va dau opinia noastra din redactie, care are in vedere mai mult rezultatul decat analize pe tehnica executiei.
-------------------------------------------------
L33loo - Nu cred ca poate spune cineva ca lucrarea nu a necesitat timp si efort. Dar rezultatul este singurul care se ia in calcul in aceasta faza.
- Bara fata are o lipsa majora de proportie, cel putin din unghiul de vizualizare prezentat
- "obiectul" in discutie este masina, restul de background si atmosfera conteaza mai putin, judecand partea de detalii care conteaza
- Efectul de ploaie/ud nu este realizat foarte bine si ascunde o buna parte din detaliile masinii. Pe ploaie sau pe ud masina aia se uda peste tot (inclusiv in interior, cu tot cu domnisoara) si nu doar unde consideri tu ca arata frumos sa fie uda. O astfel de prezentare merita realizata perfect sau deloc. La fel si prezentarea masinii in miscare. Nu este un lucru negativ sau pozitiv, dar detaliile lipsa ar fi putut conta in acest caz
- Lucrarea provoaca apreciere per ansamblu, dar cu certitudine masina in sine ar fi fost mult mai reusita daca tot volumul de munca ar fi fost concentrat asupra ei
Mrsika - O lucrare simpla si eficienta, destul de echilibrata per ansamblu, dar nu perfecta
- Punctul de intersectie al farului cu evazarea aripii este o chestie pe care nu cred ca o sa vedem prea curand pe o masina reala
- Dimensiunea pragurilor ar fi cel putin ciudata in realitate, si ma refer in special la grosime (inaltime). Astfel de dimensiuni se intalnesc in general la pragurile de tip DTM, care necesita si alte tipuri de evazari mai departe. Pana la urma cred ca puteai sa abordezi o linie mai simpla de design pentru praguri, care sa prezinte si o forma mai realista, mai ales la imbinarile cu usa.
- Mici nereguli legate de dimensionari si pozitionari, avand in vedere unghiul de prezentare/vizualizare
Ca][n - Suficient de extrem incat sa nu aiba sens sa ne legam de detalii. O lucrare care place sau nu place, pur subiectiv.
- Din punct de vedere grafic (culoare, reflexii, etc) sunt lucruri care puteau fi realizate mai bine, ca de realist nu se pune problema.
- Apreciez abordarea SF dar incarcarea si supra-incarcarea cu detalii nu aduce intotdeauna un plus general de calitate. 10 detalii superbe pot sa nasca o masina nasoala, daca sunt concentrate pe o suprafata prea mica. Dar acest aspect este unul poate prea practic pentru abordarea ta.
- Din liniile usii nu-mi dau seama cum s-ar putea deschide aceasta. Dincolo de SF, sa presupunem ca trebuie sa urce si cineva in masina, nu?
- Poate ar fi bine sa trasezi pe viitor o linie mai fina intre SF si realitate/design/utilitate. Virtual Tuning naste pana la urma lucrari realizabile, si acestea ajung poate masini concept, prototipuri sau chiar produse de volum. Poate suntem de acord ca lucrarea ta in acea forma nu are din multe puncte de vedere sanse sa se regaseasca in nici una din acele posibile ipostaze
- Oricum, un plus mic pentru creativitate si implementare extrema
No Limits Design - O abordare mai realista, dar per total putin depasita de detalii
- Umbrele, culorile si reflexiile strica aproape orice urma de linie pe care ai vrut sa o implementezi la inceput. Era interesant de vazut lucrarea cu suprafete mate si variatiuni de ton pe o anumita culoare. Asa, prea multe "chestii mici" blocheaza imaginea de ansamblu.
- Prizele de aer din spatele tetierelor scaunelor sunt utile doar daca ai mutat motorul in spate. Tind sa cred ca nu ai luat asta in calcu. Avand in vedere ca e un cabrio/roadster, putine variante ar face alegerea atator prize...utila. Tot numarul lor deranjeaza si la partea de design efectiv. Inca o data, mult nu inseamna bine sau extrem sau reusit. Sunt cazuri in care mult inseamna pur si simplu....mult
- Masina nu urmeaza un limbaj general de design. Multe linii urmeaza traiectorii si unghiuri diferite, si multe dintre ele nu sunt complementare per total. Incepand de la bara fata pana la decupajele din capota, incluzand si cuplarea ciudata a decupajelor din usa cu linia caroseriei + linia si forma pragului. Sunt prea multe lucruri care merg judecate pe componente dar nu se cupleaza armonios per ansamblu
- Busonul de alimentare ar fi fost plasat mult mai bine (estetic si tehnic) in partea de sus a aripii spate, pe o suprafata aproape plana (pe care aparent o ai) si fara sa fie ingropat. Motiv pentru care acolo il si gasesti in general la masinile pe care poti sa le vezi pe strazi. "Alftel" nu inseamna neaparat "mai bun". Personal as fi ales sa-l mut in partea invizibila a masinii ca sa pastrez rezultatul final mai curat.
- Forma, punctul de prindere si unghiul de pozitionare a oglinzii laterale sunt cel putin ciudate... Oricum ar fi, cred ca trebuia sa vedem una si in partea cealalta.
Dranoel - Simplu si eficient, dar nu suficient.
- Cu certitudine stii ce si unde trebuie imbunatatit. La tine lipsurile sunt legate mai mult de calitatea realizarii si mai putin de ideiile abordate.
- Atentie insa! Simpla "lipire" a unor componente de tuning (mai extrem) pe o masina care in rest pare stock nu este ceea ce trebuie sa urmaresti
- O bara fata mai simpla (mai retinuta in aparenta), fara pleoape si eventual o alta grila fata ar fi schimbat mult rezultatul final
- "Gaura" din evazarea spate este perfect...inutila
- Masina are o linie destul de fluida, preferabil sa alegi componente pe directia asta. Pragul e prea masiv si pare desenat cu liniarul.
- Decorul si aspectul de prafuit arata chiar interesant. Pacat ca asta nu ajuta mai mult.
OMB - Simplu si eficient, aproape suficient.
- Evazarea spate pare realizata frumos, totusi pragul devine putin prea masiv in partea din spate.
- Liniile generale ale lucrarii merg ok si cu cele ale masinii initiale. Exista modificari, dar implementate suficient de bine incat sa nu fie agresive ochiului.
- Difuzoarele nu sunt pozitionate tocmai ok, poti sa ma crezi pe cuvant. Trebuiau plasate ceva mai jos. Probabil ca ai vrut sa fie ceva mai vizibile.
- Bara fata putea fi realizata mai bine, si ca forma si ca proportie. Partea dinpre gard "se taie" brusc...Sigur se poate si altfel.
- Interesanta alegerea "plasei" pe grila si bara. E altceva.
- Linia de relief de pe usa nu are cum sa se termine bine pe evazarea spate. Ai exagerat inutil cu dimensionarea acesteia. Puteai sa renunti la dimensiune si sa o faci mai vizibila din umbre.
Yackone - Albastru si crom. Mai departe, sa vedem..
- Bara fata realizata ok, mare, plina si albastra. De ce sa fie atat de masiva si sa pastrezi totusi grila stock? Suprafata de albastru prea mare, puteai sa te induri macar la o pata de....ceva. Nici foarte simplu nu e bine, nu?
Cred ca problema e ca bara aia adauga ceva pe inaltime masinii dar nu si pe latime. Asadar proportia barii pare ok, dar poate proportia finala a masinii nu...
- La modelul de jante SIGUR se poate si mai bine.
- La fel pragurile si arcele de siguranta din spatele tetierelor adauga "ceva" pe inaltime. Masina devine usor disproportionata la final. Nu suficient incat sa fie foarte rau, dar destul incat sa sara in ochi.
- Stii si tu ca poti mai bine si asta e tot ce conteaza.
CLASAMENT probabil:
Locul 1 - Mrsika - E nevoie de atentie mai mare la detalii, implementare si poportii.
Locul 2 - Ca][n - Apreciere pentru volumul de munca, imaginatie si abordarea SF. Mai putine detalii iar cele ramase implementate mai realist ti-ar fi adus un loc 1 incontestabil.
Locul 3 - L33loo - Mai multa concentrare asupra masinii, mai putin detaliu pe background. Potential exista si se vede.
intre timp, am realizat si poll-ul, pentru un premiu de popularitate.
astept adresele sa va trimit premiile.
multa bafta