Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-15, 21:24   #61
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Dupa parerea mea nuanta asta de verde e usor stridenta.
Uite aici ceva apropiat dar un verde putin mai palid, cu o combinatie de negru pe capota si obtii o replica RS 2600...
Multumesc ca esti sincer Si mie imi pare putin stridenta dar cea pe care mi-ai aratat-o tu pare cam mata...iar capota sau alt element de caroserie nu il voi vopsi in alta culoare. Oricum nu sunt 100% hotarat sa aleg culoarea verde...dar parca inclin spre ea. Cand am cumparat masina o vedeam vopsita in gri sobolan...dar m-am razgandit...sa vedem, mai este ceva vreme pana sa aleg culoarea. Important e ca am gasit persoana ideala sa imi repare caroseria si astazi am si dus masina...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0114.JPG
Views:	80
Size:	774.7 KB
ID:	3070824   Click image for larger version

Name:	IMG_0116.JPG
Views:	88
Size:	870.4 KB
ID:	3070825   Click image for larger version

Name:	IMG_0117.JPG
Views:	79
Size:	785.4 KB
ID:	3070826  

__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 03-02-15, 09:09   #62
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Pana cand se termina cu tinichigeria la masina ai timp sa te hotarasti la alegerea culorii. Si eu cred ca sunt alte culori mai potrivite pt Capri decat verdele, insa e vorba pana la urma de gustul fiecaruia in privinta culorilor...

Eu am vopsit-o pe a mea de trei ori fiindca nu mi-a placut culoarea de fabrica (maro-auriu metalizat) la interval de aprox un an primele doua ture. Ultima data (a treia oara) am vopsit-o in 2008, si deocamdata o mai las asa

Mai jos poti vedea o multime de Capri mk1 in tot felul de culori:
https://www.google.ro/search?q=Ford+...F%3B1600%3B742

Multa bafta in continuare !

Last edited by capricosti; 03-02-15 at 09:13.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-02-15, 22:29   #63
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Pana cand se termina cu tinichigeria la masina ai timp sa te hotarasti la alegerea culorii. Si eu cred ca sunt alte culori mai potrivite pt Capri decat verdele, insa e vorba pana la urma de gustul fiecaruia in privinta culorilor...

Eu am vopsit-o pe a mea de trei ori fiindca nu mi-a placut culoarea de fabrica (maro-auriu metalizat) la interval de aprox un an primele doua ture. Ultima data (a treia oara) am vopsit-o in 2008, si deocamdata o mai las asa

Mai jos poti vedea o multime de Capri mk1 in tot felul de culori:
https://www.google.ro/search?q=Ford+...F%3B1600%3B742

Multa bafta in continuare !
Multumesc! Chiar m-am uitat mult dupa o culoare care sa dea bine pe Capri si inca ma uit, dar eu incerc sa gasesc una care sa nu o mai schimb cel putin asa vreau dar cu siguranta asa ai spus si tu oricum
tot ce e posibil ca dupa ce o vopsesc sa nu imi placa...sper sa nu fie asa...verdele asta parca e mai aproape de ce vreau....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	verde1.jpg
Views:	106
Size:	16.8 KB
ID:	3071055   Click image for larger version

Name:	verde2.JPG
Views:	97
Size:	415.6 KB
ID:	3071056  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 04-02-15, 10:53   #64
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Acum vreo 10 ani cand am luat capra nu aveam internet si credeam ca sunt singurul care mai stie ce e ala Capri. Nu am avut ocazia sa vad poze cu Capri in diferite culori si am mers pe imaginea formata in mintea mea in privinta culorii. Dupa ce o vedeam in realitate nu mai eram prea incantat...Ar fi fost mai simplu sa ma hotarasc daca stiam sa caut imagini pe internet.
Oricum, primele doua ture de vopsit au fost ieftine, urmand sa investesc mai mult intro vopsea de calitate doar dupa ce ma convingeam ca masina merita cateva sute de euro pt asa ceva, conditia era sa mearga foarte bine ca s-o pot folosi zilnic. La inceput ma gandeam ca o tin 2-3 ani pt distractie, imi fac damblaua, ma plictisesc, pe urma o vand. Dar inca o mai am si inca o mai folosesc ....

Si mie mi se pare mai ok nuanta asta de verde, mai personalizata si mai potrivita decat verdele ala strident si aproape comun pt masini tunate (pe care l-am vazut in realitate pe ceva Golf si pe un Audi 80 acum 5-6 ani).

Last edited by capricosti; 04-02-15 at 11:04.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-02-15, 21:50   #65
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Aripile au fost date jos putin greu datorita siliconului cu care au fost lipite Un lucru e clar...am nevoie neaparat de aripi si de alta capota...toate sunt pline de chit...traversa pe care se inchide capota am cumparat-o de pe motomobil. Poate ar merge reparate dar vreau sa pornesc cu o linie buna...oricum lonjeronul stg e stramb rau...deci e ceva de lucru intre timp caut aripi si capota...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0119.JPG
Views:	79
Size:	700.5 KB
ID:	3071551   Click image for larger version

Name:	IMG_0120.JPG
Views:	68
Size:	769.2 KB
ID:	3071552   Click image for larger version

Name:	IMG_0121.JPG
Views:	88
Size:	799.1 KB
ID:	3071553  

Click image for larger version

Name:	IMG_0089.JPG
Views:	60
Size:	463.5 KB
ID:	3071554  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 06-02-15, 09:20   #66
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Salut,mare curaj ai avut sa dai aripile jos,dar din cate se vede din poze nu e chiar asa dezastru,cred ca stii cam cat costa o aripa...spor la treaba
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 06-02-15, 09:40   #67
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by Zakk View Post
Salut,mare curaj ai avut sa dai aripile jos,dar din cate se vede din poze nu e chiar asa dezastru,cred ca stii cam cat costa o aripa...spor la treaba
Salut si multumesc...de cand am cumparat masina am stiut ca o voi face "capital" dar cum ai spus si tu nu era chiar asa rau pt ca a mai fost reparata , cum a fost reparata nu mai conteaza. Stiu cat costa dar e o investitie pe care o voi face. Speram ca voi gasi o traversa mai ieftina decat cea de pe motomobil...dar nu am gasit si oricum eram presat de timp asa ca am fost nevoit sa o cumpar de acolo. Sa nu ma intrebati cat a costat Am o promisiune cu 2 aripi noi si o capota...dar inca astept sa se faca un pret
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 06-02-15, 22:25   #68
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Inainte sa ma apuc de masina mi-am facut un necesar de piese si majoritatea le-am achizitionat in speranta ca nu voi astepta dupa ele in momentul cand voi dezmembra masina...stiind ca se gasesc si greu si se asteapta mult dupa ele...dar bineinteles ca mai am nevoie de multe. Incerc pe cat posibil sa reconditionez ce se poate reconditiona dar multe piese e necesar sa le cumpar Pentru directia si suspensia fata mai am nevoie de amortizoare...si nu gasesc...poate ma ajuta cineva
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0122.JPG
Views:	71
Size:	729.3 KB
ID:	3071842  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 11:49   #69
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Incearca la magazinele de piese auto pe internet. Eu am gasit anul trecut ceva piese in felul asta.

Incearca pe OnAuto, 24car.ro sau altele.
Pe site-urile respective apar rubrici unde completezi datele masini (marca, model, motorizare, an fabricatie, cilindree, etc), pe urma poti alege ce te intereseaza: elemente caroserie, suspensii, motor, directie, etc. E greu, dar poate ai noroc sa gasesti cateceva la ei.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 12:55   #70
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Incearca la magazinele de piese auto pe internet. Eu am gasit anul trecut ceva piese in felul asta.

Incearca pe OnAuto, 24car.ro sau altele.
Pe site-urile respective apar rubrici unde completezi datele masini (marca, model, motorizare, an fabricatie, cilindree, etc), pe urma poti alege ce te intereseaza: elemente caroserie, suspensii, motor, directie, etc. E greu, dar poate ai noroc sa gasesti cateceva la ei.
Multumesc de sugestie...dar toate magazinele online se aprovizioneaza de la depozitele auto din tara...si la toate am incercat...oricum o sa fac si ceva cereri de oferta la magazinele online de care ziceai. Din cate am inteles merg si de pe mk3...care ar trebui sa fie mai usor de procurat.
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 16:04   #71
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Unul dintre primele lucruri care le-am facut eu a fost sa schimb toate cele 4 telescoape ale caprei de la bun inceput. Am avut norocul sa le gasesc la un depozit auto din oras, dar alte piese nu aveau, pt ca-vezi Doamne- e o masina foarte veche. Interesant ca anul trecut am reusit sa gasesc piesele de care aveam nevoie, desi masina s-a mai invechit cu 10 ani...

Din cate stiu telescoapele si arcurile de pe toate 3 generatiile de Capri sunt la fel pt motorizari identice, difera la motorizarile V6 fata de L4, sau la motoarizarile mai puternice (136-150-etc cp) fata de astealalte.

In cazul tau cred ca sunt la fel ca la celelalte motorizari sub 100 cp. Cauta si compara codurile de la piesele care te intereseaza pe MOTOMOBIL.

Acolo am vazut eu ca sunt unele piese diferite in functie de motorizare, mai rar in functie de generatie (mk1,mk2,mk3).
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 18:50   #72
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Unul dintre primele lucruri care le-am facut eu a fost sa schimb toate cele 4 telescoape ale caprei de la bun inceput. Am avut norocul sa le gasesc la un depozit auto din oras, dar alte piese nu aveau, pt ca-vezi Doamne- e o masina foarte veche. Interesant ca anul trecut am reusit sa gasesc piesele de care aveam nevoie, desi masina s-a mai invechit cu 10 ani...

Din cate stiu telescoapele si arcurile de pe toate 3 generatiile de Capri sunt la fel pt motorizari identice, difera la motorizarile V6 fata de L4, sau la motoarizarile mai puternice (136-150-etc cp) fata de astealalte.

In cazul tau cred ca sunt la fel ca la celelalte motorizari sub 100 cp. Cauta si compara codurile de la piesele care te intereseaza pe MOTOMOBIL.

Acolo am vazut eu ca sunt unele piese diferite in functie de motorizare, mai rar in functie de generatie (mk1,mk2,mk3).
Pe fata doar unul e curs celalalt e decent dar nu vreau sa montez fara sa le schimb, iar pe spate au fost montate noi pe Monroe de catre cel ce a avut-o inaintea mea. Si eu am observat acelasi lucru legat de piese si motorizari...se potrivesc multe pe toate modelele de Capri daca au aceeasi motorizare.
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 19:13   #73
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Astazi am dat jos si puntea spate cu arcuri si cum era de asteptat m-au asteptat multe surprize...multe adaptari si lucruri facute prost si in graba.
Ceea ce e mai rau e ca ambele arcuri au cate o foaie rupta, iar pe langa asta mai sunt alte defecte. Tijele care preseaza sabotii sunt rupte,cilindrii sunt blocati,nu stiu daca ansamblu de actionare frana de mana spate este complet sau macar cel original si bineinteles toate bucsele sunt praf. Dar nu descurajez...merg inainte
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0135.JPG
Views:	66
Size:	788.9 KB
ID:	3072080   Click image for larger version

Name:	IMG_0137.JPG
Views:	60
Size:	800.5 KB
ID:	3072081   Click image for larger version

Name:	IMG_0138.JPG
Views:	44
Size:	755.0 KB
ID:	3072082  

Click image for larger version

Name:	IMG_0144.JPG
Views:	67
Size:	703.3 KB
ID:	3072083  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 08-02-15, 17:59   #74
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Mama,ce tiganie,asta e...nu mai comentez ca si la mine era aproape la fel,dar cu multa rabdare si bani bineinteles revine la original,ansamblul franei de mana nu este original,pune si tu o poza cu placuta de identificare de la compartimentul motor sa vedem si noi despre ce este vorba...in ultima poza e ceata totala...

Last edited by Zakk; 08-02-15 at 18:02.
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 08-02-15, 19:23   #75
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by young_timer View Post
Dar nu descurajez...merg inainte
Like!

Bafta in continuare!
R.Equinox is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -