Go Back   Forum 4Tuning > Car Styling > FIBRA DE STICLA/CARBON, CHITUL, VOPSEAUA SI ALTELE

Reply
 
Thread Tools
Old 08-01-11, 17:15   #61
kinderu

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 242
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post
Tocmai ... nu se gandesc ca se uita milioane de oameni la ei ...
nu ii intereseaza ......
kinderu is offline   Reply With Quote
Old 14-01-11, 13:12   #62
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Pistol vopsit

eu am la pistolul de vopsea duza de 1.3 mm, la ala de lac am de 1.4 mm, iar la ala de primer duza e de 1.7 mm, oricum e bine sa nu dai primer cu pistolul cu care vopsesti si la fel de bine e sa ai un pistol de vopsea si unul de lac, adica fiecare cu treaba lui si mare la atentie la curatarea temeinica a pistolului dupa fiecare folosire, ca si pistoale de top recomand arhicunoscutele SATA si IWATTA, ambele sunt foarte bune si intrele ele e o diferenta doar de preferinta, DEVILBISS sunt bunicele dar nu se compara cu cele 2 din varf, dar se pot folosi cu rezultate bune si pistoale mai ieftine daca sti sa le folosesti si obligatoriu trebuie sa ai un regulator de presiune ca nu sunt foarte scumpe si sunt indispensabile daca vrei sa ai o finisare de calitate( unele modele de SATA au regulatoarele incorporate in maner) .

Last edited by wheelman2009; 14-01-11 at 13:27.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-11, 13:51   #63
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Despre vopsea si vopsire/lacuire

zicea cineva mai sus ca la final se da doar cu diluant reducator ( de pierdere ) dar sincer sa fiu e cam riscant ca s-ar putea sa o ia lacul la vale, oricum probabil ca se da doar extrem de putin, iar de polisat dupa tot trebuie sa polisezi ca sa iasa perfect si sa nu se mai cunoasca zona de intrepatrundere intre suprafata vopsita si cea veche, pierderea o poti face daca nu ai diluant de pierdere si cu putin diluant nitro in mana finala de lac dar atentie la aplicare ca o ia la vale instantaneu.

Last edited by turbojack; 15-01-11 at 00:48.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-11, 14:03   #64
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 142
Default Re: Lac Auto

stiu ca in cazul agentului de matuire conteaza mult procentul in care il pui in lac si in functie de asta iese semi-mat, sau mat, dar daca vrei mat pur si simplu cel mai bine dai cu un lac mat, agent de matuire nu am folosit dar cu lac mat am dat si a iesit destul de bine, iar ca tehnica speciala nu stiu ce sa zic ca mie unul nu mi sa parut foarte greu de dat.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-11, 16:15   #65
edmond51

Stage 1
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 17
Default Re: Pistol vopsit

Nu incerca cu pistoale ieftine ca nu faci decat sa te amagesti,strange bani si cupara-ti ceva de firma ca sa fii sigur de ele,un sata 2000 bun si ingrijit la mana a doua il gasesti 7,8 mil si isi merita bani.

Mod.edit: post editat.Pentru anunturi postati aici.

Last edited by turbojack; 15-01-11 at 01:05.
edmond51 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 00:27   #66
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by edmond51 View Post
daca vopseaua e metalizata,matuiesti toata piesa[aripa,usa ce ai tu de vopsit]vopsesti ce vrei tu astfel,dai o mana pe ce ai reparat,apoi urmatoarele le intinzi din ce in ce mai mult .nu trebuie sa vopseti toata piesa,apoi o lacuiesti pe toata ...
Valabil si pentru vopseaua nemetalizata vopsirea cu pierdere chiar daca este cu lac inclus.In cazul vopsirilor locale de evitat vopsirea pana la elementul vecin,in acest fel facandu-se mai usor trecerea de la o vopsea la alta.Este de stiut ca nici mama vopseleleor nu va fi identica cu cea de pe masina.Orice cod de culoare necesita niste corectii (asa numitele variante) functie de marca de vopsea folosita si nu numai.Un cod de vopsea "pe apa" diferea de acelasi cod "pe solvent".Vopseaua "pe apa" este necesara mai multa cu 15-20% decat cea "pe apa".
Cele doua tipuri de vopsele necesita obligatoriu tipuri diferite de degresanti inainte de vopsire.
Folositi obligatoriu si degresanti antisil.Barile de plastic cer obligatoriu utilizarea de lavete antipraf.In cazul in care apar pete de grasime,nu mai insistati,ci stergeti tot elementul si reluati vopsirea (daca doriti o vopsire de calitate).
Matuirea elementelor ce doar se lacuiesc se face cu smirghel hidro de P 1000-1500 .O scursatura de lac se rezolva relativ usor daca stratul este suficient de gros.
Majoritatea lacurilor necesita un strat si jumatate de lac,adica prima "mana " gazat si urmatoarea in plin.
Respectati dilutia necesara atat la vopsea cat si pentru lac.
De asemenea nuanta de culoare metalizata difera functie de debitul reglat.
O vopsire "gazata" scoate la suprafata pigmentul deschis la culoare,iar una cu "mana" plina va scoate pigmentul inchis la culoare.Trebuie gasit echilibrul si respectata reteta.
O vopsire facuta cu acelasi pistol si aceeasi vopsea,va releva 3 nuante diferite daca este facuta de 3 vopsitori diferiti.
Grija mare la nuantele de verde-albastri de la Ford si cele de albastrui de la VW.Acestea si multe altele cer vopsire obligatorie in blendin.
Grija mare la culorile nemetalizate de la Renault,chiar daca sunt albe.Cele fabricate in Turcia nu sunt conforme codului producatorului.
__________________

Last edited by turbojack; 15-01-11 at 00:48.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 01:46   #67
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post

Sa dam un stop la 4:41 pe film ....
Va referiti la acel holsurub?
Este tipic englez,seamana foarte mult cu cele pentru lemn.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 14:50   #68
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

Da-l dreaq de surub ... gaurile alea din chit nu le vezi ?
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 20:10   #69
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

trebuia sa nu spui din prima minutul la care sa pui stop sa fi vazut cati si-ar fi dat seama...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 23:50   #70
dreaq

Stage 5
 
dreaq's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

Nu prea are cum sa nu-ti sara in ochi.
dreaq is offline   Reply With Quote
Old 16-01-11, 15:56   #71
sorcer

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,036
Default Re: Vopsitorie de 2300 de lire sterline la o masina de 17.000 de lire

bucata aia zici ca-i vopsita de mine in garaj cu compresoru+pistolu meu total neprofesional =))

ps. ca sa fiu obiectul nu vopsitu e facut aiurea , ci pregatirea nu a fost facuta bine !
sorcer is offline   Reply With Quote
Old 16-01-11, 17:10   #72
kinderu

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 242
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Lacul de pierdere se utilizeaza ca atare,adica lac,nu se amesteca cu vopseaua.
Se utilizeaza doar in cazul aplicarii de vopsele cu lac peste,atat pentru vopselele "pe apa" cat si pentru cele "pe solvent".
Tehnic se aplica doar la delimitarea partii vopsite cu cea care nu se vopseste.Partea ce nu se vopseste, dar urmeaza sa fie aplicat lac de pierdere peste,se matuieste cu un smirghel hidro de P1500-2000.
In lipsa lacului de pierdere se poate supradilua la 1/2 cu diluant,lacul deja preparat .
DACA SMIRGHELUIESTI CU P2000 ) NU MAI PRINDE LAC ...NU MAI SCRIETI FRATE PROSTII )))))
kinderu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-11, 17:11   #73
kinderu

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 242
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Diluantul este volatil si se evapora.Are rolul sa uniformizeze luciul intre lacul nou si cel vechi.In tehnica profesionala nu se utilizeaza asemenea artificii;se vopseste elementul integral.
DOAMNE FERESTE ) CEL MAI BUN SHOW )) EVER CEA MAI TARE COMEDIE TEHNICA
kinderu is offline   Reply With Quote
Old 16-01-11, 17:16   #74
kinderu

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 242
Default Re: VOPSEAUA

Quote:
Originally Posted by costyaro View Post
am si eu niste intrebari:
cu ce sa dau peste chit ca sa nu imi mai iasa galbeneala prin vopsea(masina este alba,)?
cu grund?(masina a fost avariata usor aripa spate si am facuto pe casco,dupa 4 luni s-a ingalbenit zona reparata)
trebuie indepartat chitul vechi?
multumesc.
RASPUNS CORECT NU MAI ASCULTA PROSTII ......
MESTERII CARE TI-AU FACUT MASINA ORI NU AU DAT FULLER ORI AU DAT SI L-AU MATUIT PREA MULT ...IN VOPSEAUA ALBA SE VEDE DACA NU A FOST ACPERITA ...SAU MAI E VARIANTA CA A ACOPERIT PREA PUTIN CU VOPSEA IN ZONA CHITULUI SI INTRE TIMP VOPSEAUA S-A TRAS ......CONCLUZIE ...MATUITA PIESA CU 800 1000 APOI SE DA IAR VOPSEA PANA ACOPERA (APOI LAC DACA ESTE CAZUL )
__________________
tune your dreams
kinderu is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 20:45   #75
Tod3rik

Stage 5
 
Tod3rik's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,242
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Este adevarat ce zice colegu...pe portiunea pe care vrei sa faci pierderea se slefuieste cu P800 pe masinuta cu interfata ca sa nu spargi lacul..iar dupa se slefuieste cu schotch brite gri/negru cu pasta de matuit la apa...bafta all
Tod3rik is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -