Fast and Furious car: Subaru Impreza STI
Inca mai astepti noul Fast and Furious? Atunci fa-o cu stil! Asteapta lansarea noului Fast and Furious alaturi de o masina Fast and Furious! Lista cu modificari este atat de lunga, incat daca ai aduna toate caracterele ai putea face subtitrarea filmului. Serios!
Pus pe dyno, STI-ul nu s-a oprit decat dupa ce a atins nivelul de 513 cai putere si 670 Nm. Iar cu atata putere la roti, sfertul de mila este parcurs imediat ce cronometrul indica 11.9 secunde. In plus, secretul care sta in spatele acestor cifre nu este de fapt... vreun secret. O lunga lista cu modificari, atata tot, unde turbo-ul Turbonetics GT-K 500, kitul de injectie pe metanol Coolingmist CMGS FS, injectoarele de 1260 cc Ultimate Racing si serpisorii Cusco reprezinta doar un mic procent.
Pentru a fi tinut in frau, modelul japonez a fost incatusat cu coilovere Cusco Zero 2R si un sistem performant de franare de la Rotora, unde discurile pe 14, respectiv 13 inci impreuna cu etrierele in 6, respectiv 4 pistonase fac legea.
Aspectul vizual este agresiv intr-un mod deliberat, STI-ul urmand a primi un loc liber de parcare la premiera urmatorului Fast and Furious. Exteriorul poarta elemente, majoritatea din carbon, de la Voltex, jantele pe 18 inci si eleronul ascutit ca sabia unui samurai bucurandu-ti privirea. Sau... inspaimantand-o.
Interiorul este simplu, stilat, elegant... dar nu cel despre care vorbim acum. In cazul de fata, scaunele Sparco si centurile in sase puncte te vor sufoca cu atata dragoste, volanul iti va zambi cu ale sale trei spite, iar sistemul multimedia iti va permite de fiecare data o revizualizare a seriei Fast & Furious... Mai mult sau mai putin plastic!