Corrado se adanceste in Iadul Verde
Pentru toti iubitorii de benzina, circuitul
Nurburgring reprezinta paradisul. Ascuns in dealurile din Nurburg, Germania, circuitul a fost construit in anul 1920, fiind poreclit de Jackie Stewart
Iadul Verde si recunoscut in lumea intreaga pentru gradul ridicat de dificultate pe care il poseda.
Masina de mai jos a fost gandita special pentru acest circuit, construita 100% in tara ei natala, Germania, de un tuner autohton. Cand zic special, sa nu credeti ca uit si aspectul exterior care, combinat cu partea tehnica, rezulta un produs finit deosebit.
Personajul principal al povestii noastre este un
VW Corrado, o masina al carui nume spune destul de multe pentru cunoscatorii marcii. Cu o inima
VR6 de 2900 cmc si 190 CP, bestia raspunde foarte atenta cerintelor.
Ca si modificari tehnice, putem gasi o resoftare pentru rescrierea parametrilor, o admisie marita si o
evacuare completa din inox de la Bastuck.
La partea trenului de rulare, nemtii au optat pentru un set complet de suspensii sport
Weitec si
jante Schimdt Revolution Modern Line pe 16”, incaltate cu anvelope Hankook S1 Evo pe 215/35.
In ceea ce priveste interiorul, acesta a fost directionat strict catre necesar, confortul lipsind cu desavarsire. Modificarile constau in
Roll-cage, scaune Sparco Sprint, centuri Sabelt in patru puncte si un volan Raid HP.
Imaginea de ansamblu este completata de vopseaua negru mat, care se regaseste pe caroserie si jante, farurile cu angel-eyes avand fundal negru si stopurile in doua culori.