.* *Concurs SPL
*
*
Reguli generale:
*
Nu este voie cu sursa externa de alimentare a masinilor in timpul masuratorilor.
Pentru masuratori se folosesc trackuri cu frecvente cuprinse intre 20 si 80 hz.
Se permite folosirea componentelor destinate doar utilizarii 12 v.
*
Clasa SPL 1
*
In aceasta clasa au acces sistemele cu 1 difuzor cu diametrul de 12” (30cm ) / 2 difuzoare cu diametrul de 10 “ (25cm), un singur amplificator cu 1 sau 2 canale si o singura baterie* pozitionata in locasul de fabrica.
In timpul masuratorii motorul trebuie sa fie oprit iar bancheta poate fi rabatata.
Incinta nu trebuie sa depaseasca limita geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj.
*
*
Clasa SPL 2
*
In aceasta clasa au acces sistemele compuse din: 1 difuzor cu diametrul de 15” (38cm) / 2 difuzoare cu diametrul de 12” (30cm) / 3 difuzoare cu diametrul de 10”(25cm), un singur amplificator cu 1 sau 2 canale si o singura baterie* pozitionata in locasul de fabrica.
In timpul masuratorii motorul trebuie sa fie oprit iar bancheta poate fi rabatata.
Incinta nu trebuie sa depaseasca limita geamurilor si trebuie sa fie pozitionata in portbagaj.
*
*
Clasa SPL 3
*
In aceasta clasa au acces sistemele compuse din: 1 difuzor cu diametrul de 18” (46cm)
/ 2 difuzoare cu diametrul de 15” (38cm) / 4 difuzoare cu diametrul de 12”(30cm),
*2 amplificatoare cu 1 sau 2 canale si maxim 2 baterii.
*
! Sistemul poate sa contina alternator suplimentar si condensatori in valoare de max 20 farazi
In timpul masuratorii motorul poate fi pornit.
*
*
Clasa SPL FREE
*
In timpul masuratorii motorul poate fi pornit singura limita este la voltaj - maxim 18v.
Orice modificare a masinii sau echipamentului este permisa, oricate amplificatoare sau difuzoare ... scorul conteaza!
nu stiu cine a facut regulamentul dar la o asemenea putere sa lasi motorul oprit e c-am riscant, avand in vedere ca am un dif de 15" si 5000w RMS