Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 23-01-15, 10:49   #46
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Corect!
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 23-01-15, 10:50   #47
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
In prezent orice Capri este o raritate, chiar si pe insula. Capri a fost insa o masina fabricata in multe exemplare.
Capri mk1 s-a fabricat in peste 1 200 000 (un milion doua sute mii ) de exemplare, iar Capri cu motor V4 2.0 nu a fost deloc o raritate pe insula in vremea aia pt ca era cea mai convenabila alegere pret/performanta, peste 2.0 V4 erau doar motoarele V6 3.0-3,1, mai performante dar mult mai scumpe. In Europa continentala optiunea performata/pret era V6 2.3.

Dar sa revenim la caprele noastre
Degeaba cheltuiesti bani pt piese si manopera cu reconditionarea motorului daca o sa-i pui acelasi carburator vechi, uzat, decalibrat, dereglat Nu este o solutie sa-l carpesti tot pe ala. Ar trebui sa ai in vedere un buget serios pt un carburator nou daca vrei sa te bucuri cu adevarat de masinuta, altfel vei avea in continuare neplaceri din cauza proastei functionari a motorului...
Sincer pana sa il cumpar pe al meu nu prea stiam multe lucruri despre capre..si nici nu prea m-a interesat...mk1 si mk2 nu am vazut pe soselele noastre...si ma uit dupa masini de mic ce am observat de la inceput a ca au o gama foarte diversificata de motoare montate pe toate generatiile...cam au pus pe ele tot ce au avut prin fabrica
Legat de capra mea...cu siguranta ca idealul e sa pun un carburator nou...cred ca toti suntem de aceeasi parere...dar nu as refuza si un carburator vechi la un pret ok...si cu timpul sa cumpar unul nou...dar surprinzator si pt mine motorul mergea ok si cu carburatorul de Dacie...nu avea performantele care le-ar avea cu un carburator original dar mergea. Sa nu se inteleaga ca as mai pune unul de Dacie pe el
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 23-01-15, 12:38   #48
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Uita-te prin manual si vezi ce marca/model de carb ai nevoie pt ca stiu unde pot gasi carburatoare vechi reconditionate de arata aproape ca cele noi, preturi decente fata de unele noi/NOS, poate au si ca al tau.

Si al meu avea Carfil doar ca nu stiu cat de bine a fost reglat pt ca era gripat motorul insa sa stiti un lucru, Carfilul nu e un cacat cum cred unii doar pt ca s-a construit in Romania si a functionat pe motoare de 1.2-1.4.
Reglat cum trebuie dupa ce i s-au montat jicloare corespunzatoare marimii noului motor trebuie sa functioneze f bine si pe motoare de 2L(cunosc cel putin doua cazuri, 2L-190km/h Peugeot 405 combi, 1.6L 160km/h 4 trepte Ford.....Granada ).
Acum ca se doreste revenirea spre originalitate e alta treaba, partea cu 'casul' este si a fost problema multora
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-01-15, 11:36   #49
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
................................
Si al meu avea Carfil doar ca nu stiu cat de bine a fost reglat pt ca era gripat motorul insa sa stiti un lucru, Carfilul nu e un cacat cum cred unii doar pt ca s-a construit in Romania si a functionat pe motoare de 1.2-1.4.
Reglat cum trebuie dupa ce i s-au montat jicloare corespunzatoare marimii noului motor trebuie sa functioneze f bine si pe motoare de 2L(cunosc cel putin doua cazuri, 2L-190km/h Peugeot 405 combi, 1.6L 160km/h 4 trepte Ford.....Granada ).
....................:
Florine, ai fost mintit ! Alea is povesti
Carbul de Dacie a fost bun pe Dacie, dar orice i-ai fi facut nu putea duce la cresterea puterii in jur de 120-130 cp necesari sa impinga o masina la 190 km/h cum s-au laudat respectivii. Deja pt astfel de performanta nu ajuta doar jiglerele si reglajele. Dintrun carb simplu corp destinat unei cilindree de 1,3 nu scoate nici cel mai al dracului ''tuner'' mai mult de 15-20 poate 25 cp in plus
Stii bine motoarele de Ford (Capri, Taunus, Granada, Sierra) si poate ai observat ca in cazul 1,6 cu simplu corp se obtineau 60-65 cp v max 150-155 km/h, si acelasi motor cu carb dublu corp scotea in jur de 82-88 cp si o v.max 165-170 km/h.
Cu 10-20 de ani in urma cand nu erau atatea shroturi de unde sa poti cumpara un carb original pt masina proprie multi au folosit metoda inlocuirii cu unul de Dacie; am vazut cel putin 25-30 astfel de masini (Audi, Golf, Passat, Reckord, Ascona, Sierra, Fiesta, etc). Dar solutia
prezenta intotdeauna diverse probleme. Cel mai tare a fost un Audi 100, 2100 cmc, 5 cilindri in linie, al carui proprietar se lauda in piata de masini ca motorul merge perfect ))))))))))))

In vechile reviste Autoturism am vazut ca cei care vroiau mai multa putere pt Dacia 1300 erau sfatuiti sa-si procure carburi dublu corp de Lada, Skoda, Moskvici, modele care puteai spera sa le gasesti in Romania....

Si in incheiere, vezi mai jos ce modificari au facut inginerii de la Renault in cazul R 12 Gordini pt a obtine 113-123 cp, 185 km/h (motor 1,6 modificat, carburatoare dublu corp).
http://ro.wikipedia.org/wiki/Renault_12
In cazul motorului 1300, Renault a reusit sa ridice puterea de la 54 cp v.max 145 km/h la 60 cp cu ajutorului carb dublu corp si v.max 150 km/h.
DECI,evident ca 'performantele minune' obtinute cu carb de Dacie sunt povesti de adormit copii, copii mici si nestiutori))))))))))))))))))))

Prin urmare, NU PUNETI CARBURATOARE DE DACIE PE CAPRI, mai bine cheltuiti cativa bani in plus pe un carb original ...........

Last edited by capricosti; 25-01-15 at 11:48.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 25-01-15, 13:50   #50
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

NIMIC MAI ADEVARAT!
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 25-01-15, 21:26   #51
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Urmaresc cu drag acest thread dar nu am postat nimic deocamdata.
Vreau sa mai adaug o chestie in legatura cu spusele colegului de mai sus.
Carburatorul carfil,il reglezi usor..dar minunea tine maxim 3 zile.Dupa incepe iar sa faca misto de tine..si tot asa..
Eu sunt de parere sa mergi cu toate piesele OEM.Stiu..sunt scumpe..rare etc,dar stiai clar la ce te inhami.
Vreau sa iti zic ca te apreciez!.Imi place mult sa vad masini vechi restaurate si readuse pe drumurile patriei.
Iti urez mult spor in continuare si sa nu te descurajezi niciodata.Cand o sa ai asa ceva in cap(sigur o sa ai)..incearca sa faci o mica pauza..o zi maxim 2 si apoi o sa iti revina chefu
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 25-01-15, 23:41   #52
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by R.Equinox View Post
Urmaresc cu drag acest thread dar nu am postat nimic deocamdata.
Vreau sa mai adaug o chestie in legatura cu spusele colegului de mai sus.
Carburatorul carfil,il reglezi usor..dar minunea tine maxim 3 zile.Dupa incepe iar sa faca misto de tine..si tot asa..
Eu sunt de parere sa mergi cu toate piesele OEM.Stiu..sunt scumpe..rare etc,dar stiai clar la ce te inhami.
Vreau sa iti zic ca te apreciez!.Imi place mult sa vad masini vechi restaurate si readuse pe drumurile patriei.
Iti urez mult spor in continuare si sa nu te descurajezi niciodata.Cand o sa ai asa ceva in cap(sigur o sa ai)..incearca sa faci o mica pauza..o zi maxim 2 si apoi o sa iti revina chefu
Multumesc pt incurajari Recunosc ca sunt zile cand nu am chef dar din fericire sunt putine acele zile deci poti fi sigur ca atat timp cat Dumnezeu imi da sanatate acest proiect va fi dus la sfarsit...
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 25-01-15, 23:51   #53
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

iar legat de carburatorul de Dacie cred ca s-a spus tot ce era de spus...desi si eu cred ca un carburator proiectat si construit
pt un motor cu capacitatea de 1.3 nu ar putea sa aiba aceeasi fiabilitate pe un motor de capacitate mai mare. Cu atat mai putin
nu cred ca ar putea sa capaciteze puterea unui motor de aproape sau peste 100 de cai. Cand vine vorba de un motor apropiat de capacitatea
pt care a fost construit cred ca lucrcurile se schimba putin. Aceeasi impresie ca motorul merge bine si trage ok pe care am avut-o
eu cu Capriul meu cred ca se datoreaza faptului ca ambele motoare au cam aceeasi putere. Parerea mea Oricum carburatorul original
vechi sau nou este solutia pt Capriul meu....
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 26-01-15, 00:06   #54
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Am demontat scaunele, bancheta, fetele de usi, partea superioara a bordului si volanul si le-am trimis la reconditionat...am sablat si vopsit electrostatic si cadrele scaunelor. Cadrul scaunului din stg a fost deformat si a fost nevoie de ceva puncte de sudura...deci probabil a avut viata grea cu soferii de categorie grea de-alungul timpului
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1421.JPG
Views:	72
Size:	1.78 MB
ID:	3068319   Click image for larger version

Name:	IMG_0002.JPG
Views:	47
Size:	626.8 KB
ID:	3068320   Click image for larger version

Name:	IMG_0003.JPG
Views:	55
Size:	825.8 KB
ID:	3068321  

Click image for larger version

Name:	IMG_0007.JPG
Views:	49
Size:	764.8 KB
ID:	3068322   Click image for larger version

Name:	IMG_0021.JPG
Views:	49
Size:	451.7 KB
ID:	3068323  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 30-01-15, 22:43   #55
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

ce ziceti de culoarea asta??
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	800px-Wolfsburg_Jun_2012_120_(Autostadt_-_1972_Ford_Capri).JPG
Views:	86
Size:	77.2 KB
ID:	3070047  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 01-02-15, 17:08   #56
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Dupa parerea mea nuanta asta de verde e usor stridenta.
Uite aici ceva apropiat dar un verde putin mai palid, cu o combinatie de negru pe capota si obtii o replica RS 2600...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Ford Capri MK I 1969-1974 (1970-1971 MK Ia RS 2600) (01) [AA2].jpg
Views:	85
Size:	353.3 KB
ID:	3070549  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-02-15, 18:03   #57
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Nu m-ar mira ca ambele poze sa fie cam aceeasi nuanta, pt ca difera unghiurile, plus ca prima poza cea mai inchisa este facuta la interior, a doua la lumina zilei, nu bag mana in foc dar pot fi identice



Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Florine, ai fost mintit ! Alea is povesti
Carbul de Dacie a fost bun pe Dacie, dar orice i-ai fi facut nu putea duce la cresterea puterii in jur de 120-130 cp necesari sa impinga o masina la 190 km/h cum s-au laudat respectivii. Deja pt astfel de performanta nu ajuta doar jiglerele si reglajele. Dintrun carb simplu corp destinat unei cilindree de 1,3 nu scoate nici cel mai al dracului ''tuner'' mai mult de 15-20 poate 25 cp in plus
Stii bine motoarele de Ford (Capri, Taunus, Granada, Sierra) si poate ai observat ca in cazul 1,6 cu simplu corp se obtineau 60-65 cp v max 150-155 km/h, si acelasi motor cu carb dublu corp scotea in jur de 82-88 cp si o v.max 165-170 km/h.
Cu 10-20 de ani in urma cand nu erau atatea shroturi de unde sa poti cumpara un carb original pt masina proprie multi au folosit metoda inlocuirii cu unul de Dacie; am vazut cel putin 25-30 astfel de masini (Audi, Golf, Passat, Reckord, Ascona, Sierra, Fiesta, etc). Dar solutia
prezenta intotdeauna diverse probleme. Cel mai tare a fost un Audi 100, 2100 cmc, 5 cilindri in linie, al carui proprietar se lauda in piata de masini ca motorul merge perfect ))))))))))))

In vechile reviste Autoturism am vazut ca cei care vroiau mai multa putere pt Dacia 1300 erau sfatuiti sa-si procure carburi dublu corp de Lada, Skoda, Moskvici, modele care puteai spera sa le gasesti in Romania....

Si in incheiere, vezi mai jos ce modificari au facut inginerii de la Renault in cazul R 12 Gordini pt a obtine 113-123 cp, 185 km/h (motor 1,6 modificat, carburatoare dublu corp).
http://ro.wikipedia.org/wiki/Renault_12
In cazul motorului 1300, Renault a reusit sa ridice puterea de la 54 cp v.max 145 km/h la 60 cp cu ajutorului carb dublu corp si v.max 150 km/h.
DECI,evident ca 'performantele minune' obtinute cu carb de Dacie sunt povesti de adormit copii, copii mici si nestiutori))))))))))))))))))))

Prin urmare, NU PUNETI CARBURATOARE DE DACIE PE CAPRI, mai bine cheltuiti cativa bani in plus pe un carb original ...........
Cred ca nimeni nu ar prefera o modificare de genul acesta, "miroase" a submotorizat si toti prefera cat mai multe corpuri daca vorbim de performante mai ales, INSA, eu nu bag mana in foc pt nici una din cele 2 conversii mai sus amintite de mine dar dupa cum ai spus din 1.6 simplu corp iese o viteza maxima ~ 160km/h(sigur sunt tot 4 trepte la acele modele ca si Granada cu Carfil), iar la cealalta masina(P 405) e vorba din start de 5 trepte si alta aerodinamica, greutate redusa, FWD vs RWD(Fordurile vechi amintite de tine) si sa nu uitam ceva, din fabrica masinile vin reglate sa aiba o viteza maxima corelata cu o anumita acceleratie, o medie bine stabilita.
Masinile care sunt reprofilate pe Carfil(si motoarele sunt net mai mari ca si capacitate) sigur pierd la demaraj, dar vit maxima chiar daca se atinge mai greu, nu cred ca nu poate fi dusa mai sus, pt ca vit maxima garantata de fabrica intotdeauna este mai mica decat vit reala prinsa de autovehicul pe sosea.

Ca exemplu, Mercedesul W123(Cobra) 200D are trecut in talon 130km/h ca vit max autorizata, eu am condus/atins cu 4 persoane la bord fara bagaje, 160km/h pe ceasul original, deci asta spune totul plus experientele personale ale fiecaruia, asa ca totul este posibil, nu cred ca sunt valori colosale cele exprimate in postul meu anterior

Last edited by florin_cars; 01-02-15 at 18:08.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 01-02-15, 21:08   #58
khamsin

Stage 5
 
khamsin's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of:
[PORSCHE]
[Old School Cars]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Nu m-ar mira ca ambele poze sa fie cam aceeasi nuanta, pt ca difera unghiurile, plus ca prima poza cea mai inchisa este facuta la interior, a doua la lumina zilei, nu bag mana in foc dar pot fi identice





Cred ca nimeni nu ar prefera o modificare de genul acesta, "miroase" a submotorizat si toti prefera cat mai multe corpuri daca vorbim de performante mai ales, INSA, eu nu bag mana in foc pt nici una din cele 2 conversii mai sus amintite de mine dar dupa cum ai spus din 1.6 simplu corp iese o viteza maxima ~ 160km/h(sigur sunt tot 4 trepte la acele modele ca si Granada cu Carfil), iar la cealalta masina(P 405) e vorba din start de 5 trepte si alta aerodinamica, greutate redusa, FWD vs RWD(Fordurile vechi amintite de tine) si sa nu uitam ceva, din fabrica masinile vin reglate sa aiba o viteza maxima corelata cu o anumita acceleratie, o medie bine stabilita.
Masinile care sunt reprofilate pe Carfil(si motoarele sunt net mai mari ca si capacitate) sigur pierd la demaraj, dar vit maxima chiar daca se atinge mai greu, nu cred ca nu poate fi dusa mai sus, pt ca vit maxima garantata de fabrica intotdeauna este mai mica decat vit reala prinsa de autovehicul pe sosea.

Ca exemplu, Mercedesul W123(Cobra) 200D are trecut in talon 130km/h ca vit max autorizata, eu am condus/atins cu 4 persoane la bord fara bagaje, 160km/h pe ceasul original, deci asta spune totul plus experientele personale ale fiecaruia, asa ca totul este posibil, nu cred ca sunt valori colosale cele exprimate in postul meu anterior
florin, imi pare rau ca te contrazic dar viteza reala este cea data de fabricant . viteza care iti este afisata pe bord este mai mare decat cea reala. incepand de pe la 50km/h aceasta diferenta creste ajungand ca la viteza maxima sa fie undeva intre 20-30 km/h in plus fata decat ai in realitate. singra masina la care este invers ,adica ai mai putin pe bord decat in realitate ,este porsche 944.

in privinta carburatoarelor montate pe motoare intre 1.3 si 1.6 cele mai bune lamuriri le puteti primi aici-https://forum.4tuning.ro/585-raliuri-coasta-rally-sprint-crr/159581-inceput-circuitele-romania/page-390.html
acesti oameni chiar sau chinuit ani de zile sa scoata cat mai mult din aceste motoare
khamsin is offline   Reply With Quote
Old 01-02-15, 23:46   #59
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Ceao colegu , tin sa te contrazic si eu, diferenta intre bord si realitate nu este atat de mare, si s-a mai discutat despre aceste aspecte bord/real..si pe noi nu ne intereseaza realul ci ceea ce arata pe bord, nu multi masoara viteza cu GPS-ul, iar cei ce o fac sunt cei ce fac curse, tuning de valoare si vor sa se laude cu realizarile lor.

Si sunt aproape sigur ca valorile date de constructor nu sunt cele reale(vit max), ci tot cele fictive, pt ca e non sens ce spui tu, ca si altii de pe forumurile unde s-a mai discutat acest aspect, nu are sens sa spui cumparatorului ca ii vinzi pere cand de fapt primeste mere la o anumita rata a conversiei raportata la pere, sa fim seriosi, daca bordurile sunt putin "avansate" e pt siguranta traficului cand trebuie respectate anumite limite de viteze si a buzunarului fiecarui sofer in caz de eventuale depasiri ale acestor limite.

Oricum limitele nu sunt asa de mari, ci intre 5-8-10 km/h.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-02-15, 09:30   #60
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Nu m-ar mira ca ambele poze sa fie cam aceeasi nuanta, pt ca difera unghiurile, plus ca prima poza cea mai inchisa este facuta la interior, a doua la lumina zilei, nu bag mana in foc dar pot fi identice
................................
Masinile care sunt reprofilate pe Carfil(si motoarele sunt net mai mari ca si capacitate) sigur pierd la demaraj, dar vit maxima chiar daca se atinge mai greu, nu cred ca nu poate fi dusa mai sus, pt ca vit maxima garantata de fabrica intotdeauna este mai mica decat vit reala prinsa de autovehicul pe sosea.

Ca exemplu, Mercedesul W123(Cobra) 200D are trecut in talon 130km/h ca vit max autorizata, eu am condus/atins cu 4 persoane la bord fara bagaje, 160km/h pe ceasul original, deci asta spune totul plus experientele personale ale fiecaruia, asa ca totul este posibil, nu cred ca sunt valori colosale cele exprimate in postul meu anterior
Orice culoare are o multitudine de nuante, cand se vopseste partial o masina se poate vedea frecvent diferenta de nuanta.
Dar in multe cazuri diferentele sunt evidente indiferent ca e vorba de alb, rosu, gri, verde etc. Cred ca in pozele de mai jos se observa clar diferenta de verde la mk1/mk3.

Gresesti in privinta vitezei maxime comunicate de fabricant. Inainte sa fie fabricate in serie sunt testate cateva exemplare in tot felul de probe, uneori in conditii extreme, pt a se stabili cat de bine rezista, ce performante au, cum se manifesta vara sau iarna, la munte, la mare, la luna la soare (na c-am ajuns sa scriu cu rima ), cat consuma, cum demareaza, ce v max prind, etc.
Interesul lor este sa comunice cumparatorului performante cat mai bune. Iar v max este o informatie determinanta pt unii cumparatori asa ca ar fi idioti fabricantii sa comunice o viteza maxima mai mica decat cea reala (verificata si raz-verificata in teste, pe drumuri drepte, in rampa sau panta, la munte la mare in orice deplasare, stii tu ).

In privinta Mercedesului de care zici tu, in mod sigur era o problema provocata de vreunul din fostii proprietari; posibil bord schimbat inadecvat, cablu vitezometru pt alta varianta de motorizare, etc.

La mine la Capri vitezometrul si contorul de km indica mai putin cu 13-19 % (depinde de dimensiunea rotilor folosite) decat real din cauza ca s-au facut modificari cu motorul si transmisia. Cu dimensiunea corecta de roti imi indica mai putin cu 13%, cu alte doua dimensiuni de roti- 16 si respectiv -19%.
Cand aveam Audi 80 am schimbat bordul fiindca s-a defectat contorul de km. Ala pe care l-am cumparat de la piata arata o diferenta de viteza cu vreo 50% in plus (in oras la 60 km/h imi indica 90-100, iar afara la 90-100km/h imi indica 150-170km/h). Nu mi-a placut si am cumparat altul care a fost ok.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Ford Capri MK I 1969-1974 (1970-1971 MK Ia RS 2600) verde.jpg
Views:	42
Size:	316.8 KB
ID:	3070679   Click image for larger version

Name:	mk3 verde.jpg
Views:	46
Size:	72.3 KB
ID:	3070680  

Last edited by capricosti; 02-02-15 at 09:35.
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -