Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Bacau

Reply
 
Thread Tools
Old 19-04-08, 12:01   #391
to_the_limit

Stage 3
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 97
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

Hai ma baieti ce naiba...

http://www.google.ro/search?hl=ro&cl...%83utare&meta=

Veiozar=E atunci cand va face Instant-On.

http://forum.softpedia.com/lofiversi...p/t248739.html

ps: In Racaciuni daca e LGN ala belumarin cu nr de MAI, e naspa, ca am impresia ca face instant-on-uri la greu, am trecut pe langa el de cateva ori si avea camera pornita dar detectorul nu a schitat nimic.
to_the_limit is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 21:40   #392
kiriacatotputernicul

Stage 2
 
kiriacatotputernicul's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 38
Default Re: ajutor modificari golf IV

Pune si tu pozele cu masina k sunt curios
kiriacatotputernicul is offline   Reply With Quote
Old 14-05-08, 19:23   #393
Andrey_FL
Old School Cars

Stage 5
 
Andrey_FL's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,343
Member of:
[VW]
[DACIA]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: ajutor modificari golf IV

Quote:
Originally Posted by zyzykutz View Post
Salut! am si eu un golf 4 19 TDI si vreau sa ii fac un tuning,m-ati putea ajuta cu niste idei???
ai private message.....iti aduc eu kitul de r32.
Andrey_FL is offline   Reply With Quote
Old 14-05-08, 20:22   #394
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: ajutor modificari golf IV

Last Activity: 18-02-08 01:22
s-ar putea sa nu fie prea prompt in a-ti cere comanda
aleks is offline   Reply With Quote
Old 20-05-08, 18:01   #395
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

sageata - parca sa zic ca am citit eu udeva pe forum ca ai avut un anume conflict cu politia asa e ? pe mine de 6 luni incoace nu ma oprit nici un politist , dar am un vecin care a patit-o : la tras politia pe dreapta pentru o verificare de rutina, el se dat jos frumos a dat actele la control sa uitat politistul pe langa masina a vazut ca e in regula ( are un opel astra f ) si la sfarsit la amendat pentru ca nu avea centura pusa, dar el o avea le a zis frumos ca o avea iar politistul ia zis sa dovedeasca ca o avea si na ca a luat o amenda nevionovat. Daca eram in locul lui ceream sa mi se aduca la vedere dovada ca nu am avut centura. Din punctul meu de vedere, si al legii nu au voie sa faca asa ceva ...
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:47   #396
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

Bucureşti, 22 ianuarie 2007

PRECIZĂRI REFERITOARE LA NOUA LEGISLAŢIE RUTIERĂ
[...]
PROCEDURILE POLIŢIEI RUTIERE

Conform art. 2 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României privind circulaţia pe drumurile publice, nr 195/2002, republicată, îndrumarea, supravegherea şi controlul respectării normelor de circulaţie pe drumurile publice se fac de către poliţia rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, care are obligaţia să ia măsurile legale în cazul în care se constată încălcări ale acestora.

Modul de acţiune în trafic se supune Codului de Etică şi Deontologie al Poliţistului şi Concepţiei de Atitudine şi Acţiune a Poliţiei Rutiere.

Pe parcursul executării atribuţiilor de serviciu, poliţistul rutier are următoarele obligaţii:

să poarte ţinuta regulamentară curată, îngrijită, permanent ajustată pe corp şi conformă cu dispoziţiile privind componenţa acesteia, să aplice pe uniformă, în permanenţă, la loc vizibil, insigna cu numărul matricol personal de identificare;
să aibă capul acoperit cu obiectul de îmbrăcăminte corespunzator sezonului (şapca sau caciulă), excepţie făcând situaţiile în care acesta se află în autovehiculul de patrulare ori într-o incintă;

să stăpânească dialogul, care trebuie să fie politicos, coerent, dar ferm, spre a întampina orice provocări ulterioare;

să se adreseze cu politeţe, tact si discernământ folosind un limbaj coerent.

Demonstrarea încalcarii normei rutiere este sarcina de căpătâi a agentului de circulaţie.

Poliţistul rutier nu are plan de constatări, iar activitatea sa se desfăşoară potrivit planificării zilnice care cuprinde şi variantele de patrulare, eliminându-se în acest fel caracterul aleator al muncii poliţistului şi necesitatea existenţei unui Ordin de serviciu.

Activităţile de poliţie rutieră se execută de către echipaje (patrule) formate, de regulă, din doi poliţişti.

Obligaţiile poliţistului rutier la oprirea autovehiculelor:

să aleagă un loc adecvat, astfel încât să permită poziţionarea acestora în afara părţii carosabile, în parcări ori alte spaţii în care nu se stânjeneşte circulaţia. Pe timpul nopţii, aceste locuri trebuie să fie, de regulă, iluminate, evitându-se, pe cât posibil, oprirea în locuri unde această manevră este interzisă prin lege;

să efectueze semnalul de oprire regulamentar, cu braţul pe timp de zi, iar pe timp de noapte cu bastonul iluminat sau reflectorizant şi în lipsa acestuia prin balansarea în plan vertical a unui dispozitiv cu lumină de culoare roşie. În ambele situaţii, poliţistul poate folosi şi fluierul din dotare;

să se posteze, în momentul executării semnalului de oprire în spaţiul benzii de circulaţie a vehiculului care urmează a fi oprit, fără a depăşi însă axul longitudinal al drumului, iar noaptea, cât mai aproape de acostamentul acestuia. Aceste poziţii îi vor asigura conducătorului auto protecţia, îi vor permite să observe din timp semnalul şi să oprească în condiţii de siguranţă;

la deplasarea pe motocicletă, să facă semnalul de oprire prin balansarea în plan vertical a braţului drept, în timp ce se deplasează în paralel cu autovehicululul care urmează a fi oprit;

pe autostrazi, să efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul poliţiei, conducătorul auto fiind invitat să urmeze echipajul până la prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu-zis.

Pe celelalte categorii de drumuri, în cazul când vehiculul care urmează a fi oprit circulă în aceeaşi direcţie, echipajul trebuie să pună în funcţiune semnalele luminoase (de culoare roşie şi albastră) şi pe cele sonore, după care, de regulă, va circula în spatele autovehiculului vizat până când conducătorul acestuia se conformează semnalelor şi opreşte.

Oprirea se poate face şi prin punerea în funcţiune a dispozitivului cu mesaje variabile, care va fi setat pe poziţia “Stop, Poliţia”, sau cu braţul.

Dacă conducătorul auto vizat nu respectă semnalele făcute, se va utiliza dispozitivul de amplificare a vocii existent pe maşina de poliţie, somându-l să oprească şi se va executa, dupa caz, şi semnalul regulamentar cu braţul, pe timp de zi, ori cu bastonul reflectorizant, pe timp de noapte.

Atunci când autovehiculul care urmează a fi oprit circulă din sens opus, semnalul de oprire se va executa din vehiculul poliţiei, pe fereastra din stânga, prin balansarea în plan vertical a braţului ori a bastonului reflectorizant.

Alte obligaţii ce îi revin poliţistului care efectuează controlul:

să se deplaseze până în dreptul uşii conducătorului autovehiculului şi să se adreseze cu formula: “Bună (dimineaţa, ziua, seara), sunt (gradul profesional, numele şi unitatea de poliţie din care face parte)”, după care să solicite pe un ton politicos, dar ferm, să i se înmaneze documentele pentru control;

să-i comunice conducătorului auto motivul opririi, abaterea comisă şi sancţiunea prevăzută de lege şi, daca este cazul, faptul că trebuie să rămână în autovehicul, cu mâinile pe volan, dupa care să întocmească documentele de constatare;

să-i restituie conducătorului auto, la finalizarea controlului, documentele (mai puţin cele reţinute odată cu constatarea abaterii) şi să-i acorde explicaţiile necesare privind situaţia creată, modul de soluţionare, dreptul privind efectuarea de menţiuni în procesul-verbal de contravenţie, precum şi termenul de folosire a căilor de atac împotriva documentelor întocmite.

Dacă se constată că starea psiho-fizică a celui de la volan nu îi mai permite conducerea în condiţii de siguranţă, poliţistul rutier trebuie să întrerupă deplasarea până la încetarea cauzei care a generat respectiva stare. Excepţie face cazul când autovehiculul poate fi condus de o altă persoană care posedă permis de conducere valabil pentru categoria respectivă, şi care se află într-o stare generală corespunzătoare;

să ia masuri pentru reintrarea în siguranţă a autovehiculului în trafic.

Este interzis controlul de rutină asupra traficului rutier, oprirea autovehiculelor pentru control urmând a se face numai atunci când, prin observare directă ori cu mijloacele tehnice certificate, se constată încalcarea regulilor de circulaţie, precum şi atunci când există date şi informaţii că s-au comis infracţiuni sau contravenţii, că autovehiculele vizate transportă bunuri, valori provenite din săvârşirea unor fapte ilicite, ori persoane urmărite conform legii, sau când se execută acţiuni tematice, punctuale, prilej cu care oprirea tuturor autovehiculelor ce fac parte dintr-o anumită categorie este necesară;

De asemenea, îi este interzis poliţistului rutier să execute semnalul de oprire atunci când cel căruia i se adresează este foarte aproape ori chiar în dreptul său, astfel încât oprirea nu s-ar mai putea face în condiţii suficiente de siguranţă;

„ARMA SECRETĂ” A POLIŢIEI – APARATUL RADAR

Se tot vorbeşte despre „arma secretă” a poliţiei rutiere: radarul. Numeroase comentarii a iscat subiectul cu pricina. Pentru clarificarea tututror aspectelor referitoare la acesta, facem următoarele precizări:

În prezent în dotarea poliţiei rutiere există două tipuri de aparate de măsurare a vitezei, Mesta şi Speedophot, care doar măsoară viteza şi Sistemul Autovision Compact, care este destinat atât măsurării vitezei de deplasare, cât şi depistării altor încălcări ale regulilor de circulaţie, cum ar fi depăşirea neregulamentară, neacordarea priorităţii, nerespectarea semnificaţiei culorilor semaforului electric, circulaţia pe contrasens, staţionarea vehiculelor în locuri interzise, folosirea telefoanelor mobile în timpul conducerii, cu excepţia sistemului „mâini libere”.

Trebuie să se cunoască faptul că toate sistemele de măsurare a vitezei şi supraveghere a traficului utilizate de poliţie au atestarea Biroului Român de Metrologie Legală. De asemenea, operatorii radar au atestat care le conferă dreptul de a lucra cu aceste aparate.

Precizăm că operatorii sunt obligaţi să aibă la ei, pe toată durata executării serviciului, atestatul de verificare metrologică a echipamentului, atestatul de lucru cu aparatele radar, documentele de identitate personale, ale autoturismului şi pe cele de constatare, precum şi registrul de evidenţă a abaterilor, însă nu sunt obligaţi să le prezinte decât organelor de control abilitate.

Potrivit „Metodologiei privind modul de folosire şi exploatare a echipamentului video de supraveghere a traficului rutier şi măsurare a vitezei de deplasare a autovehiculelor”, elaborată de Inspectoratul General al Poliţiei Române, activitatea cu aparatele radar se desfăşoară zilnic, pe 2-3 schimburi, pe drumurile unde s-au produs accidente rutiere cu consecinţe grave, în baza unui grafic lunar, care este modificat în funcţie de evoluţia situaţiei operative.

Constatarea încălcării regulilor de circulaţie se face atât ziua, cât şi noaptea, din mers sau din staţionare.

Atunci când traficul rutier este redus sau condiţiile meteorologice nu permit folosirea la parametri normali a sistemului, ori agentul operator execută alte activităţi, se opreşte înregistrarea casetei video, despre aceasta menţionâdu-se în registrul de evidenţă a activităţilor desfăşurate.

Sistemele de tip Mesta şi Speedophot vor fi folosite numai dacă aparatele de fotografiat funcţionează.

[...]

sursa:site-ul igpr
aleks is offline   Reply With Quote
Old 10-07-08, 17:43   #397
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

cand am fost la mare m-a prins la tisita cu 97 ....- 450 Ron. problema este ca eram paralel cu un camion cand am intrat in localitate si nu am vazut indicatorul. am mentionat asta in procesul verbal... dar as vrea sa il contest pentru ca eram paralel cu acel TIR si m-a oprit numai pe mine. pareri?
__________________

Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !

Se poate oare " OMEGA TURBO" ?
JUPAN_EMY is offline   Reply With Quote
Old 10-07-08, 18:40   #398
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

din ce parte veneai bucuresti sau bacau ?
dinspre parte de bucuresti indicatorul este chiar la intrarea pe pod ...aici cred ca iti dadeai seama ... ca e tisita
dinspre bacau semnul este chiar cand intri in curba inainte sa urci pe deal ... dupa care urmeaza indicatoare de 50km/h ..cred ca de aici te-a luat radarul ca multi nu stiu ca este deja in tisita ...
Cam greu sa contesti ...
pe mine ma luat cu radarul mobil tot in locul ala ... ..bulangii erau in spatele meu
s-a rezolvat
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 13:14   #399
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

scrie seria ap radar pe procesul verbal ?
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 15:34   #400
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

au scirs complet marlanii n-au facut nicio greseala
JUPAN_EMY is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 16:50   #401
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

stiu unde bate ZZ poti verifica la metrologie seria aparatului si vezi cand are ultima verfificare metrologica daca nu are te-ai scos da are nasol trebuie sa platesti sau poti inaintea in instanta ideea sa ai martori buni
baftas
markizu is offline   Reply With Quote
Old 18-07-08, 12:50   #402
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: ce trebuie sa stiti cand va opreste "organul"

nu trebuie sa verifici tu nimic..*****ie in normele de metrologie 05/01 parca nu mai stiu exact datele ca daca nu este tecuta seria ap radar tipul si marca...procesul verbal se declara nul ....pt ca ei nu pot demonstra niciodata in instanta ca acel aparat a fost cel folosit din moment ce nu au scris seria in procesul verbal.....eu sunt pe rol cu asa ceva la Slobozia si mi-a amanat termenul pana in septembrie pt ca politia nu a venit cu probleme pe care le-a promis la prima infatisare...
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 29-07-08, 15:33   #403
Cristy_mat

Stage 5
 
Cristy_mat's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 624
Member of:
[SEAT]
Default Re: help (about...anything )

need help.....vreau sami dau comanda de spoilerul fata de la cupra R si am nevoie de o serie de sasiu ca sa-mi poata da comanda, ca nu vreau sa risc si sa ma trezesc cu bara de FR, cine ma poate ajuta, dau o bere!!!!!!
__________________
SEAT LEON - 19tdi.110cp
My car: https://forum.4tuning.ro/112-masina-mea-seat/66244-my-seat-leon-bc-87-crs.html
Cristy_mat is offline   Reply With Quote
Old 23-08-08, 14:22   #404
resa
Mitsubishi Driver

Stage 2
 
resa's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 60
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: help (about...anything )

am si eu o intrebare:cum pot sa scot o iesire pt Ipod la un passat cu casetofon din fabrica?stie cineva daca se poate?
resa is offline   Reply With Quote
Old 24-08-08, 19:38   #405
Al3xxx

Stage 5
 
Al3xxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,670
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: help (about...anything )

Quote:
Originally Posted by resa View Post
am si eu o intrebare:cum pot sa scot o iesire pt Ipod la un passat cu casetofon din fabrica?stie cineva daca se poate?
f simplu ... cumperi un modulator la care sa poti conecta ipod ul sau cumperi o caseta din aia pe care o bagi in casetofon si casetofonul iti va reda exact ce este pe ipod sau pe un mp3 player
Al3xxx is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -