Quote:
Originally Posted by CraZzy_K1D
(!8Y_M - da adica in comparatie cu modul normal de a face tubless , este , si mai este si "la indemana " ca le gasesti cam peste tot
Vreau sa aiba Bascula dubla si Suspensie independenta daca zic bine adica 2 bascule si 2 suspensii pentru fiecare roata , dar ma gandesc ca o sa fie cam greu la control
Vreau parerea ta
|
este `la indemana` dar ce te faci cand te lasa pe drum? camera o peticesti usor... la tubless ai nevoie de suret, solutie de lipit siretul, catlig de tras siretul si pe langa asta mai ai si nevoie de solutia aia alba care o baga el in cauciuc... SAUUUU.... cumperi solutie deaia de se repara singura pana.. dar nici aia nu e garantata pt mult timp....
asta e motivul pt care eu prefer camera:P
Legat de proiect...interesant ce vrei u sa faci... eu vroiam anul trecut sa fac un trike cu roti de 20 pe spate si 26 fata... suspensii fata-spate... spate independenta... problema e pe spate... bascule duble ca sa nu-ti joace rotile /\ \/ cand sari cu ea... ai nevoie de povot ca la masina...bla bla bla... si pe langa asta transmisia o sa fie fata... daca vrei pe spate... trebuie sa comfectionezi din planetare in loc de ax.. si sa ai 5 pinioane legate intre ele... ca sa poti si sa virezi pe asfalt... sa joace rolul unui diferential...1pinion angrenat de lantul de la foaie.. fixat pe o tija impreuna cu inca 2 fixe care sa plece fiecare spre roata spate prin lant iar pe axul rotilor spate 2 pinioane cu `catei` ca sa se invarta independent... altfel o sa traga ambele roti si cum greutatea o sa fie mai mare pe spate.. si pe spate 2 roti (deci suprafata dubla de contact fata de fata) atunci cand o sa virezi o sa ai neplacerea ca trike-ul sa mearga drept... mult prea complicat... dar.. ce sa zic.. bft cu proiectul... a.. si pe langa asta trebuie sa te gandesti ca u ai un singur arc pe spate.. iar acum pui 2
deci trebuie sa cauti arcuri mai moi... 450lbs (alea de 350 sunt prea mici) si sa fii atent unde le prinzi pe bascula.. ca sa ai totusi cursa usoara la ele... trike-ul fiind de macadam si nu de asfalt...
E realizabil proiectul.. dar sunt FOARTE multe variabile de luat in calcul... eventual poti sa faci altceva... rotile spate prinse pe un cadru comun.. iar cadrul sa pivoteze pe cadrul bicicletei... dar nu mai ai suspensie independenta pe spate... si nu mai are acelasi farmec...
sa mai zic ca trebuie sa tii cont si de faptul ca rotile de bicla sunt concepute sa tina la socuri sus-jos? si nu stanga-dreapta? iar la un trike rotile spate sunt `rupte` de oboseala? normal ar fi ca pe viraj atunci cand te inclini sa se incline si rotile spate in acelasi sens.. ca sa le prelungesti viata.. ca altfel o sa le schimbi foarte des...
Ia in calcul toate varibilele ca altfel o sa muncesti si o sa-ti para rau pe urma.. nu zic.. inveti din greseli.. dar e pacat sa muncesti aiurea ca ulterior sa realizezi `bubele` proiectul... ce-i drept care poti sa le rectifici la un viitor proiect... dar parca mai mare e satisfactia cand iti iese din prima... (am simtit-o pe propria piele)
BFT