05-04-15, 10:39
|
#106
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Mi-am facut timp saptamana asta cateva seri si am reusit sa ansamblez o mare parte din motor...bineinteles tata a facut totul eu doar am livrat cheile ma lovesc acum de o problema si poate ma ajuta cineva...nu stiu cat sa fac jocul la tacheti..am manulul dar nu e trecut acolo...arata cum se face dar doar atat...am pus si ceva poze
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
|
|
|
08-04-15, 23:19
|
#107
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Cred ca te ajuta Google mai bine decat noi care oricum nu am avut nicicare V4 functional cel putin.
Mica uzina prinde contur
|
|
|
11-04-15, 18:10
|
#108
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Cred ca te ajuta Google mai bine decat noi care oricum nu am avut nicicare V4 functional cel putin.
Mica uzina prinde contur
|
Am zis sa incerc si eu Gasesc eu pe undeva ceva despre asta..dar acum am observat ca imi lipseste teaca de la joja de ulei...se pare ca s-a "ratacit" cand am dus piesele la galvanizat. Si totusi nu are nimeni un V4 de 1.5 sau 1.7 macar sa vad cum arata teaca si poate o dimensiune sa o pot fabrica eu...
|
|
|
14-04-15, 22:31
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
teava de la joja sau teaca cum ii zici tu e la fel ca la v6,admisie 0,35 evacuare 0,40
|
|
|
14-04-15, 22:36
|
#110
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by dre73
teava de la joja sau teaca cum ii zici tu e la fel ca la v6,admisie 0,35 evacuare 0,40
|
E ok atunci pt. ca piesele de V6 sunt mai usor de gasit. Ms de info. Poate reusesc saptamana asta sa fac si jocurile.
|
|
|
14-04-15, 22:48
|
#111
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Masina a avut montat un alternator facut in URSS...am incercat sa aflu dupa cod de pe ce masina a fost luat dar nu am gasit . Ma gandeam sa caut un alternator de Ford la SH care sa se potriveasca la prinderi dar cautand altceva am dat de un dinam original de Capri. Si functional pe deasupra Mai ramane sa il reconditionez. Am pus si cateva poze cu electromotorul inainte si dupa.
|
|
|
15-04-15, 15:29
|
#112
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
bun dinamul, l-ai gasit in piata de vechituri cumva, n-ar fi exclus la cate chilipiruri gasesc unii?
|
|
|
15-04-15, 20:38
|
#113
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
bun dinamul, l-ai gasit in piata de vechituri cumva, n-ar fi exclus la cate chilipiruri gasesc unii?
|
Nu a fost chiar asa...a trebuit sa cumpar mult fier vechi ca sa pot primi si dinamul...apropo persoana de la care am cumparat dinamul mai avea si o cutie de viteze...poate intereseaza pe cineva.
|
|
|
15-04-15, 21:52
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Daca exterioru la electromotor arata asa...nici nu vreau sa imi imaginez cum era in interior
Imi place mult ca iei fiecare surub/piesa la purificat
Bravo!
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
|
|
|
16-04-15, 11:38
|
#115
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
La electromotor exteriorul nu iti da nici o idee sigura despre interior.
Un motor cu garnituri praf, plin de ulei "aduce" electromotorul intr-o stare de genul, plin de mazga de ulei si praf dar care nu ajunge la interior si nu-i afecteaza functionarea fiind etans la exterior.
La fel arata si la V6-le meu dar desi a crapat motorul intr-un final si am mutat electr pe un alt motor gripat incercand sa-l repun in miscare, apoi am vandut electromotorul altcuiva si din cate stiu inca functioneaza..
Unii ar zice noroc, eu zic ca tine cel mai mult de starea motorului, daca porneste usor si nu functioneaza o viata nici electromotorul(mai ales original) nu are greutati.
|
|
|
16-04-15, 21:17
|
#116
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Daca exterioru la electromotor arata asa...nici nu vreau sa imi imaginez cum era in interior
Imi place mult ca iei fiecare surub/piesa la purificat
Bravo!
|
Merci
Quote:
Originally Posted by florin_cars
La electromotor exteriorul nu iti da nici o idee sigura despre interior.
Un motor cu garnituri praf, plin de ulei "aduce" electromotorul intr-o stare de genul, plin de mazga de ulei si praf dar care nu ajunge la interior si nu-i afecteaza functionarea fiind etans la exterior.
La fel arata si la V6-le meu dar desi a crapat motorul intr-un final si am mutat electr pe un alt motor gripat incercand sa-l repun in miscare, apoi am vandut electromotorul altcuiva si din cate stiu inca functioneaza..
Unii ar zice noroc, eu zic ca tine cel mai mult de starea motorului, daca porneste usor si nu functioneaza o viata nici electromotorul(mai ales original) nu are greutati.
|
Ai dreptate...vazand un electromotor in starea asta ai tendinta sa crezi ca nu mai e bun de nimic...dar spre surprinderea multora electromotorul functiona foarte bine...dovada fiind faptul ca doar bobina de cuplare a fost schimbata si asta dintr-un moft al meu...nu ca ar fi fost nevoie. Electromotorul a fost doar curatat pe interior nimic mai mult. Electromotoarele fara reductor cum este cel de pe Capri nu sunt la fel de stricacioase ca cele cu reductor de pe modelele mai noi si asta datorita principiului mai simplu de functionare si dimensiunilor mai generoase a componentelor si implicit ale electromotorului.
|
|
|
18-04-15, 23:32
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Eu nu as trece la dinam, pe langa randamentul mult mai slab e durere mare cu releul onjunctor-disjunctor, prin '84-85 abia am gasit un meserias care sa stie sa il regleze...
La electromotoarele noi se bulesc mai usor piesele din plastic din reductor, motorul electric, daca nu ramane cuplat si se distruge complet, are uzuri mai mici fata de cele vechi care lucreaza la curenti mari, mai rar probleme cu carbuni, colector etc.
|
|
|
19-04-15, 23:32
|
#118
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by john17
Eu nu as trece la dinam, pe langa randamentul mult mai slab e durere mare cu releul onjunctor-disjunctor, prin '84-85 abia am gasit un meserias care sa stie sa il regleze...
La electromotoarele noi se bulesc mai usor piesele din plastic din reductor, motorul electric, daca nu ramane cuplat si se distruge complet, are uzuri mai mici fata de cele vechi care lucreaza la curenti mari, mai rar probleme cu carbuni, colector etc.
|
Ai dreptate, cel mai usor lucru era sa pun un alternator...dar nu asta vreau Cu siguranta voi gasi pe cineva sa il faca sa functioneze cum trebuie...
|
|
|
23-04-15, 20:42
|
#119
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Parca acum ca a venit caldura am si mai mult chef de lucru Mi-au ajuns garniturile exterioare de la talerele tamburilor si am reusit sa gat in mare cu puntea spate...mai raman de montat conductele de frana si cablurile. Am reusit sa fac jocurile la supape si sa montez capacele de culbutori , baia de ulei si alte piese de pe motor... Caut acum delcou si carburator...si suporti la dinam...As vrea sa pun suportii originali nu sa fac altii...Am gasit ceva pe OLX dar vinde doar motorul cu totul..un V6...Saptamana viitoare ma apuc de suspensia fata
|
|
|
15-05-15, 20:19
|
#120
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by young_timer
Parca acum ca a venit caldura am si mai mult chef de lucru Mi-au ajuns garniturile exterioare de la talerele tamburilor si am reusit sa gat in mare cu puntea spate...mai raman de montat conductele de frana si cablurile. Am reusit sa fac jocurile la supape si sa montez capacele de culbutori , baia de ulei si alte piese de pe motor... Caut acum delcou si carburator...si suporti la dinam...As vrea sa pun suportii originali nu sa fac altii...Am gasit ceva pe OLX dar vinde doar motorul cu totul..un V6...Saptamana viitoare ma apuc de suspensia fata
|
Ma poate ajuta cineva cu distanta dintre lonjeroane?? Cel din stanga e stramb rau iar la partea din fata e facuta o adaptare din cornier :0
|
|
|
|
|