Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > PowerTech Performance

Reply
 
Thread Tools
Old 09-01-12, 23:14   #46
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by bitnet View Post
Daca graficele prezentate de noi sunt incorecte si incomplete, graficul asta cum e?
Gogutule e un grafic pe care-l poti lua drept exemplu.
Oricum ce a fost de spus cu privire la acest subiect s-a cam spus.
Se pare ca m-am coborat mult prea mult sa discut cu tine, chiar am fost atent la amanuntul adus in atentie de Tase dar mi-a placut intrebarea.
Poate-ti faci o clona sa ai cu cine sa discuti sau iti chemi aplaudacii sa te sustina. Succesuri! ( ca citam din clasicii in viata olandezul Vag'Ghele)
Cand o sa avem de masurat masini de peste 2500cp, cand dynoul nostru o sa fie depasit ii vom trimite la tine sa le faci capul mare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	194.88.148.41.jpeg
Views:	194
Size:	38.4 KB
ID:	2288507  
Attached Files
File Type: pdf MAHA_FPS_2700.pdf (1.01 MB, 10 views)
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 09-01-12 at 23:19.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:52   #47
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Gogutule e un grafic pe care-l poti lua drept exemplu.
Oricum ce a fost de spus cu privire la acest subiect s-a cam spus.
Se pare ca m-am coborat mult prea mult sa discut cu tine, chiar am fost atent la amanuntul adus in atentie de Tase dar mi-a placut intrebarea.
Poate-ti faci o clona sa ai cu cine sa discuti sau iti chemi aplaudacii sa te sustina. Succesuri! ( ca citam din clasicii in viata olandezul Vag'Ghele)
Cand o sa avem de masurat masini de peste 2500cp, cand dynoul nostru o sa fie depasit ii vom trimite la tine sa le faci capul mare.
Gogule, singurul exemplu pe care-l pot lua de la graficul ala al tau este tocmai simplitatea lui. Normal ca daca nu afisezi pierderile nu te va intreba nimeni de ce-s asa mari... Poti spune ce putere la motor a estimat dyno-ul tau la masina aia? Iar despre clone, gogule, nu ma cobor la nivelul la care te-ai coborat tu, stai linistit. Numai tu iti mai faci cate un gogu care sa te laude, ca de..., daca el nu o face, atunci cine?
Cat despre intrebarea lui Tase, cred ca am dat raspunsul. Si nu, nu o sa-ti fur clientii cu masini puternice, de mii de cai. Nu mi-i doresc, aia sunt ai tai. Eu ma multumesc cu cei cu masini mai slabe.
__________________
www.powertechperformance.ro
CHIPTUNING, ANULARE DPF TEL: 0722 340 445
0766 658 781
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:59   #48
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Sebastian te rog sa te abtii cand vine vorba de subiectul clone si aplaudaci.
Probabil clonele tale vor posta cateva secole dupa ce tu nu vei mai fi.
Si cand nu exista aplaudaci exista clone de pe care te poti aplauda singur.
Chiar si tu cred ca le-ai pierdut numarul

Pana una alta se pare ca Pnorm face o corectie conform SAE J1349.
Sunt sigur ca Sebastian stie la ce se refera acest normativ ca doar il foloseste si infailibilul si maretul Mustang.De aceea ii si ies graficele mereu conform formulei de care tot aminteste domnul Sebastian.
Pacat ca in mareata biblie dyno nu este specificat acest mic detaliu.

Mai exact este un algoritm dupa care softul dyno-ului corecteaza puterea citita in functie de mai multi factori :temperatura,altitudine,umiditate, este inclusa chiar si o presupusa eficienta mecanica de 85%.
Este calculat totul in asa fel incat o masina masurata oriunde in lume sa dea aproximativ aceeasi putere ca atunci cand ar fi masurata in Detroit.
Bineinteles intre anumite limite.
Puterea afisata in graficele puse de bitnet nu este corectata conform SAE J1349.
Dupa corectie cu siguranta va arata alte valori graficul.
Aici se pot vedea diferentele.

Aici este detaliat simplu ce este cu J1349 asta.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 09-01-12, 23:59   #49
razvanxx

Stage 4
 
razvanxx's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Gogutule e un grafic pe care-l poti lua drept exemplu.
Oricum ce a fost de spus cu privire la acest subiect s-a cam spus.
Se pare ca m-am coborat mult prea mult sa discut cu tine, chiar am fost atent la amanuntul adus in atentie de Tase dar mi-a placut intrebarea.
Poate-ti faci o clona sa ai cu cine sa discuti sau iti chemi aplaudacii sa te sustina. Succesuri! ( ca citam din clasicii in viata olandezul Vag'Ghele)
Cand o sa avem de masurat masini de peste 2500cp, cand dynoul nostru o sa fie depasit ii vom trimite la tine sa le faci capul mare.
Gogule, ai prins glas? nu ai prins vaporul?
te rog frumos sa ti vezi de standul tau care este un mic Dumnezeu.noi am avut bani doar de Maha.Si sincer chiar nu a stat nimeni toata ziua sa ti raspunda tie.fata de tine noi nu vrecam luleaua, mai avem si de lucru.deranjeaza??
daca tot stai degeaba macar mai lucreaza la fiara aia de Elodia, poate ajungi la 2700cp...
nu ti mai fa griji de fiabilitatea standului nostru, de seriozitatea noastra.avem foarte multi CLIENTI MULTUMITI , DESTULE REZULTATE BUNE in competitiile de drag.
ar treb sa ti faci griji de tine care nu esti in stare sa faci o masina cu care ne ameninti de ani de zile.
asa ca MAI SCUTESTE NE!!!
__________________
www.Powertechperformance.ro
razvanxx is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 00:12   #50
razvanxx

Stage 4
 
razvanxx's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 247
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Multumesc pentru sprijin!
Daca acum aveti ceva argumente tehnice eu le astept.
Pe viitor lasati vrajeala si afisati grafice care stau in picioare.
mai calculeaza!
la turatia de 3750 ai un cuplu de cca 565nm.
cred ca tu ai incercat sa prostesti lumea cu nerusinare.ai taiat cam 45nm de la tine putere.poate ,poate nu vede nimeni....-
dupa niste calcule corecte iese o diferenta de 0,12cp.
CE DE CAI LIPSA!!!
GOGULE, GOGULE.....

Last edited by razvanxx; 10-01-12 at 00:14.
razvanxx is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 08:15   #51
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Sebastian se pare ca una citesti si alta intelegi.
O tot dai cu frana de mana si cu masina in viteza.
Ca sa nu mai zic de facut reclama la firma ta.
Se pare ca abuzezi cam mult de bunavointa oamenilor.
Insista
Nu uita ca esti singura user de pe 4t al carui nume este suficient de a fi motiv de ban.
Si nimeni nu isi va pune probleme daca scriu Sebastian la reason, daca userul respectiv este o clona, sau face reclama sau flame sau mai stiu eu ce alta incalcare de regulament.
Sunt sigur ca ai vazut de la inceput care e problema cu graficele dar iti este mai usor sa strigi "hotii" si eventual sa iti faci reclama decat sa fii civilizat si sa spui adevarul.
Te comporti ca un bot de spam.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 08:43   #52
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Chiar ti se pare ca tin partea cuiva? Si ca toata lumea e impotriva ta?
Cum ar fi sa poata sa isi faca toata lumea reclama si sa dea pm-uri sa cerseasca clientilor sa vina la ei la masuratori cum faci tu, dar tu sa nu poti face asta?
Si simte-te special. Esti singurul caruia i se sterg posturi.
Te-am intrebat de ce nu faci referire la acel normativ SAE in mareata biblie??
Doar are directa legatura cu formulele si tu esti un fin cunoscator al matematicii.Gramatica da-o dracu, nu ne trebuie cand comunicam intre oameni.
As vrea sa spun ca ocolesti subiectele care te deranjeaza elegant si ca esti un domn.Cum am spus despre multi oameni care posteaza pe aici.
Esti la fel de elegant ca o macara imbracata in rochie de seara.
Te-am rugat sa fii un pic civilizat cum sunt reprezentantii altor firme prezente pe acest forum si sa dai dovada de putin respect.
Se pare ca e mai complicat decat poti intelege.
O dai inainte cu noroiul si cu reclamele.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 08:46   #53
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
...

Pana una alta se pare ca Pnorm face o corectie conform SAE J1349.
Sunt sigur ca Sebastian stie la ce se refera acest normativ ca doar il foloseste si infailibilul si maretul Mustang.De aceea ii si ies graficele mereu conform formulei de care tot aminteste domnul Sebastian.
Pacat ca in mareata biblie dyno nu este specificat acest mic detaliu.


Aici este detaliat simplu ce este cu J1349 asta.
Graficele noastre masurate cu Mustang sunt corecte pentru ca respecta legile fizicii, nu pentru ca vreau eu sau altcineva.

... Abaterea de +/- 2% a statiei meteo incorporata se traduce printr-o adatere de +/- 0.01 % asupra rezultatului final. (2% din modul de |0.5|, factorul de corectie variaza intre 0.5 si 1.5 deci poate induce o eroare totala de 0.01 in plus sau in minus)

" .. Erorea de masurare este mult mai mica decat a altor standuri existente pe piata, nemaivorbind de cele aflate in Romania, pentru aceasta invit a se face o comparatie intre erorile declarate de alti producatori de standuri i.e. Maha, Dynapack etc si standul Mustang, informatii pe care le puteti obtine cu usurinta (sau nu) din paginile de web direct de la producatori.

Mentionez doar : " ... Mustang have a astonishing 0,001 %/F temperature drift(google it if necessary) thanks to weather correction system ... "

Pe langa faptul ca este singurul chassis dynamometer din Romania ce poate masura cuplul respectiv puterea"dupa cauciucuri" adica la roata acesti parametri fiind cei mai relevanti de altfel, standul este echipat si cu "Weather Correction System", de asemenea fiind unicul stand din Romania ce poseda asa ceva.

Statia Meteo, parte integranta din Mustang Dynamometer asigura factorul de corectie necesar pentru a raporta TOATE MASURATORILE efectuate de noi la conditiile atmosferice standard definit in SAE J1349. http://www.sae.org/certifiedpower/

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Sebastian se pare ca una citesti si alta intelegi.
O tot dai cu frana de mana si cu masina in viteza.
Ca sa nu mai zic de facut reclama la firma ta.
Se pare ca abuzezi cam mult de bunavointa oamenilor.
Insista
Nu uita ca esti singura user de pe 4t al carui nume este suficient de a fi motiv de ban.
Si nimeni nu isi va pune probleme daca scriu Sebastian la reason, daca userul respectiv este o clona, sau face reclama sau flame sau mai stiu eu ce alta incalcare de regulament.
Sunt sigur ca ai vazut de la inceput care e problema cu graficele dar iti este mai usor sa strigi "hotii" si eventual sa iti faci reclama decat sa fii civilizat si sa spui adevarul.
Te comporti ca un bot de spam.
EU cred ca tu nu esti abuziv in moderare. Stergi foarte multe posturi, te certi cu lumea si ti partea celor de la ... astia cum le zice ca nici nu mai conteaza.
Te rog sa fi serios si daca totusi moderezi sa o faci cu echilibru cu moderatie.
Atat timp cat se face referire la Biblia Dyno si spune ca nu scrie in ea ceva desi era acolo nu crezi ca era normal sa-i dau linkul de aici de pe 4tuning exact la subiect?
Reclama nu-mi pot face intr-o cocina(acest topic), dar din cand in cand trebuie sa mai itnre cate cineva sa le faca curat, macar sa le atraga atentia.

Vezi ca ai sters o gramada de calcule si argumente logice.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 08:50   #54
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Daca nu ai avea corectiile facute cu ajutorul statiei meteo nici graficele tale nu s-ar mai incadra in celebrea formula.
Dupa cum am zis.
Stiai de la inceput ca daca nu se aplica acea corectie vor aparea mici diferente pe grafic.
Te-ai legat de acest detaliu si ai devenit celebru.
Felicitari!
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 09:11   #55
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Nu nu asta e problema.
Graficele sunt eronate, dar nu din aceasta cauza.
Un dyno serios afiseza ambele valori, dar te asigur ca nu de asta ma leg eu, aici ar fi o diferenta minora pe care o trec cu vederea.
Totusi 30-40cp nu sunt 1-2cp si ma cam impiedic in ei.
La Biblia Dyno ai tratat acest subiect foarte bine si explicit: iti recomad postul #14 din topicul respectiv.

La graficele expuse in acest topic problemele sunt identice ca si la alte grafice expuse din aceeasi sursa. Nu vreau sa denigrez Maha care pana la urma este un producator de dyno, un producator corect care nu se intinde mai mult decat ii este plapuma desi are dynouri de mare pret. Sigur nu este cazul acesta aici cand habar nu am din ce sursa a venit acest dyno, care este starea lui, calibrarea lui, modul de utilizare...
Vad doar rezultatul care este contestabil.
* Nu stiu cum este calibrat standul si daca foloseste setarea corespunzatoare cu modelul, dar se pare ca nu.
* Calibrarile de turatie sunt ceva asa... nu coincid valorile intre testarile stock si modificate.
* Pierderile sunt exorbitante la aceste modele pentru vitezele la care ruleaza.
* Nu respecta formulele dupa care lucreaza orice dyno, de fapt legile fizicii sunt rusinate.
Iar tu esti total pe langa subiect, diferenta fata de calcul apare tocmai atunci cand se aplica factorul de corectie, daca nu se aplica factor de corectie calculul e lege.
Factorul de corectie este o valoare, de obicei foarte mica care nu are unitate de masura, este un factor, arata intr-un fel procentul in care rezultatul este modificat de anumite conditii.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 11:22   #56
magarule

Stage 1
 
magarule's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 15
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

daca tot v-ati infierbantat asa tare si daca vreti sa lamuriti problema eu zic ca proprietarul masini in cauza sa mai faca o masuratoare in alta parte si sa aflam adevarul.


in alta ordine de idei legat de faptul ca se sterg anumite posturi insemna ca moderatorul este aplaudaciul unei parti.
magarule is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 11:34   #57
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Al carei parti ?????
Se pare ca nimeni nu a fost sanctionat desi s-au comis nenumarate incalcari ale regulamentului. Cu reclama la anumite firme, spam, flame, jigniri, aberatii si posturi offtopic.
Poate totusi ajungem la o concluzie decenta in final.
Dar poti?
Ai loc sa porti o conversatie decenta?
Se folosesc cuvinte ca "hoti", "furt", "prosti" etc.
Pai nu e corect sa fii aplaudacul omului civilizat si care stie unde ii este locul si cum se poarta o discutie intre oameni civilizati ?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 12:45   #58
negoitacata
2 Roti

Stage 5
 
negoitacata's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,727
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[Opel]
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Am fost si eu la acest DYNO "mincinos"...cu un Golf v GTI si din 200cp declarati de producator a iesit pe hartie 199cp
negoitacata is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 16:41   #59
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

Quote:
Originally Posted by negoitacata View Post
Am fost si eu la acest DYNO "mincinos"...cu un Golf v GTI si din 200cp declarati de producator a iesit pe hartie 199cp
puterea "exacta" a unui gti este(parca) de 197(pe dyno) cp, eu asa stiu.
ZAUBER is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 22:22   #60
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Bmw 530 E60 235Hp manual&automat

O diferenta de 2 cai este ca si inexistenta.

Si eu am avut masina aproape stock, masurata pe un dyno MAHA ce era in Timisoara, chiar un FPS2700/5500, dar ceva nu a fost facut bine de operator sau nu stiu ce s-a intamplat. Operatorul spunea ca e sufiecient sa accelereze masina pana la doar 5500 rpm, cu toate ca pe strada, masina impingea clar mai bine peste aceasta turatie.

Last edited by NEo007; 10-01-12 at 22:26.
NEo007 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -