21-03-14, 11:23
|
#511
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Un opel insignia 20dth 0'9 cu turbo hybrid, dpf off, la ce putere ajung? Turbina este una stock facuta hybrid si marita pe interior.
|
|
|
21-03-14, 17:55
|
#512
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Noi nu suntem foarte bucurosi cand auzim de turbine modificate, iar viata ne-a dat dreptate sa fim reticienti.
Turbinele modificate la noi dar si la case mari in strainatate nu prea isi pastreaza fiabilitatea, mai ales ca sunt utilizate sau se cere utilizarea lor peste limite nromale de exploatare.
Aceste este si motivul pentru care nu ne-am avantat foarte mult in lumea exagerarilor diesel de care multi se bucura dar timp scurt.
Este de preferat sa se foloseasca o turbina putin nepotrivita de la un motor mai mare sau cu putere mai mare care are antrenarea penalizata decat un hibrid care misca mai bine de jos insa in timp cedeaza.
Raspuns concret la itnrebarea ta nu pot sa dau deoarece nu este o turbina pe care sa o cunoastem, este o turbina custom ale carei grafice nu le are nimeni, atunci cand folosim piese de catalog si avem harta de turbina, de compresor, AR... putem estima destul de exact altfel e foarte greu.
Sigur putem face un soft custom astfel incat sa asiguram o buna functionare si valori optime pentru mecanica existenta.
Din pacate lipsa de cultura auto in Romania face lumea sa creada ca diferenta o face electronica-softul, de fapt setarea corecta este una singura si se obtine stiitific, iar aceasta poate fi alterata putin in functie de cerinte. Mecanica cu accesoriile sunt cele care dau substanta. Softul este doar cel care face gestiunea pieselor de acolo.
Este drept ca multi care fac softuri nu cunosc motoarele atat cat ar trebuii sa le cunoasca, nu au pregatirea necesara, nu sunt capabili sa inteleaga si/sau nu au scule mergand mult dupa ureche. Nu nominalizae pe nimeni cu ceea ce am spus si nici nu raman in granitele tarii noastra inca la inceput in cultura auto.
Daca vrei sa-ti setam masina trebuie sa ii facem o analiza sa vedem exact despre ce este vorba si daca facem setarea poti sa fi sigur ca masina primeste cel mai potrivit soft in situatia data.
|
|
|
25-03-14, 18:54
|
#513
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Quote:
Originally Posted by TSC-Us
Un opel insignia 20dth 0'9 cu turbo hybrid, dpf off, la ce putere ajung? Turbina este una stock facuta hybrid si marita pe interior.
|
Maine la 10 ne vedem sa analizam situatia.
|
|
|
26-03-14, 07:43
|
#514
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Sunt pe drum.
|
|
|
27-03-14, 04:48
|
#515
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Multumim de vizita!
|
|
|
27-03-14, 19:07
|
#516
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Chevrolet Captiva 2.0 TDCI
Chiptuning+eliminare DPF
Softul este unul optim in care puterea de varf se ridica la 175Hp iar cuplul la 400Nm, fara fum si astea in conditiile in care masina cand a ajuns dezvolta doar 120HP.
|
|
|
27-03-14, 20:28
|
#517
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Si un mic film cu Opelul Insignia si cei 200HP pe dyno, important fiid nivelul de fum.
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
Modificarea a necesitat si procedura boot mode, ecu fiind deja obisnuit cu multe interventii pana acum.
Last edited by racingcode; 27-03-14 at 20:38.
|
|
|
28-03-14, 10:07
|
#518
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Chiptuning Volvo
Un alt Infineon Tricore!!!
VOLVO S60 D3 an 2011
|
|
|
28-03-14, 17:52
|
#519
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
BMW 525XD Automatic E60 2008
Acest model este echipat cu un motor de 6 cilindri cu o capacitate de 3litri.
Fata de modelul 525D de 2.5litri este mai puternic vand cca. 20hp in plus.
Puterea declarata de producator este de 197HP.
Puterea relevata pe dyno fara modificari +194HP.
Puterea relevata pe dyno dupa modificare 247HP.
Este o diferenta de +50HP si +130Nm.
|
|
|
29-03-14, 14:52
|
#520
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Pentru BMW-ul prezentat in postul anterior o copie dupa fisa dyno este atasata acestui mesaj.
|
|
|
02-04-14, 23:36
|
#521
|
4Tuning International Member
Join Date: Jan 2007
Posts: 141
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
buna ziua va deranjez cu o ''tema pentru acasa''
detin un opel vectra a 1993 motor c20ne momentan stok pe partea de putere(in afara de instalatie gpl fara injectoare),in viitorul apropiat am in plan saxofon home made,turbina t3 plus tubulatura aferenta si intercooler plus port&polish chiuloasa,
doresc sa pastrez partea gpl prin adaugarea unui plaman(clasic)dedicat pentru motoare supraalimentate.....din cunostintele mele gpl detoneaza mai tarziu decat benzina,deci sansele sa scap fara sa reduc compresia sunt mai mari
desi masina va avea o alimentare spartanica se poate regla in vreun fel,cel putin avansul printrun cip rescris? sau nu va fi nevoie?
orice sfat in privinta proiectului este binevenit.....un 180-200 de martoage ma vor multumi
MULTUMESC
alex
__________________
promoting good taste and ''think b4 you act''
|
|
|
03-04-14, 06:17
|
#522
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
180-200HP pe bune nu se obtin usor din acest motor, dar nici imposibil nu este.
Pentru gestionarea lui supraalimentat trebuie utilizat nu management motor adecvat si o instalatie de GPL corecta cu propriul ecu.
In concluzie daca ai un buget care sa-ti permita sa te joci este bine si rezultatul este garantat, daca nu ... mai bine lasi masina in pace ii montezi o instalatie GPL buna si gata.
In ce buget trebuie sa se inscrie proiectul asta?
|
|
|
03-04-14, 09:04
|
#523
|
4Tuning International Member
Join Date: Jan 2007
Posts: 141
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
pe partea de setare ma gandesc 700-1000e sunt suficienti...turbina,intercoolerul saxofonul si esapamentul complet se vor efectua in afara acestui cost
desigur daca totul merge comform planului
ce am vaut si eu pe la unu'altu,partea cu alimentarea p gpl sunt mixere(destul de ieftine)pentru motoare supraalimentate care furnizeaza gazul in functie de presiunea din admisie deci o alimentare spartanica,corelata cu un senzor AFR si temperatura esapament pentru reglat amestecul se poate realiza un sistem destul de low cost si tot odata fiabil banuiesc eu amestecul fiind dinamic comandat de membrana mixerului
inca o data multumesc pentru orice sfat....ati mai avut vreun proiect asemanator? se poate face ceva in legatura cu aprinderea sau nu este necesar?
stiu ca 180 200 este umpic prea optimist dar.......cine stie cu niste pistoane de LET cred ca pot sari de 200 pe viitor
orice imput este binevenit...
MULTUMESC
alex
Last edited by GRIM_RIPER; 03-04-14 at 09:19.
|
|
|
03-04-14, 17:49
|
#524
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Cu parere de rau trebuie sa te lasam sa cauti pe cineva mai competent care se poate inscrie in acea suma, noi o vom depasi cu mult.
La noi doar partea de setare custom, folosind un calculator standalone, este de 700Euro pentru un tip de combustibil si daca reusesti un proiect frumos, corect oricand il putem seta pe dyno.
Un ecu competent ar fi un Vipec i44 http://www.vi-pec.com/ecus/i44, ecu care poate fi setat astfel incat sa comande si injectoarele de benzina si cele de LPG.
Last edited by SEBASTIAN; 03-04-14 at 17:59.
|
|
|
04-04-14, 19:45
|
#525
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
BMW X5 3.0D- Xdrive
An de fabricatie 2012.
Putere declarata de producator 245HP.
Putere masurata 247HP.
Putere masurata dupa modificarea custom Racing Code 291HP.
ECU acestui model este supranumit ANTITUNING deoarece este echipat cu procesor INFINEON TRICORE. Voi asta chiar o imagine cu ecu deschis si conexiunile facute pentru a intra in boot mode. Pentru acest exemplar de ecu nu exista o schita oferita ca suport in alte documentatii asa ca se pot inspira de aici si alti tuneri.
X-Drive este un tip de tractiune care nu permite o masurare corecta pe orice model de dyno, trebuie un dyno cu sicronizare intre cele doua punti altfel riscul de avariere sau uzare prematura a transmisiei creste.
Pe langa aceste riscuri si rezultatul este unul viciat chiar daca netul este plin de fise cu masini x-drive chiar si din Romania.
Dyno pe care-l utilizam marca Mustang ce poate masura corect 4x2 si 4x4 a fost proiectat astfel incat tine cont de masinile cu tractiune integrala activa.
|
|
|
|
|