Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > CompleteCHIP Iasi

CompleteCHIP Iasi CompleteCHIP Iasi

Reply
 
Thread Tools
Old 13-11-13, 09:09   #1
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie

Imi face placere sa anunt ca singura conversie de acest gen, cunoscuta mie, cel putin, s-a produs in atelierul CompleteCHIP Iasi. "Pacientul" supus interventiei a fost un Golf 4 ASZ, care ne-a mai calcat pragul in trecut, dorinta proprietarului fiind aceea de a transforma masina intr-o veritabila masina potenta, insa utilizabila zi cu zi. Fata de vechea configuratie in care masina folosea o turbina GTB2260VK, configuratie in care tot noi am realizat modificarea software, utilizatorul a optat pentru un turbo mai mic, GTB1756VK, intreaga mecanica a masinii a fost refacuta si vechile interventii mecanice care nu ne apartineau au fost corectate, cireasa de pe tort reprezentand-o conversia la respectivul tip de turbo amintit cu tot cu actuator electronic, pilotat 100% de catre electronica OE, EDC15P. Concluzia finala a fost ca la o cantitate injectata mai mica fata de vechiul soft si boost cu 0.2bar inferior vechii configuratii, puterea rezultata fost cu 3CP mai mare, semn ca imperfectiunile mecanice au fost inlaturate.

Astfel, prin atenta modificare in softul EDC15 a parametrilor de comanda pentru presiunea turbo, locul N75-ului clasic a fost luat de catre actuatorul electronic cu care a venit turbina, controlul presiunii turbo facandu-se acum cu precizie de ceas elvetian, dupa cum se vede in filmul de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?v=q4Z0QvLkiGY

Masina a "scos" 215hp aproape fara fum, cum se vede in filmul de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?v=co28t2qBqZU

Softul implica dezactivarea debitmetrului si utilizarea senzorului MAP in gestionarea limitarii de fum - adica popularul MAFLESS. Rezultatul complet in fisa dyno atasata.

Rezultatul nu reflecta potentialul maxim al masinii, ne-am oprit aici intrucat aceasta a fost dorinta clientului, ba mai mult acesta ne-a cerut doar 200cp, insa l-am convins ca nivelul de boost si de IQ la care lucreaza in prezent masina este SAFE pt exploatarea zilnica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BIU retune-page-001.jpg
Views:	313
Size:	215.2 KB
ID:	2890490  
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-13, 17:18   #2
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,203
Default Re: Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie


Felicitari!
tache_mache is offline   Reply With Quote
Old 21-01-14, 14:24   #3
MasterTuner

Stage 5
 
MasterTuner's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 786
Member of:
[Moderators]
Default Re: Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie

Am o intrebare, de ce afisati graficul cu viteza pe OX si nu cu turatia, ca de exemplu tot ce aflam e ca face 4xx Nm la 100Km/h ceea ce nu ne ajuta prea mult. De ex. eu fac urmatoarea prezumtie, limitatorul de turatie maxima e de 4 500 rpm, adica 165 km/h se intampla la 4 500 rpm, rezulta cacuplu maxim apare la 2727 rpm. Asta in cazul in care nu e la 5000 rpm, ca atunci...

Nu mi-o luati in nume de rau, dar nimeni nu foloseste putere vs. viteza pe dyno asta e una, si doi motorul vostru face cuplu max cam tarziu pentru 220 cp. Tare faza cu actuatorul electric
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
MasterTuner is offline   Reply With Quote
Old 21-01-14, 15:14   #4
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie

Domnule Florin, ideea topicului era sa subliniem folosirea actuatorului electric pilotat de electronica OE. Va multumesc pentru cuvintele de apreciere la notiunile care fac strict obiectul acestui topic, cuvinte concretizate sec in ultima fraza (5 la numar), in totala antiteza dpdv al volumului scris referitor la anumite critici mai mult sau mai putin justificate.

Ca sa va raspund: masina face cuplu motor acolo unde a dorit proprietarul. Asta ca sa citez: "ca sa nu se strice". O fi devreme sau tarziu - asta hotaraste proprietarul care e multumit asa. Scopul masinii este strict de mers pe strada si de mers multi kilometri. No race.

Voi tine cont pe viitor sa afisez fisele vs turatie - nu am dat importanta acestui aspect aici ( standul le ploteaza by default asa) pt ca nu pragul modest de putere a fost scopul principal al prezentarii, ci folosirea actuatorului electronic pe EDC15.
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 02-07-14, 10:42   #5
raresvintea

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 718
Member of:
[SKODA]
Default Re: Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie

Stiu ca e veche postarea. Primu rand felicitari pt adaptare actuatorului electronic. De curiozitate ce ambreiaj foloseste in aceata configuratie? Probabil si un FMIC serios.
raresvintea is offline   Reply With Quote
Old 02-07-14, 11:10   #6
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 4 ASZ, GTB1756VK cu actuator electronic pe ECU de serie

Quote:
Originally Posted by raresvintea View Post
Stiu ca e veche postarea. Primu rand felicitari pt adaptare actuatorului electronic. De curiozitate ce ambreiaj foloseste in aceata configuratie? Probabil si un FMIC serios.
FMIC de dimensiuni medii. Evacuare goala.
Ambreiaj stock nou.
B39738 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -