Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-17, 17:26   #166
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Quote:
Originally Posted by aldo ufc View Post
Imi pare rau sa aud faptul ca lumea nu apeleaza de cele mai multe ori la oameni specializati, iar ca efect asta duce la nereguli in functionare, sau poate ca ei cred ca prin reglaje/modificari personale aduc imbunatatiri. Asta se vede din pacate cand nu ai calificare in domeniu.
Am constatat din pacate ca lumea tunningului la noi este intr un continu declin( fata de anii precedenti cand proiecte frumoase erau mai mereu scoase din mainile mecanicilor/tunerilor priceputi).
Astept cu interes aparitia pe piata a unor proiecte interesante inclusiv pe al tau Sebastian.
Faptul ca STi-ul nu a mai iesit si parerea mea nici nu va mai iesi ca sa "rupa gura targului" nu inseamna ca nu sunt proiecte tari in tara.
Lumea nu isi mai posteaza masinile pe 4 tuning de multa vreme.
Sunt opeluri de peste 600 cp, tfsi-uri la fel, r32-uri turbo, skoda bimotor, dieseluri de 10 secunde - sunt multe si le vezi pe toate la CURSE, nu pe forumuri
Salut!
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline   Reply With Quote
Old 14-02-17, 17:50   #167
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Quote:
Originally Posted by aldo ufc View Post
Imi pare rau sa aud faptul ca lumea nu apeleaza de cele mai multe ori la oameni specializati, iar ca efect asta duce la nereguli in functionare, sau poate ca ei cred ca prin reglaje/modificari personale aduc imbunatatiri. Asta se vede din pacate cand nu ai calificare in domeniu.
Am constatat din pacate ca lumea tunningului la noi este intr un continu declin( fata de anii precedenti cand proiecte frumoase erau mai mereu scoase din mainile mecanicilor/tunerilor priceputi).
Astept cu interes aparitia pe piata a unor proiecte interesante inclusiv pe al tau Sebastian.
Cred ca ai perfecta dreptate, observatiile sunt foarte pertinente.
Lipsa de bani si functionarea precara a economiei romanesti, cu mici suturi reale de crestere, se vede in toate, media fiind destul de jos.
O alta problema este lipsa de vizibilitate si de WOW, deja pragul de la foarte putin la foarte sus e trecut si acum atrag atentia doar proiecte care impresioneaza si e mai greu sa impresioneze, deja oamenii au pretentii mari.
Marketingul este mai puternic decat cunoasterea si nu poti sa le faci bine si sa te pricepi la tot, iar cand te concentrezi pe munca restul pica in plan secundar. Nu e vina celor care stiu sa isi atraga clienti ci noi avem un management prost, execrabil din acest punct de vedere ...
Proiectul meu a avut de spus ceva la ora respectiva si de atunci nici un Subaru nu s-a ridicat la acel nivel, iar al meu in diverse faze desi nu e mediatizat a avut o buna ascendenta, acum in lucru. Nu este o masina care sa emita pretentii desi probabil ca ar putea face si acum o figura frumoasa in fata unor maisni declarate in pragul a 1000hp.

Stim foarte bine ca multe valori de putere declarate de diverse persoane sifirme in goana dupa imagine, clienti sunt expandate, iar timpii reali sunt minimizati masini de 10 secunde aici in UK au facut 12-13...

Cine intelege ceva, foarte bine cine nu ... e treaba lor, am iesit de atatea ori sa le spun incat consider ca-mi bat gura de pomana, cu ei si le doresc sanatate.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-02-17, 18:01   #168
aldo ufc

Stage 3
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 152
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
Faptul ca STi-ul nu a mai iesit si parerea mea nici nu va mai iesi ca sa "rupa gura targului" nu inseamna ca nu sunt proiecte tari in tara.
Lumea nu isi mai posteaza masinile pe 4 tuning de multa vreme.
Sunt opeluri de peste 600 cp, tfsi-uri la fel, r32-uri turbo, skoda bimotor, dieseluri de 10 secunde - sunt multe si le vezi pe toate la CURSE, nu pe forumuri
Salut!
Nu am postat sa laud sau sa critic Subarul lui Sebastian( ce e drept lipseste de prea mult timp din peisaj insa asta e optiune personala a lui, probabil avand alte prioritati in viata si eu personal consider ca am capaciteatea de a respecta decizia fiecaruia fie ca este sau nu pe placul meu).
Cunosc majoritatea proiectelor la care faci referite insa daca nu gresesc, majoritatea sunt proiecte care au inceput cu mult timp in urma cand lumea tuning ului era infloritoare si pe la noi si care in prezent sunt mentinute/imbunatatite.
Am postat aici deoarece a ramas pe forum cam singura sectiune unde se mai prezinta ceva din acest domeniu( asta nu inseamana ca nu se intampla si in alte parti sa se faca modificari/upgrade uri/ tuning de calitate). Inclusiv pe site urile dedicate evenimentelor legale de la noi nu mai apar noutati de ceva timp( sau poate nu caut eu unde trebuie).
Intradevar topul 402 este dominat de cateva masini sub 9s, multe in zona 9-10 si foarte multe in zona 10+.
Poate ca am ramas nostalgic la vremurile cand vedeam active sectiunile de provocari sau curse de pe forum. Din pacate nici pe Drag nici pe Legal nu am vazut activitate de mult timp. Ce e drept nici nu avem infrastructura necesara pentru a avea rezultate foarte bune, majoritatea timpilor de top pe 402 fiind obtinuti in afara.
Mi am spus doar o parere , far aintentia de a deranja. Toate cele bune.
aldo ufc is offline   Reply With Quote
Old 19-02-17, 09:15   #169
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Buna dimineata!

Cu siguranta masina mea era aprape gata daca nu-mi permiteam si eu o mica vacanta saptamana asta.
Motorul este inchis, trebuiesc montate accesoriile si urcat pe masina, apoi rodajul batranesc 1000km, dar sa nu va inchipuiti ca in rodaj masina are sub 400-500hp, nu prea poate sa fie inchisa sub aceasta putere daca lasi macar 5000rpm libere.
In a doua faza de modificari functiona supa cum se vede din acest RS6:

Era foarte bine dar mi-am dorit mai mult si am tot schimbat configuratiile pana am ajuns la ceva care cred ca este bine si urmeaza sa testez.
Din pacate sau din fericire nu este singurul proiect catre care imi canalizez energia si resursele fiind altele chiar mai importante, in mod cert nici un alt Subaru neputand sa stea in paralel.

Si tri poze noi pentru cui ii era dor de ea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20170216-WA0000.jpg
Views:	91
Size:	210.0 KB
ID:	3177853   Click image for larger version

Name:	IMG-20170216-WA0001.jpg
Views:	99
Size:	201.6 KB
ID:	3177854   Click image for larger version

Name:	IMG-20170216-WA0002.jpg
Views:	103
Size:	176.5 KB
ID:	3177855  


Last edited by SEBASTIAN; 19-02-17 at 21:18.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-17, 08:42   #170
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default chiptuning custom ralliart

Ralliart custom remap by Racing Code

Masina a revenit la noi dupa cativa ani de soft si cateva mici modificari, un filtru de aer sport si un tub de admisie inlocuit cu unul mai marg.

Softul a fost ajustat astfel acest Ralliart aproape stoc a urcat la 291hp si 420Nm.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Rallyart291.jpg
Views:	71
Size:	8.99 MB
ID:	3178060   Click image for larger version

Name:	20170222_121721.jpg
Views:	73
Size:	4.90 MB
ID:	3178061   Click image for larger version

Name:	20170222_121341.jpg
Views:	75
Size:	3.59 MB
ID:	3178062  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-05-17, 20:05   #171
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default racing code wrx tuning



O re-resoftare in urma unei interventii "neterminate".
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	68
Size:	292.8 KB
ID:	3183842   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	66
Size:	291.2 KB
ID:	3183843   Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	70
Size:	229.0 KB
ID:	3183844  

Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	67
Size:	222.2 KB
ID:	3183845   Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	71
Size:	252.2 KB
ID:	3183846   Click image for larger version

Name:	RC VS AND.JPG
Views:	88
Size:	105.2 KB
ID:	3183847  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-06-17, 07:24   #172
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Forester H4 Diesel - ecu remap by Racing Code

Subaru tuning
Subaru diesel tuning
Subaru Forester H4 Diesel - ecu remap by Racing Code

Castigul este de 31 HP si 90Nm pentru o modificare optima.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20170613_121536.jpg
Views:	67
Size:	6.35 MB
ID:	3185533   Click image for larger version

Name:	20170613_121549.jpg
Views:	65
Size:	3.90 MB
ID:	3185534   Click image for larger version

Name:	20170613_121512 - Copy.jpg
Views:	63
Size:	3.57 MB
ID:	3185535  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-09-17, 22:28   #173
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default 280

WRX 280
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-04-18, 20:39   #174
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

__________________
www.racingcode.ro
racingcode is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -