Go Back   Forum 4Tuning > Car Styling > FIBRA DE STICLA/CARBON, CHITUL, VOPSEAUA SI ALTELE

Reply
 
Thread Tools
Old 06-07-11, 20:16   #181
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Bogy, in primul rand multumesc f frumos de raspuns! Singurul de altfel dar chiar m-a facut sa nu il pun in seara asta pe masina( vortexul).
El e nou, luni mi-a venit, deci nu e crapat , sters, ... nou, luceste ... etc
Ideea e ca am vazut ca in timp lacul asta , care e cam subtire / superficial s-a exfoliat, crapat, sters. De asta eu m-am gandit: orea nu se poate sa il fac mai gros , mai rezistent???Pe mine atsa ma intereseaza.

Mersi frumos inca odata!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-11, 20:52   #182
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

E carbon sau fibra/plastic? Doar pt o lacuire, avand in vedere ca e piesa noua, fara defecte, se foloseste o pasta abraziva si o pasla (cum ii mai spun altii scotchbrite). E pacat sa nu ii dai un lac frumos si de calitate, mai ales ca nu poate costa extraordinat de mult si nu ai sa stai apoi sa il dai jos de pe masina la fiecare 6 luni.
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 06-07-11, 21:00   #183
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

E plastic, dar folia aia sau ce are pe el imita carbonul estraordinar de bine iar peste vine un strat infim de subtire de lac. Stiu de la cineva care are unul la fel ca in timp, e vb de luni, s-a crapat/ exfoliat lacul si arat f urat acum.
Si e exact cum zici si tu, nu prea imi vine sa il dau jos des de pe masina mai ales ca il lipesc cu silicon bine ca sa nu zboare de acolo!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 00:26   #184
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

@giszmo daca ai contra-aripa stramba si o indrepti evident ca trebuie sa ii dai si cu chit, filler, vopsea si lac, se sfefuieste mai greu dar asta e, in rest ce nu e lovit sau a fost dar schimbi piesa evident ca nu dai cu nici un chit ca nu are rost in schimbi le matuiesti bine P600-P800 dar daca piesele respective au multe imperfectiuni, zgarieturi ( cum sunt pe capote de la pietricele) cel mai bine le iei cu P360-P400 apoi le imbraci in filler ca sa fi sigur ca scapi de defecte, am avut situatii cand am imbracat toata masina in filler tocmai pentru ca era plina de mici defecte si zgarieturi, am muncit mai mult dar in final a iesit perfect.
@magnex daca spui ca lacul ala e dat foarte subtire pe eleron si sunt sanse mari sa se exfolieze, cel mai bine iei eleronul cu P800 il stergi, apoi il degresezi bine si in final ii dai 2 maini de lac, la un eleron mai mult de 200 gr lac +100 gr intaritor nu ai nevoie, deci ca si materiale mai mult de 40-50 de lei nu are cum sa te duca.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 06:42   #185
Bogyciu

Stage 5
 
Bogyciu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

La matuit 800 e destul de mult... 1200 e recomandat.

Referitor la ciupituri de pietricele, cel mai bine "stergi" putin chit in fiecare (stiu, pot fi mii) si apoi dai filler deasupra. Daca dai filler direct risti sa iti apara iar ciupiturile dupa ce il slefuiesti, iar daca insisti sa scooti fiecare ciupitura ai sa ai o suprafata valurita apoi.


Contraaripa as indreptao cat mai bine apoi un strat de insonorizant mai gros deasupra si asta e, nu tre sa fie perfect, mai ales ca nu e la vedere.
Bogyciu is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 08:01   #186
B 88 URS

Stage 5
 
B 88 URS's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,576
Member of:
[VW]
[Opel]
Cool Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Salutare, stie cineva de unde pot "procura" si eu SONUS ALUMINIUN POLISH ? Danke
B 88 URS is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 12:20   #187
brotacel

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 44
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

salut , am si eu o problema mia facut cineva aripile de pe spate la masina din fibra si nu mi a finisato bine au ramas mici gaurele , am tot incercat sa dau cu chit si tot nu imi ies cind dau fileru imi apar atunci se vad cel mai bine , imi zice si mie cinea ce asa putea sa fac va rog ?
brotacel is offline   Reply With Quote
Old 11-07-11, 14:39   #188
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

incearca sa ii dai 2 maini de filler ud pe ud in straturi mai groase, sau un chit de pistol ca pe ala il poti da gros, slefuiesti si apoi dai filler.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-11, 21:16   #189
brotacel

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 44
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

cum adica ud pe ud , adica mai multe straturi unu dupa altu ? Dar daca as da cu un chit mai fin nu ar merge ?
brotacel is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 12:12   #190
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

da, poti sa dai 2 maxim 3 straturi pline unul dupa altul cu timpi de aerare intre straturi de 10-15 min, multi dau un strat si atat, eu unul tot timpul dau 2 straturi pline si cateodata chiar 3, sau chit de pistol si apoi 2-3 de filler si in felul asta scapi de toate imperfectiunile, oricum poti sa-i dai si un chit subtire peste gaurele, dar dupa ce il slefuiesti obligat trebuie sa-i dai si filler, incearcale pe cele de la Novol sau Klar, eu am dat cu ambele si acopera foarte bine, asa ca bafta si sopor la treaba.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 20:31   #191
brotacel

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 44
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

am inteles , ms mult o sa incerc si o sa vad daca imi iese
brotacel is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 22:03   #192
kowally

Stage 5
 
kowally's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 724
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Salut baieti!Am facut rost de niste jante CMS in 3 prezoane , evident pt dacie si ma gandeam sa ii dau o vopsea neagra foarte stralucitoare.Am cumparat un set care continea , pistol de vopsit, pistol de curatat cu jet, pompa de umflat pneuri, si pistol de curatare.Am facut rost si de un compresor mai mic de la un prieten caruia nu ii mai trebuia si vreu sa ma apuc de treaba. Prietenul care m-a invatat cum se foloseste pistolul de vopsit mi-a spus ca inainte sa dau cu vopsea pe jante va trebui sa dau cu un grund special care mentine vopseaua pe aluminiu mai mult timp si o face mai rezistenta.Cum este plastofixul pt plastic asa este si grundul acesta pt aluminiu.

Am cautat pe net cum se numeste acest grund si am gasit "VAROSIL - GRUND ALCHIDIC PENTRU ALUMINIU SI CONFECTII DIN ALUMINIU" Este bun acest grund?

http://www.varosil.ro/ro/prod/p/grun...i-din-aluminiu

M-am documentat pe forum ca sa vad cum se aplica grundul, vopseaua si ce mai trebuie sa fac inainte si dupa.Din cate am vazut aici eu as vrea sa fac in felul urmator:
Spal jantele bine bine, le slefuiesc(le matuiesc), le degresez cu diluant, dau cu filler(spritzchit)"""dar aici vine problema, merge sa dau cu spritzchit sau neaparat cu ce am scris eu mai sus""", slefuiesc apoi usor cu apa si cu smirghelul aferent ca sa intepartez impuritatile, degresez iar cu diluant , iar apoi dau cu vopsea si in final cu lac.Am inteles ca nu este bn sa iau vopsea cu lac in ea pt jante dar de ce nu stiu, poate ma lamuriti voi.Deci in final este bine ce fac?Nu vreu sa imi sara vopseaua imediat la primele spalari . sau noroi.

Cat trebuie sa las spritzchitul sa se usuce inainte sa dau cu vopsea?pt ca nu vreu sa mi se intample ce mi s-a intamplat si cu grundul.Am fost mai demult la un "vopsitor" sa imi vopseasca bicicleta, mi-a dat cu grund, l-a lasat 30-45 min sa se usuce iar apoi l-a slefuit .Am vazut ca atunci cand slefuia se dadea grundul jos rulanduse in cantitati mici ce 5 mm ca si cum nu s-ar fi uscat suficient dar l-am lasat in pace crezand k e meserias bun si dupa ce a inceput sa dea cu vopsea a inceput vopseaua sa se increteasca si apoi dupa ce a terminat bicicleta mi-a zis ca cica trebuia sa las grundul vreo saptamana sa se usuce.
Si intre vopsea si lac , cat timp trebuie sa las?
Ce vopsea si lac este bine sa cumpar?
Astept un raspunt cat mai aproape de adevar si va multumesc mult de tot pentru atentia si rabdarea acordata pentru a imi citi postul
__________________

[B]
Dezmembrez cielo+motor

LIVRARE GRATUITA LA BUCURESTI SAU CALARASI
kowally is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 12:20   #193
hellker

Stage 5
 
Join Date: May 2004
Posts: 929
Default LAC auto rezistent

Salut,va rog sa-mi recomandati un LAC auto foarte rezistent,imi voi sabla jantele si vreau sa le dau un lac dupa ...habar nu am care sunt varfurile pe piata si as dori sa stiu ce as putea utiliza,bineinteles produse de care pot face rost de pe piata din romania ...nu cine stie ce produse folosite de nasa)))
Va multumesc.
__________________
Ex opel calibra& borbet A 16" 9j 215/40r16
EX vauxhall vectra& irmscher star sport 17" 225/45 zr17
ford mondeo 2006& OEM alloy 17'' 205/50r17
dacia 1300'71 ...&tablE
Ex e39 528i ..&style 42
latest...E38 728iA oxford green... running on...coming soon AEZ MITA 20 inchx9j ET10 +245/35ZR goodyear F1 asymmetric
hellker is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 13:11   #194
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

daca spui ca ai luat un set de pistol de vopsit, pompa etc. sigur pistolul e de proasta calitate, probabil ai dat pe set 150-200 lei, iar un pistol cat de cat bunicel nu prea gasesti sub 500-600 lei, bune sunt de la 1000 lei in sus, eu am vreo 4 pistoale fiecare cu treaba lui, plus regulatoarele de presiune, deci ce ai luat tu e de hobby si vei putea vopsii cu el dar nu va iesii prea bine, compresorul daca e mic iar o sa fie greu ca nu vei avea debit de aer suficient, asa ca dupa ce dai pe o janta mai stai putin sa faca presiune si dai pe urmatoarea si tot asa. etapele pe care le-ai spus tu sunt in mare parte bine, daca jantele au mai fost vopsite incerca sa cureti cat mai bine vopseaua veche ca sa nu ai surprize, apoi dai filler, vezi ca e unul de la Klar GPH 30-1 care e recomandat pentru suprafete din aluminiu si dupa ce il dai lasi jantele sa se usuce peste noapte si a 2-a zi slefuiesti filerul, P600-P800, el se poate slefuii si mai repede dar in conditii de uscare fortata in cuptor. In final le speli le lasi sa se usuce, le degresezi bine ( cu degreseant nu cu diluant ) si apoi le dai vopsea 2 maini si lac tot 2 maini, vopseaua aia de care spui tu ca are lac in ea e duralchidica si poti sa dai si cu aia dar nu e asa de rezistenta in timp, asa ca bafta si spor la treaba.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 16-07-11, 21:25   #195
dexter_20

Stage 5
 
dexter_20's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,117
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: LAC auto rezistent

Lac ceramic de la Standox. Stiu ca e cel mai rezistent la zgarieturi, dar iti vei blestema zilele la polish
dexter_20 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -