificate de Leepu nu sunt deloc pe gustul meu, ar trebui sa se duca pe la chinezi, l-ar aprecia mai mult, zic eu :d
Numai bine!
silviun95 is offline  
Old 09-10-12, 12:02   #43
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Bodykit-urile postate de mine sunt doar skite, si nu reprezinta un stil sau o tendinta...sunt simple skite a ceea ce imi place mie. Ceea ce intentionez eu sa fac, ca si afacere, se bazeaza in principal pe cerintele clientului, rolul meu fiind numai de a oferi consultanta (bineinteles daca clientul doreste sa asculte un punct de vedere), si de a realiza skite ale masinii iar clientul va alege.
Despre photoshop (asta folosesc) ce sa zic.... nu sunt incepator si nici avansat, dar nici nu folosesc foarte multe functii deoarece la o skita ma bazez mai mult pe "mana", nefiind (consider eu) necesar utilizarea altor functii avansate. Cand va fi nevoie de realizarea unor desene mai realiste, atunci voi folosit poate programul la capacitatea lui adevarata.
Am in vedere, de fapt am inceput deja, de a ma documenta asupra tendintelor si stilurilor de tuning folosite mai ales in Europa. Romania sincer nu stiu unde sa o clasific....neavand o imagine foarte mare a ceea exista ca tendinta. Cred ca intr-o foarte mare masura depinde de om...ce intelege el prin tuning. Am vazut si masini frumoase, cu kit-uri no-name, dar si masini cu kit-uri ale unor firme "europene" care nu mi-au placut, care parca erau aruncate pe masina, fara nici o legatura cu forma.
gsdesigncenter is offline  
Old 09-10-12, 12:07   #44
gsdesigncenter

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 74
Default Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

Pentru a continua cu ceea ce vreau sa fac eu, va rog sa postati poze cu autoturismele voastre sau imi spuneti ce masina v-ar interesa, (partea cu pozele nu are prea mare importanta, le pot lua eu de pe net). Ceea ce este important sa imi ziceti cum ati vrea sa arate, ce accesorii sa atasam, proiectoare, oglinzi de forme diferite..etc.si apoi vom modifica skitele pana ajungem la un numitor comun, si cred ca e imposibil sa nu avem un rezultat frumos si pe placul tuturor.

Multumesc anticipat si astept propunerile voastre.
gsdesigncenter is offline  
Old 10-10-12, 20:44   #45
RoBerT_04

Stage 3
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 111
Wink Re: Tuning personalizat, sau restilizare dupa bunul plac

salut . uite una sper sa ai ceva super in minte. ca pe net am gasit doar 1 kit pentru ea si nu prea ma incanta . :>:> daca poti fai mai multe sa vad si eu cam ce ar iesi . ms mult si bafta cu ceea ce faci tu

RoBerT_04 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -