Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > Cluburi

Reply
 
Thread Tools
Old 17-03-13, 19:41   #1
precizionnn

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 1
Default Detailing Auto

Auto Interior+Exterior

Pachetul cuprinde:
-prespalare si spalare cu manusa din microfibra si sampon special
-decontaminare suprafete lacuite si geamuri cu argila (ClayBar)
-polish de la 1 pana la 4 treceri in functie de starea suprafetei lacuite
-aplicare sealant
-degresat si decontaminat jenti
-ceara solida cu extract de carnauba, aplicata manual
-dressing pe cauciucuri, curatare si dregresare aparatori
-curatare si revitalizare ornamentele din plastic, chedere si oglinzi;
-aspirare bord, guri de ventilatie, mochete, scaune, bancheta, portbagaj si portiere
-curatare portiere, bord, plafon, tapiterie, mocheta
-curatare guri de ventilatie, stalpi interiori si exteriori, degresat balamale, senile scaune, spatiu de depozitare roata de rezerva si impreuna cu aceasta
-samponare si limpezire material textil
-tratament pentru piele cu balsam
-aplicare dressing pe elementele din plastic si revitalizarea lor
-polish faruri + stopuri

Detailing
Curatarea+Tratarea fiecarei suprafete din interiorul autoturismului dumneavoastra
Detailing Motor
Tratament+Eliminare defecte ale lacului
Polish Faruri/Stopuri/Jante Cromate/Elemente Cromate
Folosim numai solutii si paste polish ( Meguiar's )
Preturile pot varia in functie de starea autoturismului dvs
Pachete Individuale Interior/Exterior

SPALAREA MASINII
Spalarea corecta se realizeaza in primul rand cu solutii adecvate.Discutam aici de spume, sampoane, degresanti si solventi obligatoriu cu ph neutru pentru a nu afecta vopseaua, cromul, cauciucul sau alte elemente ale masinii.Materialele cu care se realizeaza aceasta operatiune gen pensule, manusi, prosoape de uscare, sunt special concepute, in marea lor parte din microfibra pentru a nu ZGARIA. 90% din zgarieturile de pe masina sunt facute de materiale necorespunzatoare sau folosirea improprie a acestora.La fel, cromul sau vopseaua au de suferit de la spuma activa din spalatoriile clasice.Exista o metoda de spalat universal recunoscuta ca fiind singura care curata si nu zgarie si aceasta este metoda spalaii manuale.
Vreti sa stiti daca masina dvs a fost spalata corect pana acum?
Uitati-va la ea cand e soare afara, daca e plina de zgarieturi concentrice atunci metoda de spalare si stergere a esuat lamentabil.Uitati-va la cromul de pe masina, daca acesta este albicios sau patat la fel, spuma activa cu care a fost spalata masina este acida.
Dupa spalare urmatoarea etapa importanta in detailing este decontaminarea

DECONTAMINAREA MASINII chimica sau mecanica are rolul de a indeparta mizeria care nu iese la spalat.Va dau exemple, bitumul, rasina copacilor, polenul, particulele metalice, etc se fixeaza pe vopsea sau in microfisurile lacului si necesita metode si solutii speciale pentru indepartare.Decontaminare se face cu solventi pentru indepartarea bitumului, rasinii, etc, cu degresanti pentru indepartarea particulelor grele si cu argila (clay-bar) pentru indepartarea particulelor bine fixate in lac.

Vreti sa stiti daca masina dvs are nevoie de decontaminare?
Dupa ce spalati masina, treceti cu degetele peste caroserie.Daca aceasta agata sau prezinta protuberante, in special pe partile laterale in partea inferioara, e timpul sa o decontaminati.Decontaminarea se face o data la 6 luni.

POLISH AUTO sau lustruirea vopselei se realizeaza cu substante abrazive sau nonabrazive.Abrazivele in polish au rolul de indepartare a defectelor si implicit a zgarieturilor prin actiunea acestora asupra lacului.Substantele nonabrazive au rolul de a adera la vopsea, intra in zgarieturi cu ajutorul fillerelor si le mascheaza.Dezavantajul non-abrazivelor este ca au o rezistenta limitata pe masina, adica "vin jos" putin cate putin la fiecare spalare.Polish-ul abraziv "taie "din lacul masinii pana se indeparteaza defectele respectiv zgarieturile.Zona de lac sau vopsea pe care lucram nu este infinita,ea are o grosime variabila de la un tip de vopsea la alta, de aceea este important a se "lucra" cu cap pentru protejarea si prezervarea lacului.Cu alte cuvinte, masina se poate polisha de un numar limitat de ori, o astfel de operatiune impropriu executata sau prea agresiva poate deteriora ireversibil vopseaua.Partea pozitaiva este ca, daca, polishul s-a executat cum trebuie masina dvs va arata impecabil deoarece defectele au fost indepartate iar vopseaua si luciul acesteia sunt restaurate la aspectul si profunzimea lor initiala.In polish exista mai multe tipuri de paste abrazive, mai multe tipuri de bureti.Combinatia dintreaceste paste si acesti bureti rezulta duritatea si puterea de "taiere" cu care dorim sa lucram. Polish-ul auto este un lucru minunat atunci cand este facut cum trebuie.

PROTECTIA vopselei si implicit a caroseriei este la fel de importanta ca si celelalte etape din detailing.Avem nevoie de solutii care sa protejeze lacul, sa "sigileze" porii acestuia astfel ca sa formeze un scut pe masina dvs.Protectia e realizata de sealant (polimer sintetic) sau ceara solida(cu extract de carnauba).Combinatia dintre cele doua substante confera o protectie de lunga durata masinii, un efect hidrofob vopselei astfel ca , respingand apa se resping si mizeriile, substantele nocive, etc.Orice ceara de calitate confera protectie 48-72 ore impotriva gainatului pe cand fara protectie vopseaua dvs va fi afectata in max 6 ore.
Vreti sa stiti daca masina dvs. e protejata?
Turnati apa pe masina sau urmariti masina cand o spalati.Daca apa ramane sub forma de pelicula pe masina atunci nu aveti gram de protectie.Protectia are rol hidrofob pe vopsea iar apa ar trebui sa se disperseze.

Operatii Detailing Interior

Aspirare
Aspirarea mochetei se face cu ajutorul unei perii tari cu care se freaca. Acest procedeu urmareste scoaterea nisipului si a prafului din mocheta. Un alt accesoriu folosit in aspirare este pistolul de aer in linie cu care se sufla in prealabil gratarele, cusaturile, imbinarile si, in general, spatiile inguste si foarte greu accesibile.

Curatarea petelor
Pentru petele de pe mocheta, plafon si tapiterie se folosesc curatitori specifici cu grad de putere in functie de tipul petei.

Curatarea profesionala a interiorului, pana la cel mai mic detaliu. Revitalizarea ornamentelor din plastic si vinyl. Curatarea tapiteriei si a mochetei. Un detailing de interior este necesar pentru a tine ridicata valoarea masinii tale si cel mai important, pentru sanatatea ta.
Un serviciu la care majoritatea conducatorilor apeleaza pentru a improspata si curata tapiteria si pielea din interiorul masinii. Ornamentele din plastic si vinil se revitalizeaza si capata aspectul pe care il aveau cand masina era noua. Se indeparteaza orice tip de murdarie chiar daca aceasta este veche.

-aspirare mochete, scaune, bancheta, portbagaj si portiere;
-curatare portiere, bord, plafon, tapiterie, mocheta;
-curatare guri de ventilatie, stalpi, senile scaune, spatiu de depozitare roata de rezerva si impreuna cu aceasta;
-samponare si limpezire material textil;
-tratament pentru piele, hidratare;
-aplicare dressing pe elementele din plastic si revitalizarea lor

Preţ Full Detailing

750 RON - Berlina
900 RON - SUV

Preţ Detailing Interior: de la 250 RON
Preţ Detailing Exterior: de la 200 RON

Daca este cineva interesat..raspund PM!
precizionnn is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -