Firme Servicii Auto Tapiterii, Sablari, Vopsitorii, Tractari, etc |
30-05-13, 16:25
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 320
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Quote:
Originally Posted by goreaper
In continuare o lucrare deosebita; o bicicleta de contratimp executata de un atelier privat din Elvetia, la comanda pentru sportivul respectiv (dupa dimensiunile fizice ale acestuia) si care, echipata, depasea 10.000 euro (!).
Lucrarea a constat in restaurarea cadrului si furcii fata (dpdv mai mult optic decat structural).
|
Sclipicii aia fac toti banii )
|
|
|
18-06-13, 13:02
|
#32
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
..da; sclipicii fac toti banii, dar au fost deliciul de final dupa multe zile de munca...(cireasa de pe tort).
Cu deosebita multumire declar ca s-au incheiat si interioarele de carbon kevlar negru/ rosu la X6 M....Ouffff...dupa (aproape) un an...dar mai bine mai tarziu decat niciodata...
|
|
|
20-06-13, 13:40
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Bara fata X6 M (cel la care am lucrat interiorul din carbon/kevlar negru/rosu)cu toate prinderile in fibra de sticla si metal la proiectoarele de ceata, doua seturi de "day lights", patru senzori de parcare si o gramada de plase...+ revopsita.
Si de asemenea am inlocuit siglele "M" cu HAMANN (home made).
|
|
|
11-07-13, 09:59
|
#34
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Last edited by goreaper; 11-07-13 at 10:02.
|
|
|
27-11-13, 12:36
|
#36
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Nu am mai postat nimic de multa vreme...dar noroc cu un prieten care m-a solicitat in rezolvarea unei probleme de ranforsare a unei "jucarii" , o barcuta de nadit (era din ABS extrem de subtire)...si s-a ajuns la asta ---->
|
|
|
27-11-13, 17:11
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Poti posta te rog si niste costuri aproximative pentru elemente de interior de carbon si capace de oglinzi?
|
|
|
12-12-13, 14:22
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Sal.
In principiu nu imi place sa discut despre preturi aici, pe forum.
Preturile sunt decente (raportat la costurile materialelor si volumul de munca implicat), de Romania.
Mai mult, costurile sunt facute pe caz concret, fiecare piesa din interiorul unei masini putand sa puna probleme specifice (sau nu) si astfel costurile sa nu poata fi "bagate" intr-un tarifar fix.
Cel mai bine am sa te rog sa trimiti pe adresa de email fibracarbon@yahoo.com poze cu piesele pe care le doresti modificate si am sa iti raspund in cel mai scurt timp.
|
|
|
13-04-14, 10:42
|
#39
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Am sa mai prezint aici cateva lucrari la cadre de biciclete de sosea si contratimp din fibra de carbon care au suferit diverse evenimente sau proprietarii au dorit restaurari si noi teme grafice. (asa cum au venit la reparat, chiar daca imi doream sa am mult mai mult de lucru la motociclete...)
Prima este un cadru de contratimp la care s-au executat mici reparatii si restaurare in intregime + vopsitorie in teme "Michael Jordan" (la cererea clientului)
...si un cadru KUOTA foarte dificil de refacut mai ales datorita celor patru culori (alb, albastru si doua nuante de argintiu), pe langa reparatia in carbon efectiva.
Last edited by goreaper; 13-04-14 at 10:46.
|
|
|
13-04-14, 10:50
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
SI, in sfarsit a venit vremea si unui DUCATI 999R sa intre in atentia mea dupa mult timp de asteptare, de incercari nereusite, de chinuri mari pentru a incerca sa livrez o calitate demna de o astfel de manufacturare.
Dupa cum stiti 999R este una dintre cele mai scumpe motociclete din categoria sa si absolut toate carenele sunt executate manual din fibra de carbon.
Repararea lor este grea datorita portiunilor de fibra de carbon care nu sunt vopsite, si orice interventie este vizibila prin straturile de rasina si lac.
(Carenei laterala dreapta ii lipseau cu desavarsire cele doua forme ovale ce ies in exteriorul carenei.
Ca solutie am ales sa fabric acele forme provizoriu din chit auto, sa le matritez cu fibra de sticla, iar la final sa vacuumez partea de carena din fibra de carbon ce cuprindea cele doua forme.)
|
|
|
21-04-14, 09:35
|
#41
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
...continuare
|
|
|
29-04-14, 09:56
|
#42
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Si in sfarsit finalul cu piesele vopsite si lacuite.
|
|
|
03-07-15, 09:31
|
#43
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Audi S3
Carbon 2x2 twill 300 gr/m2 pentru exterior.
Carbon/kevlar + fir titan 1x1 plain 300gr/m2 pentru interior si ceva exterior.
Last edited by goreaper; 03-07-15 at 09:41.
|
|
|
|
|