BMW 750Li F02
După cum ne aşteptam, designul noii generaţii nu este o revoluţie dar totuşi poţi diferenţia foarte uşor cele două modele. Oricum, nici nu ştiu cine ar mai fi vrut încă o revoluţie de design la BMW şi iarăşi la Seria 7. Distinctive pentru noul model sunt blocurile optice atât faţă cât şi spate. Toate folosesc din plin tehnologia LED dar cea mai mare modificare apare în partea din faţă unde luminile de poziţie şi cele de rulare pe timp de zi – celebrele “angel eyes” sunt de acum completate de o bandă luminoasă amplasată la graniţa superioară dintre far şi capota motorului.
În lateral au apărut elemente noi de design, umeri laterali mai proemnineţi pe linia clanţelor portierelor dar si un aspect mai dinamic al părţii inferioare a caroseriei.
Nici la interior lucrurile nu s-au schimbat foarte mult. Însă cei a căror inimă încă bate pentru modelel BMW mai vechi, vor fi foarte fericiţi. Noul Seria 7 este primul BMW care are o consolă centrală uşor orientată spre şofer. Fosta generaţie a limuzinei de lux bavareze a fost cea care a pus capăt erei în care consolele centrale ale modelelor BMW erau orientate către şofer dar iată că se revine la această idee.
© by promotor
Noul BMW Seria 7 este reprezentat la scala 1/18 de catre Kyosho.
La prima vedere observam narile in stilul caracteristic BMW destul de generoase care “aerisesc” potentul motor de 4.4L V8 Turbo care dezvolta 401cp.
Se mai poate observa claritatea realizarii globurilor optice frontale fara nituri cat si lufturile minime. Cromul aplicat pe grile cat si alte parti ale machetei este de o calitate destul de buna si arata bine. Vopseaua se prezinta bine adaugata perfect fara greseli in nuanta Navy Blue. Partile mobile se inchid la linie si lufturile sunt destul de mici. Priza de aer din bara din pacate nu este perforata. Emblemele fata cat si spate sunt scoase in relief.Pe plafon in partea din spate este redata si acea “codita de rechin”. Stopurile sunt clare si realizate bine fara nituri vizibile. Tot in spate observam si esapamentul dublu cu 4 tevi in interior.
Capota are un buton aflat sub partea frontala din care se ridica automat.
Sub capota care are dog-legs se afla motorul V8.
Deoarece motorul este capsulat ca si la masina reala, partile care sunt la vedere sunt intr-un numar mic.
La interior gasim aceleasi detalii specifice Kyosho. Este mochetat, pe praguri se gaseste logo-ul BMW, consola centrala este in 2 culori. Aceasta este lucrata cu atentie si arata bine.Insertiile de lemn de pe usi cat si de pe bord sunt realizate bine si aduc cu cele reale. Scaunele din fata sunt dotate cu 2 lcd-uri generoase pentru pasagerii din spate. In partea din spate se gaseste intre scaunele fata o consola pentru aerul conditionat. O surpriza din partea celor de la Kyosho este cotiera spate care se rabateaza. Usile nu prezinta dog-legs, se deschid foarte usor tragand de manerul care este aplicat pe usa.
Portbagajul este si acesta mochetat si prezinta cateva detalii in laterala din dreapta. Si aici se prezinta celebrele dog-legs insa nu prea sunt vizibile si nu deranjeaza.
Anvelopele sunt redate la dimensiunea corecta, fara inscriptii. Jantele sunt in 12 spite argintii. Pe mijlocul jantei intre cele 5 prezoane se afla logo-ul Bmw reliefat. In spatele jante se observa discurile de frana si totodata si etrierii din plastic.
In concluzie aceasta limuzina ce masoara 28cm este realizata bine fiind o macheta solida, precum ne-a obisnuit Kyosho. Ce mi-a placut mie a fost cotiera rabatabila cat si vopseaua aplicata foarte bine care nu are probleme ca la alte culori. Pentru cei ce colectioneaza limuzine sau masini de lux este o alegere foarte buna si la un pret destul de ok (€80).
© by S-Tuning