Firme Servicii Auto Tapiterii, Sablari, Vopsitorii, Tractari, etc |
17-04-13, 12:37
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Ramanand in domeniul ciclistic, am reconditionat o sa de viteza, absolut deosebita executata din Texalium bi-axial, doar la nivel estetic.
|
|
|
19-04-13, 13:42
|
#18
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
De asemeni, tot la capitolul ciclism de strada / viteza, am avut o reala provocare cand am primit spre reparatie o tija de sa FSA (Full Speed Ahead) din fibra carbon multi stratificat si multi tesatura ce era rupta transversal in doua bucati distincte si crapata longitudinal..mai rau nu se putea.
|
|
|
21-04-13, 23:59
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Si continuam cu volanul...
Primele carcase din fibra de carbon 2x2 twil 3K sunt gata (fata si spate)
|
|
|
25-04-13, 09:52
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 799
Member of: [SKODA] [AUDI]
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Salut, de imbracat o masina in totalitate in carbon negru/albastru cu plafon, capace oglinzi si jante in carbon negru cat costa? E vorba despre o Skoda Octavia 1.
|
|
|
28-04-13, 16:39
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Aug 2009
Posts: 48
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Salut! ma intereseaza daca se pot realiza faruri si stopuri pentru opel kadett din fibra de sticla
|
|
|
28-04-13, 18:47
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Quote:
Originally Posted by VRS
Salut, de imbracat o masina in totalitate in carbon negru/albastru cu plafon, capace oglinzi si jante in carbon negru cat costa? E vorba despre o Skoda Octavia 1.
|
Nu cred ca are rost un astfel de proiect. Sincer depaseste de zece ori costurile masinii...pentru o skoda...
|
|
|
28-04-13, 18:48
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Quote:
Originally Posted by andrei.pex
Salut! ma intereseaza daca se pot realiza faruri si stopuri pentru opel kadett din fibra de sticla
|
Da, se pot.
Detalii despre lucrare cu poze atasate pe email te rog.
fibracarbon@yahoo.com
|
|
|
15-05-13, 12:31
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
O lucrare care trebuia terminata prin Octombrie anul trecut, dar a fost amanata datorita "disparitiei" clientului...(s-a dovedit ca au fost motive medicale), DAR, mai bine mai tarziu decat niciodata.
Este vorba despre un BMW X6, care la ora actuala este dotat cu un kit exterior HAMANN, iar la interior s-a folosit piele bej / bordeaux (masina fiind tot bordeaux [visinie]). Materialu compozit folosit este un hibrid din fibra de carbon (neagra) cu kevlar (aramid) (rosu) tesut 2x2 twill, 3 K si rasina epoxy...evident.
(...vor urma si poze cu piesele finite si probabil si montate in tot interiorul + un film HD pe www.myspace.com/vehiclepainte/videos)
|
|
|
16-05-13, 12:51
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Pana la terminarea X6 -ului, am inceput si voi termina astazi o carenuta de BMW F800 GS de enduro care este o productie after market, dar care arata mult mai bine decat ce are BMW-ul de fabrica. Piesa a fost sparta si cu cioburi lipsa, deci a trebuit initial refacuta integral si aplicat filler ca sa se obtina o suprafata decenta de copiat.
Din pacate, datorita problemelor financiare si a riscului in utilizarea motocicletei pe teren accidentat, clientul a optat pentru varianta mai ieftina din fibra de sticla, nu din carbon...
|
|
|
18-05-13, 23:21
|
#26
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
..continuare
|
|
|
18-05-13, 23:27
|
#27
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Pe domeniul ciclismului un caduru Specialized fisurat cam 20 cm si lucrat cu fibra carbon 200 gr/m2 UD (uni directional) si NUMAI cu rasina epoxy...nu ca alti amatori care carpesc cadrele dupa aplicarea unui petec de carbon cu rasina poliuretanica ii pierd marginile cu chit auto (alb)! (Se vede foarte bine reparatia alaturata executata de carpaci).
|
|
|
22-05-13, 15:08
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
...si gata.
|
|
|
24-05-13, 16:10
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Mar 2006
Posts: 43
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
....si in sfarsit dupa 4 straturi de fibra de carbon (ultimul fiind UD) si inca 4 de rasina epoxy (slefuit fiecare start dupa 24 de ore de uscare), am reusit sa ajung la stadiul de vospitorie in cele trei culori: alb perlat, rosu si visiniu. Dupa multiple izolari si aplicari de vopseluri, a urmat inscriptionarea (cu alb perlat si sabloane) si lacuirea finala.
Last edited by goreaper; 24-05-13 at 16:12.
|
|
|
27-05-13, 11:39
|
#30
|
Stock
Join Date: Apr 2013
Posts: 2
|
Re: Fibra Carbon (reala), Aramid (Kevlar), Zylon, Texalium la interior...si nu numai.
Superb! Keep up the good work!
|
|
|
|
|