@roberto: pana acum, eu nu am umblat la frane decat daca am dat roata jos, etc, sau sa schimb sabotii/stransa frana, etc. Nu ai cum sa nu te pricepi sa strangi cu fixa de 10 un surub, ca sa strangi frana, ce mare inginerie. Cu angrenajul nu am avut probleme, pentru ca, cel putin o data pe an scoteam teava de la sa, si turnam pe acolo ulei. DA! Pe acea gaura. Angrenajul, comunica printr-o gaura cu teava de la sa, asa fiind mai usor sa-l ungi. De cand iei bicicleta, e bine sa ii faci acest tratament. Ei cand le asambleaza nu le baga ulei si vaselina destula pentru a unge angrenajul in continuu...din pacate deci, nu bilele sunt de vina.
La partea cu suspensiile ai dreptate, ca si colegul meu, te sfatuiesc sa nu-ti iei cu suspensii, e cea mai proasta alegere.
Inseamna ca tu mergi cu ea foarte putin.Eu schimbam sabotii la 2 luni(ii cumparam pe cei mai ieftini) pentru ca atunci cand prinzi o ploaie le e de ajuns sa se faca terci.Pai la reglajul franei se foloseste doar o cheie de 10?Mai au si niste surubele din care le reglezi pozitia.Mi-e clar ca n-ai desfacut niciodata un sistem dinasta de frana.Au acel "arc"(care de fapt e o sarma) care se indoaie foarte usor iar surubelul de reglaj trece pe langa el nestingherit...
La partea cu angrenajul te contrazic La mine dupa ceva timp se face joc, il strang(ii bag si ulei), mai tine ceva timp dupa care necesita o schimbare de bile, si crede-ma ca nu ma zgarcesc deloc la vaselina.Daca tu nu ai probleme inseamna ca DHS-u ala al tau merge foarte rar, si atunci batraneste, refuz sa cred ca angrenajul tau nu are joc(cand o sa il desfaci, te rog,trage cateva poze la coroanele cu bile)
@roberto: Bicicleta circula in toate vacantele, cel putin o data pe zi. Sa zic, ca ar avea aproximativ 6-7k km efectuati. La frana stiam de surubelele acelea, am umblat putin la ele decat cand am schimbat sabotii, pentru eventualele "reglaje"..cum spuneam si mai in urma, nu e cine stie ce inginerie. Am desfacut sistemul de franare la cealalta..ma refer la cea pe suspensii, ca sa ii bag unsoare la acele picioruse care tin sistemul propriu-zis. Acea sarma de care spui tu, este defapt un arc, care la mine nu se indoaie chiar asa de usor. Cum spuneam, cu surubelul de reglaj nu am avut probleme. De mers batraneste?exclus. Rar merge batraneste..decat cand incalica tataie pe ea, in rest...eu ii dau goarna.
Pentru tine, chiar azi voi desface angrenajul, si ii voi face poze si un filmulet(asta daca nu apare ceva..dar va tin la curent). Sa vezi acolo coroane! ITI GARANTEZ ca arata ca noi. Anul trecut parca...mi-am bagat nasul pe acolo de curiozitate, cu ocazia asta ii bagasem si vaselina, si erau intacte. + ca bicicleta, mai rar, dar trece si prin apa.....ma refer la un rau, oltul mic mai exact(Saiul)..unde apa este pana la genunchi. + ca merge destul de des pe drum accidentat.
Cum spuneam, revin cu poze si un filmulet.
__________________
Dacia 1300 TR 44 RAD Daewoo Cielo TR 55 RAD Opel Astra G TR 71 RAD Dacia 1310Li DB 05 BZE
@Mht'u: daca iti iese cauciucul in dreptul jantei e din cauza valvei: Cand o unflii nu tragi de valva, sa iasa de tot in afara, o lasi sa stea in voie, motivul? valva e lipita de restul camerei, formandu-se astfel o galma, care impinge cauciucul in afara.
Am rezolvat Nu era in dreptul valvei, in plus e valva de-aia cu filet pe ea pana jos() deci nu-i din cauza ca valva e prea putin scoasa. Acum nu mai sare
Acum am alta problema: Etrierul din spate nu apasa pe placuta, si se mai si bloca. Acum nu se mai blocheaza, insa nu misca placuta destul de mult cat sa o apese pe disc E stransa la maxim, nu are probleme cu asta, iar placuta e noua, deci nu pot spune ca e uzata
Dupa cum am promis:..Cum spuneam, nu am joc la angrenaj in schimb trebuie sa schimb pedalele.
Ce sa mai..eu cred ca omu` nu o vrea ca sa se ridice cu ea..franari agresive..viteza mare..etc..parerea mea este ca ar fi cea mai buna alegere. Repet...doar parerea mea.
Bafta la cautari!
@Gaby: Chestia de mai sus a zis-o la misto...in cazul in care nu te-ai prins...pentru ca nici eu nu m-am prins de faza prima data
Adineauri doar ce am venit cu ea de la plimbare, i-am dat 60km/h da o vale din apropiere...zboara. Imi place ca merge lin...
L.E: Clar, e din bratele pedalelor. Tubulara de 14 si baga
@Gaby: Chestia de mai sus a zis-o la misto...in cazul in care nu te-ai prins...pentru ca nici eu nu m-am prins de faza prima data
Adineauri doar ce am venit cu ea de la plimbare, i-am dat 60km/h da o vale din apropiere...zboara. Imi place ca merge lin...
L.E: Clar, e din bratele pedalelor. Tubulara de 14 si baga
OK ms da acum am alta problema am schimbat axul la roata din spate si coroana iar acum imi sare lantul cand schimb vitezele si numai urca lantul pana la ultima foaie ..care ar fi problema??
@Gabi: la roata de pe spate pe partea dreapta la regina are doua surubele de reglaj. Umbla acolo si o sa rezolvi problema.
@Malos: Da-i jos aripile alea Las-o fara..
CyPz am multe de facut la ea, de mers merge dar mai trebuie aranjata din punct de vedere estetic.
De ex. acum caut sa fac saua deoarece intr-o parte e crapata si ce m-am gandit e ori sa o imbrac intr-un material bun ori sa caut alta sa Giant, dar habar n-am unde sa ma uit.
Am si eu o problema..Orice as face mereu mi se face joc la pedale..am schimbat coronite..axu de vreo 2 ori..degiaba....Tot mi se face joc..Nu stiu ce sa ii mai fac..imi vine sa ii dau foc!