Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > CompleteCHIP Iasi

CompleteCHIP Iasi CompleteCHIP Iasi

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-13, 16:38   #1
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Fiat Stilo
1.9JTD 8V
115hp stock
turbo GT2056VK
intercooler frontal
pompa HP stock, injectoare stock
MAF-less

In momentul de fata, pompa de inalta presiune este factorul care ne limiteaza in cresterea performantei, dar vom reveni cu update foarte curand o data ce acest neajuns va fi inlaturat.

EGT maxim conform masuratorilor pe toata durata testelor : 530 grade C.

Au fost masuratori si cu peste 400Nm/200CP, dar nu le-am salvat, cert este ca proprietarul si-a vazut visul realizat, acela de a depasi bariera celor 200cp.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	JTD115 RAO-page-001.jpg
Views:	257
Size:	200.6 KB
ID:	2708739  
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 17:04   #2
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,173
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

EGT-ul unde a fost masurat?
Nu de alta dar pare extrem de mic pentru o masina modificata si banuiesc ca daca ai zis maxim a fost in sarcina destul de mare.
Sau 2056vk fiind generatia 3 de vnt sa aiba o contributie atat de mare la scaderea egt?
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 18:33   #3
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Sonda de EGT a fost plasata in locasul original cu care este prevazut GT2056-le din constructie. Si mie mi s-a parut putin, am mai cerut o parere de la o cunostiinta comuna, mi-a confirmat ca e plauzibil, asa ca ii dam tot inainte.

La un simplu run pe dyno nu urca mai sus de 450. La alergatura pe bulevard creste mai sus,dar max 530.
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 20:46   #4
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,149
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Eu sunt proprietarul masinii, am ceva ani de cand astept aceste valori, sunt foarte multumit,
Cat despre EGT, i-am spus si eu lui Dragos ca vor aparea discutii precum ca ar fi prea mic, dar acesta e purul adevar. Am iesit cu masina pe strada, i-am dat ca la balamuc, nu sare de 530 grade, si sa presupunem ca suntem orbi, ceasul de EGT a memorat aceasta valoare de 530 grade, atat sonda cat si ceasul sunt de o mare acuratete. La cruise nu sare de 300 grade, explicatii sunt. Turbina este un 2056 VK nu un hybrid, faptul ca e VK are o mare contributie in aceasta ecuatie, poate chiar 30%, galeria de evacuare este pregatita pentru un port generos, flansa este sudata de mine si stiu ce port am pe iesire colector respectiv intrare turbina, EMP-ul este foarte scazut, mecanic geometria este foarte bine acordata cu softul. Totodata intercooler-ul are o mare eficienta, dat fiind ca am monitorizat fiecare modificare va pot spune ca pe o setare veche pe cand masina avea 136 cp a luat inca 6 cp peste, cu ajutorul intercooler-ului, si pentru a nu exista vreun dubiu masuratoare a fost facuta in aceleasi conditii atmosferice. Galeria de admisie este foarte generoasa, evacuarea este corect executata cu o usoara trece prin mecanica fluidelor, de fabrica evacuarea este foarte restrictiva, nu atat ca diametru cat si ca "piedici". Ar mai fi si alte argumente pentru faptul ca o astfel de masina de 115 care nu e tocmai PD, poate sa castige 85 cp, 90 cp daca luam in calcul ca am mai masurat vreo 2 si scot in jur de 109-110 cp cu MAF-ul in regula, dar riscam sa cadem in polemica. Acum e 2-1 pentru "omu de la butoane", trebuie sa egalam la pauza cu partea mecanica. Ce a uitat, Dragos sa mentioneze este ca masina nu scoate gram de fum pe strada, foarte putin pe dyno, poate o umbra de fum, iar pentru cei sceptici vom monitoriza si amestecul care dupa parerea mea este peste 16.

Last edited by geti; 04-03-13 at 20:55.
geti is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 20:52   #5
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,173
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Nu a contestat nimeni ca ai scos caii aia.
Ma gandeam doar ca pozitionarea sondei nu e chiar cea mai potrivita.
Cred ca e primul motor in afara grupului vag cu 8v de care aud sa treaca peste 100cp/l doar pe motorina.
Probabil piesele pentru upgrade sunt mai rare si tehnologia nu e chiar asa permisiva cum e la ve-pump ca sa nu zic pd.
Banuiesc ca e un CR daca pompa aia te limiteaza.
D-aia nu imi plac mie cr-urile
bluey is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 21:02   #6
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,149
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Salve, nu am spus ca a contestat cineva, doar ca am vrut sa lamuresc niste aspecte care sa impiedice viitoare polemici, nu era in nici un caz vorba despre tine.
Da, asa este, e vorba de un CR varianta CP1 S, care stock merge in 1350 bar, un sistem foarte ok dar cu slabe inclinatii spre tuning, si cu toate acestea, avem certitudinea ca vom modifica acest sistem astfel incat sa tina presiuni de 1700 bari, sensorul rail deja montat este de 1800 bari.
Informatiile despre acest sistem sunt foarte greu de obtinut si oricum mergi pe carari virgine in incercarea de a obtine putere cu acest motor. Mai toate piesele sunt fie custom, fie adaptate, a fost foarte mult de munca si va mai fi inca de doua ori pe atat, dar pasiunea nu cunoaste limite, nici macar limitari.
geti is offline   Reply With Quote
Old 04-03-13, 21:24   #7
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,017
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Foarte frumos EGT, felicitari! Atat vad eu cu masina stock, deci ma motiveaza mai mult sa pun VNT.

Last edited by Lil' D; 04-03-13 at 21:40.
Lil' D is offline   Reply With Quote
Old 05-03-13, 18:40   #8
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,463
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Update

More to come...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	RAO stage3-page-001.jpg
Views:	278
Size:	212.9 KB
ID:	2709898  
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-13, 08:05   #9
casianoros

Stage 3
 
casianoros's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 143
Lightbulb Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

1 Cat costa o astfel de modificare :
Turbo , si resoftarea respectiva .

2 Am o nelamurire de foarte mult timp si nu e cine sa imi explice , am auzit ca daca schimbi fuel pump , adica ar veni tradus pompa de combustibil , si cu mici modificari ajungi undeva mai sus decat stock bun , dar aceasta pompa este pompa de motorina de dupa rezervor sau pompa de inalte presiune care genereaza presiunea in injectoare ???
casianoros is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 20:06   #10
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,149
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Quote:
Originally Posted by casianoros View Post
1 Cat costa o astfel de modificare :
Turbo , si resoftarea respectiva .

2 Am o nelamurire de foarte mult timp si nu e cine sa imi explice , am auzit ca daca schimbi fuel pump , adica ar veni tradus pompa de combustibil , si cu mici modificari ajungi undeva mai sus decat stock bun , dar aceasta pompa este pompa de motorina de dupa rezervor sau pompa de inalte presiune care genereaza presiunea in injectoare ???
Sa ne intelegem, masina nu are numai turbina schimbata, ca daca ar fi asa... primul care vine la noi cu un jtd stock de 115 cp si care ulterior doar cu turbina schimbata face 210 cp, eu ii ofer manopera hardware gratuit.

Nu vreau sa intru in polemici dar... una e fuel pump(fuel low pressure), adica pompa de joase si una e High Pressure pump(pompa de inalte). Daca tot vorbom de common rail, atunci sa lamurim ca nu pompa in mod direct genereaza presiune in injectoare, aceasta se foloseste de ceea ce in traducere libera inseamna rampa comuna. Cu o pompa de inalte mai mare, nu iti trebuie "mici modificari" ci foarte multe alte modificari atat pe partea hardware cat si pe partea software.
Dragos a uitat sa mentioneze ca masina merge acum la 209 cp cu Pompa de inalta presiune custom. Softul este cea mai grea si totodata are un procentaj de 60% in rezolvarea acestei ecuatii, elemente hardware foarte greu de acordat din soft deoarece cu cat amplitudinea hardware e mai evoluata cu atat reglajele sunt mai anevoioase si tin sa precizez ca aceasta masina beneficiaza de un soft pe masura, un soft cu adevarat elaborat.

In finalul postului meu iti raspund la cea mai importanta intrebare, cat costa: Aproape inca o data valoarea masinii, fara sa fiu sarcastic.Ai PM pentru pretul pe ce ai intrebat tu, respectiv Turbo si resoftare,

Last edited by geti; 14-04-13 at 20:14.
geti is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 21:09   #11
casianoros

Stage 3
 
casianoros's Avatar
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 143
Talking Re: Fiat Stilo 1.9JTD 115hp by CompleteCHIP

Am inteles iti multumesc foarte mult
casianoros is offline   Reply With Quote
- Copyright 2019 4Tuning -