Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-14, 11:23   #511
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Un opel insignia 20dth 0'9 cu turbo hybrid, dpf off, la ce putere ajung? Turbina este una stock facuta hybrid si marita pe interior.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 21-03-14, 17:55   #512
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Noi nu suntem foarte bucurosi cand auzim de turbine modificate, iar viata ne-a dat dreptate sa fim reticienti.
Turbinele modificate la noi dar si la case mari in strainatate nu prea isi pastreaza fiabilitatea, mai ales ca sunt utilizate sau se cere utilizarea lor peste limite nromale de exploatare.
Aceste este si motivul pentru care nu ne-am avantat foarte mult in lumea exagerarilor diesel de care multi se bucura dar timp scurt.

Este de preferat sa se foloseasca o turbina putin nepotrivita de la un motor mai mare sau cu putere mai mare care are antrenarea penalizata decat un hibrid care misca mai bine de jos insa in timp cedeaza.

Raspuns concret la itnrebarea ta nu pot sa dau deoarece nu este o turbina pe care sa o cunoastem, este o turbina custom ale carei grafice nu le are nimeni, atunci cand folosim piese de catalog si avem harta de turbina, de compresor, AR... putem estima destul de exact altfel e foarte greu.

Sigur putem face un soft custom astfel incat sa asiguram o buna functionare si valori optime pentru mecanica existenta.

Din pacate lipsa de cultura auto in Romania face lumea sa creada ca diferenta o face electronica-softul, de fapt setarea corecta este una singura si se obtine stiitific, iar aceasta poate fi alterata putin in functie de cerinte. Mecanica cu accesoriile sunt cele care dau substanta. Softul este doar cel care face gestiunea pieselor de acolo.

Este drept ca multi care fac softuri nu cunosc motoarele atat cat ar trebuii sa le cunoasca, nu au pregatirea necesara, nu sunt capabili sa inteleaga si/sau nu au scule mergand mult dupa ureche. Nu nominalizae pe nimeni cu ceea ce am spus si nici nu raman in granitele tarii noastra inca la inceput in cultura auto.

Daca vrei sa-ti setam masina trebuie sa ii facem o analiza sa vedem exact despre ce este vorba si daca facem setarea poti sa fi sigur ca masina primeste cel mai potrivit soft in situatia data.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-03-14, 18:54   #513
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Quote:
Originally Posted by TSC-Us View Post
Un opel insignia 20dth 0'9 cu turbo hybrid, dpf off, la ce putere ajung? Turbina este una stock facuta hybrid si marita pe interior.

Maine la 10 ne vedem sa analizam situatia.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 26-03-14, 07:43   #514
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Sunt pe drum.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 04:48   #515
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Multumim de vizita!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	58
Size:	105.9 KB
ID:	2962267   Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	51
Size:	109.2 KB
ID:	2962268   Click image for larger version

Name:	6.JPG
Views:	48
Size:	101.7 KB
ID:	2962269  

racingcode is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 19:07   #516
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Chevrolet Captiva 2.0 TDCI
Chiptuning+eliminare DPF
Softul este unul optim in care puterea de varf se ridica la 175Hp iar cuplul la 400Nm, fara fum si astea in conditiile in care masina cand a ajuns dezvolta doar 120HP.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	25
Size:	91.3 KB
ID:	2962488   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	22
Size:	89.9 KB
ID:	2962489  
__________________
www.racingcode.ro
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 20:28   #517
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Si un mic film cu Opelul Insignia si cei 200HP pe dyno, important fiid nivelul de fum.
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

Modificarea a necesitat si procedura boot mode, ecu fiind deja obisnuit cu multe interventii pana acum.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140326_123440.jpg
Views:	38
Size:	293.1 KB
ID:	2962550   Click image for larger version

Name:	20140326_123447.jpg
Views:	49
Size:	331.7 KB
ID:	2962551  

Last edited by racingcode; 27-03-14 at 20:38.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 28-03-14, 10:07   #518
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Chiptuning Volvo

Un alt Infineon Tricore!!!
VOLVO S60 D3 an 2011
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	S60D3180.jpg
Views:	53
Size:	555.6 KB
ID:	2962748  
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 28-03-14, 17:52   #519
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

BMW 525XD Automatic E60 2008
Acest model este echipat cu un motor de 6 cilindri cu o capacitate de 3litri.
Fata de modelul 525D de 2.5litri este mai puternic vand cca. 20hp in plus.
Puterea declarata de producator este de 197HP.
Puterea relevata pe dyno fara modificari +194HP.
Puterea relevata pe dyno dupa modificare 247HP.
Este o diferenta de +50HP si +130Nm.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	7.JPG
Views:	31
Size:	95.6 KB
ID:	2962859   Click image for larger version

Name:	8.JPG
Views:	25
Size:	96.6 KB
ID:	2962860   Click image for larger version

Name:	9.JPG
Views:	28
Size:	93.5 KB
ID:	2962861  

racingcode is offline   Reply With Quote
Old 29-03-14, 14:52   #520
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Pentru BMW-ul prezentat in postul anterior o copie dupa fisa dyno este atasata acestui mesaj.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	525xde60.JPG
Views:	81
Size:	56.7 KB
ID:	2963179  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 02-04-14, 23:36   #521
GRIM_RIPER
4Tuning International Member

 
GRIM_RIPER's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 141
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

buna ziua va deranjez cu o ''tema pentru acasa''
detin un opel vectra a 1993 motor c20ne momentan stok pe partea de putere(in afara de instalatie gpl fara injectoare),in viitorul apropiat am in plan saxofon home made,turbina t3 plus tubulatura aferenta si intercooler plus port&polish chiuloasa,
doresc sa pastrez partea gpl prin adaugarea unui plaman(clasic)dedicat pentru motoare supraalimentate.....din cunostintele mele gpl detoneaza mai tarziu decat benzina,deci sansele sa scap fara sa reduc compresia sunt mai mari
desi masina va avea o alimentare spartanica se poate regla in vreun fel,cel putin avansul printrun cip rescris? sau nu va fi nevoie?
orice sfat in privinta proiectului este binevenit.....un 180-200 de martoage ma vor multumi

MULTUMESC






alex
__________________
promoting good taste and ''think b4 you act''
GRIM_RIPER is offline   Reply With Quote
Old 03-04-14, 06:17   #522
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

180-200HP pe bune nu se obtin usor din acest motor, dar nici imposibil nu este.
Pentru gestionarea lui supraalimentat trebuie utilizat nu management motor adecvat si o instalatie de GPL corecta cu propriul ecu.
In concluzie daca ai un buget care sa-ti permita sa te joci este bine si rezultatul este garantat, daca nu ... mai bine lasi masina in pace ii montezi o instalatie GPL buna si gata.
In ce buget trebuie sa se inscrie proiectul asta?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-04-14, 09:04   #523
GRIM_RIPER
4Tuning International Member

 
GRIM_RIPER's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 141
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

pe partea de setare ma gandesc 700-1000e sunt suficienti...turbina,intercoolerul saxofonul si esapamentul complet se vor efectua in afara acestui cost
desigur daca totul merge comform planului

ce am vaut si eu pe la unu'altu,partea cu alimentarea p gpl sunt mixere(destul de ieftine)pentru motoare supraalimentate care furnizeaza gazul in functie de presiunea din admisie deci o alimentare spartanica,corelata cu un senzor AFR si temperatura esapament pentru reglat amestecul se poate realiza un sistem destul de low cost si tot odata fiabil banuiesc eu amestecul fiind dinamic comandat de membrana mixerului
inca o data multumesc pentru orice sfat....ati mai avut vreun proiect asemanator? se poate face ceva in legatura cu aprinderea sau nu este necesar?
stiu ca 180 200 este umpic prea optimist dar.......cine stie cu niste pistoane de LET cred ca pot sari de 200 pe viitor
orice imput este binevenit...

MULTUMESC




alex

Last edited by GRIM_RIPER; 03-04-14 at 09:19.
GRIM_RIPER is offline   Reply With Quote
Old 03-04-14, 17:49   #524
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Cu parere de rau trebuie sa te lasam sa cauti pe cineva mai competent care se poate inscrie in acea suma, noi o vom depasi cu mult.
La noi doar partea de setare custom, folosind un calculator standalone, este de 700Euro pentru un tip de combustibil si daca reusesti un proiect frumos, corect oricand il putem seta pe dyno.

Un ecu competent ar fi un Vipec i44 http://www.vi-pec.com/ecus/i44, ecu care poate fi setat astfel incat sa comande si injectoarele de benzina si cele de LPG.

Last edited by SEBASTIAN; 03-04-14 at 17:59.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-04-14, 19:45   #525
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

BMW X5 3.0D-Xdrive
An de fabricatie 2012.
Putere declarata de producator 245HP.
Putere masurata 247HP.
Putere masurata dupa modificarea custom Racing Code 291HP.

ECU acestui model este supranumit ANTITUNING deoarece este echipat cu procesor INFINEON TRICORE. Voi asta chiar o imagine cu ecu deschis si conexiunile facute pentru a intra in boot mode. Pentru acest exemplar de ecu nu exista o schita oferita ca suport in alte documentatii asa ca se pot inspira de aici si alti tuneri.

X-Drive este un tip de tractiune care nu permite o masurare corecta pe orice model de dyno, trebuie un dyno cu sicronizare intre cele doua punti altfel riscul de avariere sau uzare prematura a transmisiei creste.
Pe langa aceste riscuri si rezultatul este unul viciat chiar daca netul este plin de fise cu masini x-drive chiar si din Romania.
Dyno pe care-l utilizam marca Mustang ce poate masura corect 4x2 si 4x4 a fost proiectat astfel incat tine cont de masinile cu tractiune integrala activa.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140402_124006.jpg
Views:	36
Size:	188.9 KB
ID:	2966271   Click image for larger version

Name:	20140402_124200.jpg
Views:	45
Size:	261.3 KB
ID:	2966272   Click image for larger version

Name:	20140402_131028.jpg
Views:	52
Size:	297.5 KB
ID:	2966273  

Click image for larger version

Name:	20140402_135732.jpg
Views:	41
Size:	208.5 KB
ID:	2966274   Click image for larger version

Name:	20140402_135713.jpg
Views:	46
Size:	111.8 KB
ID:	2966275  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -