Quote:
Originally Posted by zoca
|
o poza face cat 1000 de cuvinte... f bine ai facut ca ai postat poza... din comentariul tau anterior am inteles ca doar frana spate iti face probleme si ca asta caraie... asa este?
pe urechea aia pe care u o ai rupta... se prindea singurul reglaj al etrierului (pe langa atributia de glisiera surubul ala centeaza si etrierul)... aia fiind rupta.. u nu mai ai nici un reglaj pe pozitie... s-ar puta sa functioneze in continuare intr-o anumita proportie reglajul... invarte de surub si vezi ce se intampla.. normal ar trebui sa jongleze etrierul `stanga-dreapta`
1... e prea jos...
2... probabil nu e aliniat... verifica atunci cand misti de roata sa nu atinga discul de placuta.. sau poti sa-l dai jos si ai sa vezi unde freaca... daca e doar `stanga-dreapta` poti sa rezolvi cu o saiba.. sa-l impingi mai in interiorul discului.. daca e `sus-jos` e putin mai complicat (tie oricum iti sta cam jos)
3... desfa etrierul.. si intre placute ai sa vezi ca e un `arc`... o tablitza in forma de V... vezi ca nu cumva aia sa fie pusa stramb si aia sa produca sunetul care-l auzi...
4.... cand schimbi dimensiundea discului trebuie sa schimbi si port-etrierul... daca il ai in setul nou nu ai probleme.. cel putin teoretic...direct clar NU o sa-ti functioneze... discul e cu 10mm pe raza mai mic.. placutza o sa-ti calce jumate pe disc jumatate pe centru.. unde ai `steaua` aia de prindere intre disc si butuc...
Sfatulurile mele ar fi:
I. schimba cadrul
II. comfectioneaza la strung o urechiusa.. decupeaz-o pe actuala si sudeaza-o pe cea noua la loc (mai ai varianta sa o decupezi de pe alt cadru)
III. treci pe V-uri