Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Evenimente Legal Racing > Curse legale 402 m Bucuresti - 19 mai 2013

Curse legale 402 m Bucuresti - 19 mai 2013 China Town Racing - 19 mai 2013 - Bucuresti

Reply
 
Thread Tools
Old 13-05-13, 10:45   #1
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Detalii pentru concurenti!

Taxa inscriere - 150 RON
Taxa contestatie - 100 RON

Preinscrierile se fac prin email la adresa : office@legalracing.ro

Inscrierile la fata locului se fac doar in limita locurilor disponibile, cei care s-au preinscris au prioritate.

Program inscrieri la fata locului 19 mai 2013 - 8.30 - 11

Dupa ora 11 concurentii nu mai au acces in zona de concurs!

IMPORTANT:
Accesul participantilor se face doar pe la intrarea din Soseaua de Centura Bucuresti.




Asa arata intrarea:


Distanta de concurs: 402 metri
Startul:


Finish:


Sfarsit zona franare:


Suprafata de cocnurs: beton

Cursa se desfasoara pe 402 metri, distanta de franare dreapta 250 metri continuata cu o curba stanga.

Din motive de securitate nu sunt acceptate in concurs masinile cu anvelope de iarna sau alte probleme tehnice.

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
FOARTE IMPORTANT!!!

- pot participa masini fara ITPvalabil
- pot participa masini fara acte
- pot participa masini inscrise in alte tari
- nu trebuie sa fie la volan proprietarul sau sa aibe soferul imputernicire
- masinile pot fi usurate, pastrand la exterior forma de fabrica si fara sa fie afectata structura.
Dupa inscriere toate masinile vor trece printr-o inspectie tehnica efectuata de organizatori

Startul se va da in ordinea anuntata de organizator la fata locului.

Cursa va fi cronometrata, dar clasamentul se face in sistem piramidal. Primul care ajunge la finish trece mai departe.

Pentru a asigura sanse egale tututor participantilor primul run nu este eliminatoriu.

CLASE DE PARTICIPARE - GRUPE

Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :
A – sub 90cp
B – intre 90 si 115cp
C – intre 115 si 150cp
D – intre 150 si 200cp
E – intre 200 si 250cp
F – intre 250 si 300cp
G – intre 300 si 375cp
H – intre 375 si 430cp
I – intre 430 si 550cp
J – peste 550cp

Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.
Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.

INCADRAREA IN GRUPE

La incadrarea in grupe se iau in calcul coeficientii de corectie afisati mai jos

- Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)

Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)
Pentru compresor sau N2O – 1.3

*Coeficientul este luat in calcul doar pentru modificarile care nu sunt trecute in talonul masinii

- Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)

Tractiune fata - 0.95
Motor central - 1.15
Tractiune 4Χ4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf
P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei
Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase

OBLIGATORIU PENTRU CONCURENTI :
- Utilizarea centurii de siguranta.
- Daca masina este prevazuta cu dispozitiv de securitate intern cu bare/rollbar, casca si centura de siguranta devin obligatorii.


OFICIALII CONCURSULUI :
Director organizatoric de concurs : Sebastian Sandu (0723691731), Adrian Lepadatu (0721205645)
Director sportive: Alin Niculescu (0722413996)
Secretar sef : Alin Niculescu
Sef verificare tehnica : Alin Niculescu
Sef securitate : Petrescu Razvan/LR si Ionut Vasile – IGG
Judecator de fapte (contestatii) : Damasaru Tanase (0732600279)
Cronometror sef : Dragomir
Sef centru presa : Damasaru Tanase / Stefan Popescu
Trezorier : Stefan Popescu (0722206401)

Dupa terminarea concursului, pana la festivitatea de premiere se vor putea efectua manse ‘la liber’ fara cronometrare si pe raspunderea participantilor.
__________________
| www.4tuning.ro | Masini de vanzare | Bazar Auto | Piese Auto ||
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 10:48   #2
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Cererea de inscriere atasata la acest post se completeaza si se trimite la office@legalracing.ro

Trimiterea fisei pe mail echivaleaza cu o prerinscriere, iar cei care au completat deja si trimit au locul rezervat pana in ziua cursei la orele 10:30.

Fiind multi care vor sa se inscrie locurile vor fi limitate
Attached Files
File Type: doc Cerere-inscriere2013.doc (90.5 KB, 145 views)
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 11:05   #3
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Se poate o lista updatata cu masinile inscrise pana la data de azi ?? Multumesc
kimi is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 14:38   #4
KostyRusu

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 4
Exclamation Re: Detalii pentru concurenti!

Nu este specificat nicaieri si vreau o mica lamurire ...
Eu daca am Skoda Octavia "street" (cu bancheta, bord, ac, fete de usi ...) pot pica in grupa cu unul care are tot skoda octavia dar profi (cu rollcage si in toata masina doar scaunul de la sofer si plexiglas in loc de geamuri, haion fibra, usi fibra, capota fibra) drept urmare cu 2-300kg mai usoara ???
Si am impresia ca raspunsul e DA ...
De ce nu impartiti in 2 mari categorii grupele ... Street si Profi ?
Multumesc.
KostyRusu is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 15:14   #5
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by KostyRusu View Post
Nu este specificat nicaieri si vreau o mica lamurire ...
Eu daca am Skoda Octavia "street" (cu bancheta, bord, ac, fete de usi ...) pot pica in grupa cu unul care are tot skoda octavia dar profi (cu rollcage si in toata masina doar scaunul de la sofer si plexiglas in loc de geamuri, haion fibra, usi fibra, capota fibra) drept urmare cu 2-300kg mai usoara ???
Si am impresia ca raspunsul e DA ...
De ce nu impartiti in 2 mari categorii grupele ... Street si Profi ?
Multumesc.
Raspunsul este DA.

Fiecare concurent face tot ce poate pentru a-si tuna masina astfel incat sa obtina maxim de performanta!
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 18:35   #6
RapidMafia

Stage 3
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 133
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Cred ca majoritatea o sa vina pentru distractie,unul ma numar si eu.Am o calibra stock c20ne si cred ca o sa ma rupa unul cu ceva modificari daca nu se tine cont de aspecte.......totusi legea junglei,cel mai puternic castiga.

Un Run este gratis,nu este eliminatoriu la al 2-lea iau bataie,per total 150 ron se merita pentru Fun si fara sa iti faci probleme de militie.
RapidMafia is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 20:19   #7
rover_cabrio

Stage 5
 
rover_cabrio's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 6,899
Cool Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by RapidMafia View Post
Cred ca majoritatea o sa vina pentru distractie,unul ma numar si eu.Am o calibra stock c20ne si cred ca o sa ma rupa unul cu ceva modificari daca nu se tine cont de aspecte.......totusi legea junglei,cel mai puternic castiga.

Un Run este gratis,nu este eliminatoriu la al 2-lea iau bataie,per total 150 ron se merita pentru Fun si fara sa iti faci probleme de militie.
vei avea si libere ! te vei trage cu cine vrei !!! nu te gandi ca te tragi de 2 ori si pierzi banii 150 lei !
dar cate costuri necesitau deplasarile la Tulcea Craiova sau Braila cand se faceau inainte ...+ taxa care o achitai acolo + cheltuielile personale care erau mult mai mari fata de CHINA TOWN care este la o aruncatura de bat...sa speram ca va fi toata lumea MULTUMITA !!!
__________________

anvelope IARNA import Germania Elvetia 13"-22" tel: 0768 885511 , 0762 333322
rover_cabrio is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 21:07   #8
Bmw320Is

Stage 1
 
Bmw320Is's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 23
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Ce cronometrare va fi?Se pune intrebarea asta de 2 saptamanii si toti evitati raspunsul,asteptam si noi un raspuns sa stim ce si cum ne pregatim.
Bmw320Is is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 21:17   #9
dent_doctor1982

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 43
Default Re: Detalii pentru concurenti!

motocicletele pot participa ?
dent_doctor1982 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 00:02   #10
GeorgeO

Stock
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 9
Exclamation Re: Detalii pentru concurenti!

Am cateva intrebari legate de alcatuirea grupelor si calcularea puterilor la masini , unde cred ca se fac cateva greseli majore :
1) De ce coeficientul de supraalimentare la benzina este atat de mare , cand ,in general, un motor echipat pe acelasi model de masina atat in varianta aspirata cat mai apoi in varianta turbo, are o diferenta de putere de maxim 35-40% in plus !? ( luati ca exemplu motorul 3.8 de pe 911 4/4S si 911 Turbo/Turbo S)
2) De ce "Cs" este diferit la benzina fata de motorina in loc sa fie acelasi? (nu cred ca mai este nevoie de exemplu...)
3) De ce un motor central are coeficient (Cta) de peste 1 ? De cand un motor amplasat central reprezinta un avantaj pe un traseu liniar si nu unul virajat/circuit? Aici chiar e funny cine a gandit treaba asta... La tractiune e corect, dar amplasamentul motorului si distributia maselor nu reprezinta vreun avantaj la liniute de 402m... Iar daca ar fi, atunci ce faceti cu cei cu motorul amplasat in spate, gen 911 ???
4) Unele grupe ar trebui regandite, in special G/H/I. Daca ne luam dupa cum sunt alcatuite acum,ca exemplu, 3 masini care in realitate sunt facute si gandite din aceeasi clasa, ex. M3 (420cp) , RS5 (450cp) si C63 AMG ar fi toate in clase diferite, dupa calculul vostru puterea fiind de 420 ; 504 ; 487 !!!
Mai grav, modelele inferioare gen BMW 335xi ar fi incadrat de la 306cp stock la aberanta putere de 489.5 cp !!!
Iar un Audi S5 3.0 cu doar 333cp stock, ar fi incadrat la 333x1.6x1.12=597 cp !!!!!!! Este o absurditate fara masura !
Sper sa luati in calcul cele enumerate mai sus si analizand doar exemple care mi-au venit spontan, va dati seama ce greseli faceti cu acei coeficienti...
GeorgeO is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 09:41   #11
rover_cabrio

Stage 5
 
rover_cabrio's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 6,899
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by Bmw320Is View Post
Ce cronometrare va fi?Se pune intrebarea asta de 2 saptamanii si toti evitati raspunsul,asteptam si noi un raspuns sa stim ce si cum ne pregatim.
Timpul se masoara de la linia de start la linia de sosire.
Se utilizeaza poarta de celule de start si poarta de celule de sosire.
Se citeste doar timpul 0...402m.
Startul se da cu un panou luminos (trei culori) de start.
Cine anticipeaza startul este penalizat si automat instalatia blocheaza timpul pe culoarul respectiv.
rover_cabrio is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 11:34   #12
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

FOARTE IMPORTANT!!!

- pot participa masini fara ITPvalabil
- pot participa masini fara acte
- pot participa masini inscrise in alte tari
- nu trebuie sa fie la volan proprietarul sau sa aibe soferul imputernicire
- masinile pot fi usurate, pastrand la exterior forma de fabrica si fara sa fie afectata structura.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 11:35   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by dent_doctor1982 View Post
motocicletele pot participa ?
Acum in mod cert NU!
Pe viitor am luat in calcul dar nu putem promite nimic.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 11:47   #14
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by GeorgeO View Post
Am cateva intrebari legate de alcatuirea grupelor si calcularea puterilor la masini , unde cred ca se fac cateva greseli majore :
1) De ce coeficientul de supraalimentare la benzina este atat de mare , cand ,in general, un motor echipat pe acelasi model de masina atat in varianta aspirata cat mai apoi in varianta turbo, are o diferenta de putere de maxim 35-40% in plus !? ( luati ca exemplu motorul 3.8 de pe 911 4/4S si 911 Turbo/Turbo S)
2) De ce "Cs" este diferit la benzina fata de motorina in loc sa fie acelasi? (nu cred ca mai este nevoie de exemplu...)
3) De ce un motor central are coeficient (Cta) de peste 1 ? De cand un motor amplasat central reprezinta un avantaj pe un traseu liniar si nu unul virajat/circuit? Aici chiar e funny cine a gandit treaba asta... La tractiune e corect, dar amplasamentul motorului si distributia maselor nu reprezinta vreun avantaj la liniute de 402m... Iar daca ar fi, atunci ce faceti cu cei cu motorul amplasat in spate, gen 911 ???
4) Unele grupe ar trebui regandite, in special G/H/I. Daca ne luam dupa cum sunt alcatuite acum,ca exemplu, 3 masini care in realitate sunt facute si gandite din aceeasi clasa, ex. M3 (420cp) , RS5 (450cp) si C63 AMG ar fi toate in clase diferite, dupa calculul vostru puterea fiind de 420 ; 504 ; 487 !!!
Mai grav, modelele inferioare gen BMW 335xi ar fi incadrat de la 306cp stock la aberanta putere de 489.5 cp !!!
Iar un Audi S5 3.0 cu doar 333cp stock, ar fi incadrat la 333x1.6x1.12=597 cp !!!!!!! Este o absurditate fara masura !
Sper sa luati in calcul cele enumerate mai sus si analizand doar exemple care mi-au venit spontan, va dati seama ce greseli faceti cu acei coeficienti...

Raspunsuri:
1 si 2 pentru ca au reusit sa obtina din motoare 1.5 turbo benzina 1500BHP, iar oricat de bun e un diesel nu dezvolta puterea unui motor pe benzina, tine de termodinamica, fizica pura.

3. Motorul central ofera o repartitie a maselor exceptionala, se foloseste in special la curse sau masini de perfromanta si motricitatea este excelenta la o masa foarte mica.
Pentru Porsche Cayman se aplica coeficient de motor central restul fiecare cum are motorul.

4. Intrebarea este foarte greu de deslusit pentru a putea sa dau un raspuns puctual.

Acum denumirile si marketingul firmelor nu e prolema noastra insa in ,mod normal M are corespondent S si AMG.
RS are corespondent CSL sau GT.
Mergedes nu ataca supesport raman la sport lux cu AMG care ofera niste monstrii de motoare care se pot supraexploata.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 15:24   #15
speeedy

Stage 4
 
speeedy's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[SEAT]
Default Re: Detalii pentru concurenti!

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Se poate o lista updatata cu masinile inscrise pana la data de azi ?? Multumesc


UP!!!
speeedy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -