Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-13, 21:51   #361
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Anulare DPF DODGE CRD .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	11.JPG
Views:	39
Size:	605.6 KB
ID:	2687952  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-02-13, 09:12   #362
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Pentru VW Passat CC 2.0 TDI din imaginea postului anterior am sa va atasez graficul.
https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ml#post5316032
Inainte de orice discutie este cazul sa va spun ca firma Racing Code spre deosebire de alte firme ce utilizeza dyno 4x4 ofera valori reale. Dyno nu este si nu poate fi manevrat in vederea eronarii rezultatului cu intentii de marketing.
Avantajul dinamometrului Mustang este faptul ca nu permite afisarea unor valori artificial modificate. Afiseaza corect valorile masurate.
Din acest motiv valorile este posibil sa nu para spectaculoase, avantajul fiind faptul ca sunt reale si asa se pot face interpretari si discutii corecte.

Dupa cum se poate observa din acest grafic masina stock nu ofera puterea maxima anuntata, ridicand doar cca. 130 de cai putere. Acest fapt este normal si des intalnit mai ales la modele cu filtru de particule. In functie de colmatarea acestui filtru si de cat de recent s-a facut ultima auoregenerare, motorul scoate valori diferite de putere.
Cu cat filtrul este mai incarcat evacuarea este mai restrictiva, gazele arse se elimina mai greu astfel ca si admisia este influentata si puterea scoasa este mai mica.
130 de cai la un astfel de model nu este o cifra alarmant de mica deoarece dupa regenerare puterea urca singura spre nominal. Acest fapt este valabil si pentru modificare, and filtrul de particule este curat sau inlaturat puterea devine constanta si mai mare.
In cazul nostru operatia de chiptuning la acest model a decurs foarte bine, chiar normal.
Softul este o combinatie intre eco si power ceea ce confera un consum mic de carburant si un plus de putere considerabil pentru un astfel de model.
Softurile fiind custom pot fi adaptate cerintelor clientului, sunt multi oameni intelepti care nu-si doresc totul din motorul lor, ci o optimizare si o dinamica mai buna cu un consum rezonabil de carburat, cu noxe in limita legala si fara fum la spate.

Testul afisat pleca de la 1250 rpm si se opreste la 4250rpm.
Dupa cum se vede in zona de turatii joase a graficului diferentele nu pot fi mari diferenta incepand sa fie palpabila in jurul 2000rpm cand turbina este trezita la viata.
La turatii mici nu se poate face o mare diferenta de antrenare, apare o diferenta din optimizari insa motorul orice i-ai face din setari are nevoie de turbo pe care il poti antrena deabea ceva mai sus de 1500rpm, iar de la 2000rpm turbina incepe sa poata fi controlata adica ai de unde modela. Pana atunci masina se comporta aproape ca una aspirata.
Oricine spune ca aici face o diferenta mare nu face altceva decat sa minta, pot fi diferente dar nu extrem de mari, desi este clar ca se veiculeaza multe aberatii tehnice.
Aceste motoare sunt cababil constructiv de cupluri mari pana in 3000rpm insa o modificare corecta nu trebuie sa expuna ambreiajul si alte parti ale trasmisie la cupluri enorme.
In mod cert la cca. 450Nm un ambreiaj de la o astfel de masina este deja compromis.
In zona medie de turatie 2500-3500rpm diferenta este clara si destul de mare, aceasta fiind zona optima de utilizat.
La peste 4000rpm datorita faptului ca avem un turbo mic puterea incepe sa scada natural, dar si softul este optimizat astfel incat sa nu fortam motorul-transmisia unei masini de strada.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Passatcc20tdi.jpg
Views:	96
Size:	159.2 KB
ID:	2692606  
__________________
www.racingcode.ro

Last edited by racingcode; 17-02-13 at 09:21.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 21:20   #363
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Vectra C OPC Chiptuning by RacingCode

Opel Vectra OPC 2.8V6 Turbo
Valoare declarata de producator 255PS.
Valoare masurata cca. 220PS.
Valoare masurata dupa modificare cca. 270PS.

Tot astazi am avut si un WRX special dar are sa fie prezentat la alta sectiune.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20130309-00001.jpg
Views:	70
Size:	272.5 KB
ID:	2713644  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 09-03-13 at 21:22.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-03-13, 08:53   #364
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: Chiptuning by RacingCode

care ar putea sa fie cauza de a dat asa putini cp stock? -35 cp este fenomenal de putin. avea filtrul de aer infundat, uleiul era vechi?
law53 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-13, 09:41   #365
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Nu pot sa raspund competent la aceasta intrebare insa in lumea auto producatorii mint mult.
Ceea ce am gasit in neregula a fost setul de bujii care nu era in regula si nici original.
Pot fi multe cauze insa noi spunem adevarul verde in fata.
Nici masina mea declarata cu 295 de cai de producator nu avea decat 277 hai sa rotunjim 280.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-03-13, 20:59   #366
OPELISIMO

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 50
Default Re: Chiptuning by RacingCode

se spunea de vectra 2.8t de 255 cp ca este aceelasi lucru cu cea de 280 cp, era un soft downgrade din fabrica.
normal ar fii trebuit sa treaca de 300 cp usor.
daca chiar este asa, opel merita din plin o bila neagra.
OPELISIMO is offline   Reply With Quote
Old 14-03-13, 07:21   #367
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Internetul spune multe ...
Pana nu demult hartia era cea care suporta cele mai mari ineptii acum internetul i-a luat locul.
Iar ce trebuie sa inteleaga lumea este ca noi vorbim de valori reale ale puterii si cuplului masurand si afisand corect valori indiferent daca sunt sau nu atat de mari cat se astepta auditoriul.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 19-03-13, 21:05   #368
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Vectra C OPC Chiptuning by RacingCode

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Opel Vectra OPC 2.8V6 Turbo
Valoare declarata de producator 255PS.
Valoare masurata cca. 220PS.
Valoare masurata dupa modificare cca. 270PS.

Tot astazi am avut si un WRX special dar are sa fie prezentat la alta sectiune.
Am atasat si graficul pentru opel si pe cel pentru WRX.
WRX are un alt turbo IHI, intercoller de STI si injectoare de STI. Valoarea atinsa nu este maxima ci asigura o functionare lunga fara probleme de transmisie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	OPC.jpg
Views:	73
Size:	97.2 KB
ID:	2723461   Click image for larger version

Name:	AST.jpg
Views:	72
Size:	113.7 KB
ID:	2723480  

Last edited by SEBASTIAN; 19-03-13 at 21:15.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-03-13, 06:55   #369
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Ramasesem dator cu cateva imagini pentru un X6.
Evacuare Top Gear - un sunet special de o violenta extrema pentru un diesel, personal mi-a placut iar proprietarur parea incantat
Eliminare DPF
Soft Racing Code

Stock declarat 235PS
Stock masurat 220PS (filtrul putin colamat)
Modificat masurat +280PS

https://www.facebook.com/photo.php?v=...2435974&type=3
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	37
Size:	696.4 KB
ID:	2724651   Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	26
Size:	722.1 KB
ID:	2724652   Click image for larger version

Name:	20130319_171621.jpg
Views:	43
Size:	716.7 KB
ID:	2724653  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-03-13, 19:36   #370
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Ca sa nu creez discutii nu vreau sa afisez imaginea cu masina si nici sa definesc numele tunerului de altfel foarte cunoscut si bine cotat in aria masinilor din gama VW.
Subiectul este:
SEAT LEON 1.4 TSI - stock din pdv mecanic , dar a venit cu un soft schimbat spunand ca nu este multumit si ca nu vede si nu simte diferenta fata de stock.

In urma analizei si a testarilor am obeservat ca modificarea facuta era de fapt o incercare nereusita ce permitea obtinerea unei puteri relativ similare cu cea stoc 125.
Am incarcat din baza de date un soft dupa seria se sasiu pentru masina respectiva dat de producator si am retestat obtinand o valoare nesemnificativ mai mare 125.5.
Vazand acestea si tragand concluzia ca masina nu are probleme am stabilit de comun acord cu clientul sa facem o noua modificare custom pe dyno.
Castigul a fost de cca. 20 de cai si am ajuns la valoarea 145.
Va rog sa retineti ca noi lucram cu valori reale spre deosebire de alti tuneri care ofera cifre mari chiar in ciunda unor fise dyno ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SeatLeon1.4TSI.jpg
Views:	90
Size:	162.0 KB
ID:	2727424  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-03-13, 09:31   #371
Victor_WRC
VW Driver


Stage 5
 
Victor_WRC's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,607
Member of:
[4Tuning International]
[4Rally]
[VW]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

unii "TUNER'i " , prefera sa ia banii clientilor, se fac ca lucreaza la masina respectiva , si caii ii scot din dyno
Victor_WRC is offline   Reply With Quote
Old 24-03-13, 09:54   #372
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Din pacate... da, doar ca oamenii nu trebuiesc crezuti asa de fraieri si acum exista mai multe optiuni pentru dyno.

Noi incercam sa ne impunem folosind valori reale desi de multe ori clientii par descumapniti cand le spui cat vor obtine real dupa modificare, mai ca vor sa plece acolo unde se vinde mai mult.

Ne asumam asta si credem ca intr-un an , doi , trei, zece situatia asta o sa fie clara si realitatea iese la suprafata pentru ca minciuna are picioare scurte si totul se decanteaza.

Uneori ma enervez cand vad asa minciuni alte ori ma amuz cand vad ce minciuni afiseaza si se mandresc cu ele si ma gandesc cum traiesc ei cu ei?

Nu vreau sa critic pe nimeni in mod special aa cum isi astern asa or sa doarma.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-03-13, 07:41   #373
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Volvo 2.5turbo benzina vs GPL.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	V7025tstock.jpg
Views:	96
Size:	135.6 KB
ID:	2729069   Click image for larger version

Name:	V7025tRC.jpg
Views:	99
Size:	135.0 KB
ID:	2729070  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-13, 07:29   #374
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

BMW 520d E39 - 250 Euro Soft + Dyno
Stock 136 , modificare optima 165-170PS.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130325_164725.jpg
Views:	50
Size:	688.2 KB
ID:	2730267   Click image for larger version

Name:	20130325_164832.jpg
Views:	48
Size:	651.2 KB
ID:	2730268  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-13, 11:23   #375
OPELISIMO

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 50
Default Re: Chiptuning by RacingCode

pt un bmw 535 d 313 cp la ce putere poate ajunge?
dpf-off se poate face? la ce pret ajung softul+dpf-off?
intre 535d 313 si cel 535d 306 doar softul este diferenta?
OPELISIMO is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -