Go Back   Forum 4Tuning > Car Styling > FIBRA DE STICLA/CARBON, CHITUL, VOPSEAUA SI ALTELE

Reply
 
Thread Tools
Old 19-12-12, 20:01   #451
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Te mai poti folosi de formele pieselor vopsite, canturi, curbe unde sa faci pierderile, nu trebuie neaparat sa le faci in diagonala. Exista cam la orice producator de vopseluri produse speciale pt pierderi.
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 19-12-12, 21:21   #452
paul bmw

Stage 2
 
paul bmw's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 55
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by mike-fullspeed View Post
Aici voiam sa ajung..... Nici odata nu mi-au iesit pierderile perfect pe culorile deschise fara sa folosesti acea "rasina" ii spun eu.... e cea care se pune in vopsea atunci cand se prepara.... sau liant, nu stiu denumirea stiintifica!
De fiecare data se vedea patata, umbre.... nu le vedea oricine, dar eu ca stiam ca acolo e pierderea imi sarea in ochi!

Paul a explicat foarte bine!

De asta am intrebat.... credeam ca stiti voi alte variante! ms!
iti dau un exemplu,glasuritu recomanda pt argintiu si auriu folosirea rasinei cum ii spui tu,drept sa-ti spun nici io nu stiu cum se cheama exact noi ii spunem simplu m50!io am incercat sa fac pierderi si fara le faci dar trebuie sa te joci un pic cu presiunea aerului cobori sub 2bar si o scoti pana la urma dar atentie la ce am spus mai sus varianta de culoare un pic mai inchisa !!!
sper sa-ti fi fost de ajutor!!
acuma as veni cu o idee ce var fi de folos la foarte multi meseriasi vopsitori cat si tinichigii din romania,ar trebui sa_ne unim cativa si sa facem un forum in care sa dicutam despre vopsitorie ,tinichigerie ,scule ,probleme intalnite ,asigurari ,noutati,tuning ,aerografie,scule la mana a doua etc!aici afara exista si ne ajuta foarte mult si asa am putea fi toti in contact si ne am putea ajuta intre noi in diverse probleme pe care le intalnim!!
ce parere aveti???
un salut!
paul bmw is offline   Reply With Quote
Old 19-12-12, 21:24   #453
paul bmw

Stage 2
 
paul bmw's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 55
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by Bogyciu View Post
Te mai poti folosi de formele pieselor vopsite, canturi, curbe unde sa faci pierderile, nu trebuie neaparat sa le faci in diagonala. Exista cam la orice producator de vopseluri produse speciale pt pierderi.
sunt deacord cu tine ca poti sa te folosesti de formele pieselor pt pierdere dar...problemele apar intotdeauna pe o suprafata plana de ex usa si acolo nu te ajuta nimic si atunci trebuie sa te duci pe diagonala,incearca si o sa vezi!!!
ceau!!
paul bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 16:30   #454
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

@paul bmw nu stiu unde zici tu ca ai fost mai dur ? eu te-am ironizat putin la inceput pentru ca am crezut ca esti unul din multii pafaristi de pe forum care vorbesc aiurea, dar scuzele mele am vazut ca stii ce vorbesti si cel mai important vorbesti din experienta nu de la televizor.
legat de pierderi ( blend-in ) ce ai spus tu e valabil, cu unele adaugiri cel putin asa fac eu: sa zicem ca ai de vopsit 2 usi in filler si faci pierdere pe aripa de fata si aripa de spate, le matuiesc si pe ele cam 2/3 apoi izolez dar nu ii pun banda las hartia putin mai ridicata sa intre gazele de lac si sub ea ( sa nu se faca linia aia care ar fi daca ii pui banda direct ) apoi dau o mana de vopsea la piesele centrale, daca e cazul mai dau o mana tot pe ele, apoi mana finala de vopsea o dau pe piesele centrale si pe cele de pierdere cam 1/2 din piesa si cum bine ai spus nu te duci drept ci faci o diagonala eu dau mai mult in partea de sus a piesei si ma retrag in partea de jos ( treaba cu presiunea mai mica sau mai mare o fac si eu pe partea de final unde faci pierderea si te chinui putin sa o scoti cat mai bine ) apoi dau o mana de lac la piesele centrale las timp de aerare si a 2-a mana o dau peste tot inclusiv pe piesele de pierdere, o mai las putin si la final doar pe zona de piedere dau cu lac diluat cam 1/2 lac 1/2 diluant ( eu il mai diluez si cu nitro ) dar cu volumul mai strans ca altfel o ia instant la vale, sau mai e si o alta varianta sa dai la sfarsit pe zona de pierdere cu diluant reducator, oricum ideea e aceasi sa reduci/estompezi cat mai mult posibil gazarea de pe finalul zonei de pierdere. Acum treaba cu polish-ul e ca la final tot mai ramane putin gazat la marginea zonei de pierdere si daia am spus ca ii dau si polish deci de la marginea zonei de pierdere si pana la marginea piesei, insist ceva mai mult pe zona cu gaze apoi ii dau luciu la restul piesei ce a ramas nevopsita.
Cam asta ar fi la mine cu pierderile, @paul bmw treaba cu rasina aia de care spui tu am auzit de ea, dar parca stiam ca e doar la alea pe baza da apa, oricum sincer sa fiu eu unul nu am folosit. Ce ai spus tu cu forumul ar fi o idee buna dar cine sa-l faca ?
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 21:36   #455
mike-fullspeed

Stage 5
 
mike-fullspeed's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Rasina se foloseste si la vopseaua pe diluant... eu nu fac pierderi pe culori deschise fara ea.... dar trebuie sa dai lac pe tot elementul.....

wheelman2009 cum faci tu pierderile nu cred ca iese perfect si polisezi mult dupaia....

La o pierdere ca lumea nu trebuie sa dai lac pe luciu... chiar si asa freci la ea si parca tot nu e cum trebuie..... Asa iei pe scotch bride tot elementul si ii dai lac plin!
mike-fullspeed is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 21:59   #456
paul bmw

Stage 2
 
paul bmw's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 55
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

daca am inteles bine el face pierdere si cu vopsea si cu lac,parerea mea este ca dupa ai mult de lucru!!sfatul meu este matuie complect piesele unde faci pierderea cu smirglu de min 1200 max 2000 sau scoth brite gris ,fa pierderea cu vopsea si lacuieste piesa toata cu 2 maini ca si restul pieselor,daca o faci asa pt economie nu castigi mai nimic la lac ,in schimb a doua zi pierzi timp la lustruit!!
rasina ce ziceam io o folosesc pt ca vopsesc numai pe apa ,vopsele metalizate pe baza de diluant nu exista aici de multa vreme,exista doar nemetal!!
paul bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 22:09   #457
paul bmw

Stage 2
 
paul bmw's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 55
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

mai am ceva sa-ti zic cu pierderile ,daca prinzi un client pretentios si iti pretinde sa nu se vada diferenta de culoare si iti mai cere aceiasi textura a lacului ce faci??ma refer la cretul din fabrica ca toate vin asa ,sunt foarte multi mai nou ca nu le place lacul intins si le place sa aiba cretul ala din fabrica ,asta-i altaa tema si o problema la un refinis de calitate imagineazati o piesa cu vopsea originala si cealalta cu un lac super intins!!!
meseria asta nu-i usoara de loc daca vrei sa concurezi cu fabrica de asta spuneam ca va pot ajuta cu diferite probleme ,pentru ca aici din 6 in 6 luni vin tehnicieni ne aduna pe toti vopsitori din zona ne duc la fabrica si ne arata noutati materiale ne dau raspunsuri la muuulte chestii,ne lasa sa probam materiale ne arata smecherii noi
bafta multa si pierderi reusite!!
paul bmw is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 21:46   #458
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

@paul bmw hai ca pana la urma ne-am inteles eu daia ziceam de polish, am facut si cum spune-ti voi cu lac la toata piesa peste zona de blend-in dar numai daca vopseaua veche nu arata prea bine, eu unul daca ii dau lac la toata piesa nu mai consider ca e chiar pierdere si nu e asa mult de munca la polish ca merge repede cu masina de polishat ( eu unul sunt invatat cu greul tampoane de lemn si la mana, cand bag masina de slefuit sau polishat parca e joaca )
Acum ce spui tu de cretul ala din fabrica ( efectul ala estompat de coaja de portocala ) mie unul sincer nu-mi place si prefer sa dau lacul cat mai intins ( asta la vopsiri totale ), ca in rest e cum spui tu, incerci sa il scoti cat mai aproape de ce a dat robotul in fabrica. Treaba cu training-ul e foate buna, ca tot timpul mai apare cate ceva nou si e bine sa stii cu ce se mananca. Legat de vopseaua pe baza de apa mie unul nu imi place, o prefer pe cea clasica pe solvent e mai putin pretentioasa, dar ai dreptate pe afara nu prea mai exista. Oricum, daca o sa mai am pe vopsit pe apa o sa te mai intreb pe tine ca vad ca lucrezi numai cu asa ceva. Bafta si spor la treaba. PS : de curiozitate in ce tara lucrezi ?

Last edited by wheelman2009; 21-12-12 at 21:50.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 22:10   #459
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

pai si normal dupa ce il faci sa ne trimiti si noua linkul ca sa ne logam si apoi sa ne dam si noi cu parerea Bafta.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-12, 17:17   #460
flaviusbox

Stage 3
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 166
Default Vopsire Bord

Am o intrebare pt cei care se pricep!

Se poate,se merita vopsirea bordului dintr-o culoare in alta? Am pe cineva care are bordul crem la masina si vrea sa il faca in culoarea coniacului sau ceva de genul.

Stie cineva ceva indrumari cu avantajele si dezavantajele de rigoare?
flaviusbox is offline   Reply With Quote
Old 26-12-12, 17:59   #461
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Vopsire Bord

De din piele sau plastic?
Eu am din plastic consola centrala si a fost facuta din mahon in gri.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 26-12-12, 18:18   #462
flaviusbox

Stage 3
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 166
Default Re: Vopsire Bord

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
De din piele sau plastic?
Eu am din plastic consola centrala si a fost facuta din mahon in gri.
te salut nu stiu din ce o fi....cred ca e plastic! e bord de bmw e36
flaviusbox is offline   Reply With Quote
Old 02-01-13, 19:07   #463
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Vopsea/ lac crepat

Am o intrebare mai ciudata pentru cunoscatori.
Cum pot sa fac vopseaua sau lacul sa crape dupa aplicare? Sigur ati vazut astfel de crapaturi care seamana cu crepaturile pamantului in urma secetei. Ma intereseaza sa stiu cum obtin asa ceva.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 05-01-13, 18:01   #464
umbra09
VW Driver

Stage 5
 
umbra09's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 384
Member of:
[VW]
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

salut ma scuzati ca intervin nu stiu exact unde sa intreb. vreau sa imi fac barile de la masina lucioase merge sa le chituiesc adica tine chitu pe plastic???
umbra09 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-13, 11:06   #465
crom37

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 1
Default Alegerea pistolului de vopsit

Salut, am facut acest thread pentru ce cei care vor sa isi cumpere un pistol de vopsit, si au anumite intrebari despre pistoale si ce vor sa faca cu ele.

Sunt multe tipuri si marci de pistoale de vopsit cu diferite tehnologii care se potrivesc pentru anumite intrebuintari. Asadar nu poti sa zici ca il iei pe cel mai scump si automat ai luat cea mai buna decizie.

Eu vreau sa imi cumpar un pistol pentru a vopsi in principal cadre de bicicleta si anumite piese mai mici. Din ce am citit multi recomanda pistoalele HVLP sau cele cu tehnologie similara,dar am vazut ca exista acele mini spray guns care sunt folosite pentru a repara zgarieturi si alte mici detalii la caroserii de masini. Intrebarea mea ar fi, este mai bun un mini spray gun pentru obiecte mai mici de genul cadre de bicicleta, si daca da de ce?
Si a doua intrebare un pistol HVLP normal este la fel de bun pentru asta ca un mini spraygun?

Last edited by crom37; 15-01-13 at 11:12.
crom37 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -