Go Back   Forum 4Tuning > Car Styling > FIBRA DE STICLA/CARBON, CHITUL, VOPSEAUA SI ALTELE

Reply
 
Thread Tools
Old 17-07-11, 02:30   #196
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,693
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: LAC auto rezistent

Quote:
Originally Posted by dexter_20 View Post
Lac ceramic de la Standox. Stiu ca e cel mai rezistent la zgarieturi, dar iti vei blestema zilele la polish
cum adica? se exfolieaza la polish?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 17-07-11, 02:33   #197
dexter_20

Stage 5
 
dexter_20's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: LAC auto rezistent

In nici un caz. Se polish-eaza foarte greu
dexter_20 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-11, 12:17   #198
elspa

Stage 5
 
elspa's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 10,815
Default Re: LAC auto rezistent

lac aplicat electrostatic (powdercoating). noi asa acoperim jantele atat vopsite cat si polishate. de altfel asa vin acoperite si din fabrica.

300-400 ron setul de jante in functie de dimensiune.

da-mi pm pentru detalii sau 0722 340 642

rezultate poti vedea aici:
https://forum.4tuning.ro/671-firme-se...c/page-13.html
__________________
Bujii NGK si DENSO Iridium.Kituri Admisie. Galerii evacuare. Sisteme de evacuare. Tobe finale.Turbine Kituri Turbo. Blow Off. Kituri Intercoolere. Accesorii turbo. Ambreiaje sport. Banda termoizolanta. Methanol Injection. Lambo Doors.
www.SRZ.ro - SPA Racing ZONE

Sablare si PowderCoating - reconditionari jante, etrieri, etc
Da-ne un like pe Facebook
https://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms

My Corvette C7 Stingray
https://masinamea.4tuning.ro/chevrolet/corvette/3898/

Last edited by elspa; 17-07-11 at 12:21.
elspa is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 14:34   #199
kowally

Stage 5
 
kowally's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 724
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Quote:
Originally Posted by wheelman2009 View Post
daca jantele au mai fost vopsite incerca sa cureti cat mai bine vopseaua veche ca sa nu ai surprize, apoi dai filler, vezi ca e unul de la Klar GPH 30-1 care e recomandat pentru suprafete din aluminiu si dupa ce il dai lasi jantele sa se usuce peste noapte si a 2-a zi slefuiesti filerul, P600-P800, el se poate slefuii si mai repede dar in conditii de uscare fortata in cuptor. In final le speli le lasi sa se usuce, le degresezi bine ( cu degreseant nu cu diluant ) si apoi le dai vopsea 2 maini si lac tot 2 maini, vopseaua aia de care spui tu ca are lac in ea e duralchidica si poti sa dai si cu aia dar nu e asa de rezistenta in timp, asa ca bafta si spor la treaba.
Ms mult de tot pentru informatii.Jantele au vopseaua originala pe ele decat ca sunt putin zgariate .Am cautat pe net sa vad cat costa klar gph 30-1 si am nimerit pe pagina lor unde am aflat mai multe detalii despre el.

Tu ai spus ca dupa ce dau cu filler trebuie sa il las sa se usuce peste noapte( eu ma apuc sa vopsesc pe la 6:30-7:00 seara cand se face mai racoare iar peste noapte pana la 8:00 9:00 dimineata cand o sa ma apuc sa dau cu vopsea o sa treaca vreo 14 ore, iar aici scrie ca dupa maxim 8 ore sa dau cu vopsea http://www.klar.ro/pdf/klar-gph-30-1...iv-fosfant.pdf )

Tu ai zis sa slefuiesc cu P600-P800 iar pe site scria "Degresare si slefuire uscata cu P 320 , sau slefuire umeda cu P400

In legatura cu vopseaua tot acolo pe site scria sa dau numai cu KLAR A 11 Vopsea acrilica 2K HS sau KLAR B 21 Vopsea baza apa.Merge sa dau si cu alta vopsea acrilica ori pe baza de apa sau numai ce imi recomanda ei.

Mai multe informatii despre filler aici .
http://www.klar.ro/ro/c/grundfilleri...v-fosfant.html
http://www.klar.ro/pdf/klar-gph-30-1...iv-fosfant.pdf

Tot pe acest forum am citit ca trebuie sa dau si cu intaritor dupa ce dau cu vopsea si lac.Acest intaritor intareste vopseaua sau o face sa se usuce mai repede?Este obligatoriu?
Pe la ce preturi ajunge un litru de filler cat sa imi ajunga pentru 2 straturi pt 4 jante?

Si ca sa vopsesc niste spoilere din plastic, pot folosi si altceva inafara de plastofix, pt ca mi se pare cam scump ?
Mi-a spus cineva ca el a pus elasticizant in vopsea pentru a vopsi plasticul.Cum si cat se pune acest elasticizant si de care sa cumpar?Este mai ieftin asta?

Eu am mai multa incredere in cineva care a mai folosit asa ceva decat in cei de pe site care imi spun tot felul de lucruri sau in vanzatorul de la magazin care s-ar putea sa fie un bulangiu care sa ma faca sa cumpar numai ce este scump ca sa faca el vanzare.
__________________

[B]
Dezmembrez cielo+motor

LIVRARE GRATUITA LA BUCURESTI SAU CALARASI
kowally is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 15:38   #200
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

daca spui ca jantele au vopsea originala pe le nu e nevoie de filler pentru aluminiu, ala era buna daca dadeai cu el direct pe metal, dar in cazul tau poti sa dai si cu filler normal bicomponent ( adica filler + intaritor ), in privinta timpilor de uscare crede-ma ca stiu ce spun lasale sa se usuce peste noapte si a 2-a zi le slefuiesti si vopsesti, ca daca stau mai mult nu e nici o problema, problemele apar cand nu lasi fillerul sa se usuce in profunzime si atunci reactioneaza la contactul cu solventul din vopsea si se increteste imediat, in privinta granulatiei daca dai cu P320-P400 o sa fie prea mari zgarieturile si se vor vedea pe sub vopsea, da cum ti-am spus eu si vor iesi bine. Peste filler poti sa dai cu orice vopsea acrilica indiferent ca e sau nu de la KLAR ei spun de KLAR ca sa-si promoveze produsele, ( 1L de filler este aprox. 50-60 lei ) in privinta vopselei pe baza de apa e scumpa putin mai greu de aplicat si nu e cazul la niste jante, deci ia o vopsea acrilica normala pe solvent. Acum intre plastofix si elasticizant vezi ca faci confuzie, primul se da numai in cazul in care dai vopseaua direct pe plastic pentru a nu se exfolia ( au la Klar si ii spune Plastic Primer ), iar aditivul elasticizant se pune in lac pentru a mari in felul asta elasticitatea lui la elementele ce pot suferii deformari usoare pentru a nu sarii imediat vopseaua ( gasesti tot la Klar raport de amestec parca 1/3 dar vezi ca e fisa tehnica pe site) daca barile tale sunt deja vopsite si au doar zgarieturi nu e cazul de plastofix, daca sunt plastic nevopsit atunci il slefuiesti cu un P400 degresezi si apoi le dai cu plastofix de 2 ori cu 10-15 minute aerare apoi le dai cu filler si abia apoi vopseaua, eu asa fac la bari de plastic nevopsite pentru ca in felul asta acoperi orice mici imperfectiuni si dispare si structura aia de plastic care nu vrei sa se cunoasca pe sub vopsea.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 17:52   #201
kowally

Stage 5
 
kowally's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 724
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Inca odata iti multumesc pt sfaturi.Maine o sa ma duc pe la magazine de vopsele si sa intreb:
Pt jante:
-Smirghel p600 - p800(Scz dar am uitat sa te intreb, dau intai cu p600 si apoi p800 sau decat cu unul care sa se afle intre p600 si p800?Pe asta il dau cu apa?)
-Degresant
-Filler bicomponent (filler + intaritor)
-Vopsea acrilica neagra
-Lac acrilic


Pt barile de plastic:
-Smirghel p400
-Degresant
-Plastic Primer(din asta stiu sigur ca o sa gesesc, e vreo 90 lei)
-Filler (aici merge si fillerul bicomponent de la jante?
-Vopsea alb nova acrilica(si daca imi mai ramane lac de la jante o sa dau cu acela ca tot acrilic este.)

Barile sunt cele originale de dacie 1310 nevopsite dar cea din spate a suferit unele lovituri si am pus niste pop-nituri.Merge sa dau cu chit simplu peste pop-nituri si apoi sa dau cu plastofix>filler>vopsea>?Nu cred ca necesita chit fibra pentru ca nu o sa umplu bara de chit , decat putin cat sa acopar pop-niturile.
kowally is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 20:56   #202
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

pai fai in felul urmator speli jantele apoi le iei cu P360 si acolo unde sunt zgariate insisti sa pierzi zgarieturile, apoi le stergi degresezi si le dai filler ( vezi ca la filler iti trebuie un pistol cu duza ceva mai mare intre 1,7 - 1,8 mm sau dai cu duza pe care o ai care cred ca e de 1,4 mm dar diluezi putin mai mult fillerul ca sa-l poti da, dar vezi sa nu-l scurgi) fillerul il diluezi cu diluant nitro ia 2 l ca o sa-ti trebuiasaca si la spalatul pistolului e cam 10-12 lei/l depinde de unde il iei, de slefuit il iei cu P600 ca sunt jante, daca era pe masina il luai cu P800. Pe bari daca ai defecte si trebuie chit vezi ca exista chit de plastic o cutie mica de 250 gr. e cam 15-20 lei, daca dai cu chit normal risti sa se crape ca nu suporta deformari prea mari nefiind foarte elastic. Ai grija la timpii de aerare ca daca nu-i respecti si te grabesti o ia imediat la vale, pistolul vezi ca trebuie sa-l reglezi inainte de a stropi cu el, iei un carton si dai pe el si apoi umblii la debitul de fluid si la raza, daca nu prea ai mai vopsit pana acum incearca sa dai mai gazat ( cu mai putin fluid ) ca sa nu faci scursuri. Fillerul care il iei pentru jante il poti folosi si la bari si lacul acrilic la fel dai cu el si pe jante si pe bari, lacul dupa ce l-ai amestecat cu intaritorul trebuie sa-l dai pe tot sau aproape tot ca ce ramane arunci daca e cu intaritor in el, asa ca nu amesteca din prima tot lacul faci o parte o dai si daca vezi ca mai trebuie mai faci, acum vezi ca e foarte cald si sa nu cumva sa vopsesti piesele in soare,deci le pui undeva la umbra. Acum ca si consum de materiale eu la un set de jante mai mult de 300 ml de vopsea nu dau ( asta depinde de tehnica de aplicare si de pistol ) iar lac ia mai mult ca iti trebuie si la bari deci ia 500 ml lac +250 ml intaritor proprotia la lac e de 1/2 ( 2 parti lac 1 parte intaritor ), vezi ca iti trebuie si niste site de vopsea ia 2-3 sa ai pentru fiecare fuid in parte filler, vopsea si lac, asa ca bafta si spor la treaba si sa-mi spui ce a iesit.

Last edited by wheelman2009; 19-07-11 at 20:58.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 21:14   #203
Teroarea

Stage 5
 
Teroarea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,248
Member of:
[CITROEN]
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

aveti idee de unde se poate cumpara vopsea rosu mat(vopsea+lacul mat) evantual un site preturi ceva multumesc !
Teroarea is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 21:17   #204
mike-fullspeed

Stage 5
 
mike-fullspeed's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Daca nu gasesti la policolor, unde e mai ieftin, incearca la Basicra sau la Mipa! Dar ei a preturile mai mari!
mike-fullspeed is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 23:00   #205
kowally

Stage 5
 
kowally's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 724
Wink Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

Jantele si barile le poti vedea in linkul meu din semnatura "Vand Dacia Break 1.6TDI (Motor Golf 3) " si pozele pe care le-am atasat.
-Jantele nu au cine stie ce zgarieturi adanci , sunt foarte putine, cateva zgarieturi putin vizibile.O singura janta are o buba mare , sa blocat un prezon(antifurt) si a trebuit sa incalzesc cu autogenul si are si niste urme urate (uite-te in poza).
-Setul cu pistolul de vopsit l-am luat de la METRO si se numeste FAIRLINE FDWS 0501 , m-am uitat si in manual, pe cutie, pe net dar nu scrie cat de mare este duza ,scrie decat ca este de 0,5L.
-In legatura cu timpi de aerare o sa mai discutam dupa ce cumpar produsele ca sa vad ce scrie si pe cutie.
-Diluantul nitro merge sa il pun si in vopsea si lac ca sa le mai subtiez ca pe filler sau palea le las asa cum sunt ?
-La site, te referi la cele pe care le pun deasupra rezervorului de vopsea ca sa scurb vopseaua prin ele?Cand l-am cumparat mi-a aratat un prieten cum se foloseste si a pus deasupra rezervorului de vopsea un ciorap de dama si apoi a scurs vopseaua prin el .

Imi place mult de tot ca ma ajuti atat de mult si imi explici atat de frumos.Daca ma intalnesc cu tine cand mai ajung pe la Bucuresti promit ca iti fac cinste
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imag045.jpg
Views:	168
Size:	369.0 KB
ID:	2090135   Click image for larger version

Name:	Imag399.jpg
Views:	172
Size:	200.7 KB
ID:	2090136  
kowally is offline   Reply With Quote
Old 19-07-11, 23:44   #206
mike-fullspeed

Stage 5
 
mike-fullspeed's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

nitro merge sa pui doar in filler, ne e recomandat, dar merge! In rest doar la spalat pistolul! Pentru diluare folosesti D 20, care se pune in functie de tipul de vopsea! trebuie sa il intrebi pe ala de unde iei vopseaua ce dilutie are ca sa stii! Pentru degresare folosesti Solvoxol.... O sa fie un pic cam greu daca nu ai mai facut! vad ca bara aia trebuie putin lucrata!
bafta!
mike-fullspeed is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 13:26   #207
wheelman2009

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

cu diluantul nitro poti dilua fillerul fara nici o problema, iti spun asta 100% pentru ca nu vorbesc din auzite sau din ce am vazut la TV, eu am diluat multe tipuri de filler cu el si nu am avut niciodata probleme si merge sa-l pui si in vopsea dar la acrilica nu prea e indicat si da obligatoriu se dilueaza si vopseaua dar cu diluant acrilic normal (D 20 ii spune la Klar si vezi sa nu iti dea diluant rapid ca pe caldurile astea e contraindicat) raportul de dilutie la vopsea difera in functie de vascozitatea vopselei cu cat e mai vascoasa cu atat trebuie sa-i pui mai mult diluant si de la 20% ajunge si pana la 50% eu unul nu am nevoie sa stiu raportul de dilutie ca pun atat cat sa aiba vopseaua o fluiditate optima ( eu vad la ochi si la cum se scurge de pe paleta cu care amestec si nu stiu cum sa-ti explic exact dar trebuie sa fie fluida ) ca si vopsea mai bine iei un ready mix de la Klar ca e mai ieftina decat aia facuta pe cod, sitele de care ti-am spus sunt cele pe care le pui deasupra paharului pentru a filtra fillerul, vopseaua, lacul ( treaba aia cu ciorap de dama se facea cum 20 de ani cand nu existau atatea materiale ) in lac sa nu pui deloc diluant in general se pune putin 5% dar o ia mai repede la vale, vezi ca intaritorul de lac sa fie tot normal nu rapid, asa ca in cazul tau cel mai bine nu pui deloc si faci in felul urmator amesteci lacul cu intaritorul intr-un pahar gradat ar fi ideal ca sa respecti exact proprotiile( eu folosesc la toate pahare gradate, filler, lac, vopsea ca in felul asta nu ai cum sa gresesti ) ca si lac iti recomand 12-1 MS de la Klar sau alt lac acrilic MS ca se pulverizeaza mai bine, ca daca iei un HS o sa iasa coaja de portocala 100% daca nu ai pistol de calitate si compresor pe masura, deci amesteci bine lacul+int. il lasi 5 min. apoi amesteci iarasi si dupa le torni in paharul pistolului si in final il pulverizezi pe suprafata. Acum sunt foarte multe discutii legate de distanta dintre pistol si piesa de vopsit, raza pistolului, viteza de trecere, procentul de suprapunere intre treceri etc. deci incearca sa te mai uiti pe net sa mai citesti niste tutoriale ( majoritatea sunt in engleza dar iti faci o idee) si apoi ma intrebi exact ce nu ai inteles ca e greu sa iti fac acum toata teoria, oricum cel mai bine incerci prima data sa dai pe un carton o usa de garaj etc ca sa iti faci cat de cat mana si abia dupa dai pe piese.
wheelman2009 is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 19:11   #208
brotacel

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 44
Default Re: Despre vopsea si vopsire/lacuire

sal baieti ca sa revopsesc niste bari mai trebuie dat cu primer peste vopseaua matuita ?
brotacel is offline   Reply With Quote
Old 21-07-11, 22:07   #209
Fachiru

Stage 1
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 14
Default Colantare / Vopsire BMW E36

Salut,am 2 intrebari
Vreau sa cumpar un E36..e culoarea asta :

Dar nu prea imi place,vreau sa imi imbrac in folie de carbon verde..sau sa il fac alta culoare.
Intrebari :
1.Cam cat ma duce sa imbrac in folie de carbon verde..toata masina?
2.Masina e adusa din Austria..are numere rosii..daca vreau sa o fac neagra..cand trebuie sa modific in talon..acum cand are numere rosii..sa ma duc la noi in ro..sau cand o inscriu la bulgari? astept raspunsuri.multumesc
Fachiru is offline   Reply With Quote
Old 22-07-11, 12:43   #210
Lucian_GXZ
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Lucian_GXZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Colantare / Vopsire BMW E36

Pai de ce vrei sa cumperi culoarea aia daca nu iti place si daca tot nu iti place culoarea de ce ai alege sa o faci cu carbon dar tot verde? .
Revenind. Sfatul meu este sa nu ii faci nimic cu folie de carbon pentru ca e cocalarism cu atat mai mult verde... Cu pret nu te pot ajuta, pentru ca nu cunosc.

In talon modifici atunci cand vei avea talon
La numere rosii ai un rca pe o luna si o autorizatie de circulatie provizorie unde nu e trecuta nicio culoare.
__________________
TuningParts ROMANIA - The Performance SHOP
Comenzi Tel: 0745.050.416 (orange);
Site: www.tuning-parts.bg/ro/
Email: tuningparts.romania@yahoo.ro
Facebook: https://www.facebook.com/tuningparts.romania

Last edited by Lucian_GXZ; 22-07-11 at 12:46.
Lucian_GXZ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2018 4Tuning -