Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Bacau

Reply
 
Thread Tools
Old 22-05-09, 17:08   #5821
aleyx_oltcit
Fiat Driver

Stage 5
 
aleyx_oltcit's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 785
Member of:
[Fiat]
Default Re: Cafeneaua băcăuanilor de pe 4tuning

da bune argumentari ...ms..ai dreptate de multe ori eram cu prietenii si cand vedeam o masina tunata spuneau ...mama da ce forja isi ia masina...chiar azi faceam poze la zoz si spunea unu ca e varza motoru de la atat talpa...ceea ce nu cred(motoarele de vw fiind printre cele mai fiabile) ..bine ca astea sunt pareri de amatori ca e forjata(nu ca as fi eu vreun expert)

Last edited by aleyx_oltcit; 22-05-09 at 17:11.
aleyx_oltcit is offline   Reply With Quote
Old 22-05-09, 17:26   #5822
SFW
Audi Driver

Stage 5
 
SFW's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,901
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Cafeneaua băcăuanilor de pe 4tuning

Quote:
Originally Posted by aleyx_oltcit View Post
da bune argumentari ...ms..ai dreptate de multe ori eram cu prietenii si cand vedeam o masina tunata spuneau ...mama da ce forja isi ia masina...chiar azi faceam poze la zoz si spunea unu ca e varza motoru de la atat talpa...ceea ce nu cred(motoarele de vw fiind printre cele mai fiabile) ..bine ca astea sunt pareri de amatori ca e forjata(nu ca as fi eu vreun expert)
Ce nu se gandesc astia care spun asa ceva e ca persoanele care baga bani in masinile lor tin la ele si au grija de ele.

Ca exemplulucru care m-a mirat si pe mine): azi mi-am facut Itp-ul la A4 si la testarea suspensiilor mi-a iesit pe fata 83% si pe spate 73% ... asta in conditiile in care masina e din 2002 ... iar la Toyota Aygo (masina de oras) in varsta de 2 ani mi-a iesit 75% la suspensii. Si noxele au iesi perfecte.

Asta asa ca e masina tunata si forjata .