08-02-15, 21:51
|
#76
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by Zakk
Mama,ce tiganie,asta e...nu mai comentez ca si la mine era aproape la fel,dar cu multa rabdare si bani bineinteles revine la original,ansamblul franei de mana nu este original,pune si tu o poza cu placuta de identificare de la compartimentul motor sa vedem si noi despre ce este vorba...in ultima poza e ceata totala...
|
Acelasi lucru l-am spus si eu cand am vazut ce e acolo...mult mai usor si mai ieftin a fost pt cei care au avut masina sa faca adaptari specifice mecanicilor romani...va vine sa credeti sau nu masina asta a avut RAR valabil cand am cumparat-o pe spate avea un cilindru blocat cu un surub si multe altele pe care nu vreau sa le mai amintesc...poate daca RAR-ul nu s-ar face cum se face...ar fi si la noi ca in tarile civilizate..daca ai o masina veche si nu iti permiti sa o mai repari pt a primi revizia...o vinzi si o cumpara cineva care isi permite...si asa nu s-ar mai ajunge la improvizatii si "tiganeli" . parerea mea . Legat de ultima poza eu nici atat nu stiu ce e acolo...o piulita sudata sa treaca un cablu prin ea si eu sunt curios cum ar trebui sa arate mecanismul de frana de mana...
Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Like!
Bafta in continuare!
|
Multumesc
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
|
|
|
09-02-15, 00:03
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Mecanismul franei de mana il gasesti in manualul online de pe Motomobil.
|
|
|
09-02-15, 20:02
|
#78
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Am gasit o imagine cu mecanismul original de frana de mana...si se pare ca e ca al meu doar fara piulitele tuning
|
|
|
09-02-15, 20:20
|
#79
|
Stock
Join Date: Dec 2013
Posts: 4
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by Zakk
Mama,ce tiganie,asta e...nu mai comentez ca si la mine era aproape la fel,dar cu multa rabdare si bani bineinteles revine la original,ansamblul franei de mana nu este original,pune si tu o poza cu placuta de identificare de la compartimentul motor sa vedem si noi despre ce este vorba...in ultima poza e ceata totala...
|
asa cum a scris si Zakk pune te rog o poza cu placuta de identificare sa vedem si noi cand a fost facuta Masina si asa mai departe.Multumesc
|
|
|
09-02-15, 22:19
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Nu stiu ce mecanism e ala dar e diferit fata de al meu...
|
|
|
09-02-15, 22:31
|
#81
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by Zakk
Nu stiu ce mecanism e ala dar e diferit fata de al meu...
|
Al tau din ce an este? si ce dimensiune la tambur ai pe spate?
|
|
|
10-02-15, 09:34
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
1970,diametru tambur 203
|
|
|
10-02-15, 09:38
|
#83
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by Zakk
1970,diametru tambur 203
|
Ciudat...ar fi trebuit atunci sa fie la fel...
|
|
|
11-02-15, 09:37
|
#84
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
zakk, a ta este englezeasca datorita motorului, puntea ar trebui sa difere si ea ma gandesc...
|
|
|
11-02-15, 12:24
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
zakk, a ta este englezeasca datorita motorului, puntea ar trebui sa difere si ea ma gandesc...
|
Da, e diferita fata de a mea,asta nu conteaza,vrem sa vedem si noi placuta de la motor daca nu cerem prea mult sa vedem ce si cum...
|
|
|
11-02-15, 19:02
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by capricosti
|
Al meu e V4 1.5 Ex si e dimetru de 204 ...si pe motomobil il da tot de 203 pt modelul meu...o imagine cu tablita de identificare...
|
|
|
25-02-15, 16:43
|
#88
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Am reusit sa imi gasesc amortizoare de fata, nu e ce am vrut din punct de vedere financiar dar nu am avut de ales...sunt curios daca pt aceste Bilstein Sport am nevoie de alte arcuri...
|
|
|
26-02-15, 04:18
|
#89
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
De o saptamana tot vroiam sa-ti cer dimensiunile telescoapelor fata pt ca am gasit mai multe modele NOS si noi dar vad ca esti foarte grabit cu restaurarea asta iar eu foarte ocupat cu serviciul din pacate.
|
|
|
26-02-15, 09:11
|
#90
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
De o saptamana tot vroiam sa-ti cer dimensiunile telescoapelor fata pt ca am gasit mai multe modele NOS si noi dar vad ca esti foarte grabit cu restaurarea asta iar eu foarte ocupat cu serviciul din pacate.
|
Nu stiu cat e graba sau nerabdare dar cu siguranta e o placere deosebita sa vad inca o piesa din puzzle ca se potriveste Multumesc mult oricum de intentie si cu siguranta o sa ai ocazia sa ma ajuti cu altceva
|
|
|
|
|